Vyhledávání

Citroën potvrzuje v Ženevě své vedoucí postavení v oblasti ochrany životního prostředí

Citroën potvrzuje na autosalonu v Ženevě své vedoucí postavení v oblasti ochrany životního prostředí


Citroën, který je v oblasti ochrany životního prostředí průkopníkem nových myšlenek, vystavuje na ženevském autosalonu své technologické know-how a otevírá cestu ke stále úctyhodnější budoucnosti:
- Model C-Cactus, který je samotnou esencí ekologického vozu, je představen se 100 % elektrickým motorem. Citroën totiž pracuje na využití elektrických technologií u osobitých vozů jako je C-Cactus.
- Systém Stop & Start nové generace, kterým je vybaven koncept C3 Picasso. Značka tak potvrzuje svou zkušenost v oblasti mikro-hybridizace, jež se u nového systému začne využívat od příštího roku.
- Koncept C4 WRC HYbrid4. Důraz je zde kladen na hybridní systém a v roce 2011 se očekává sériové uplatnění hybridního pohonu s naftovým motorem u vozu DS5…

S vozem C-Cactus přichází Citroën se samotným ztělesněním ekologického auta budoucnosti. Za prvé tím, že otevírá nové koncepční cesty, které vycházejí z jednoduchého rozhodnutí: upřednostnit nejekologičtější technologii a styl a zachovat jen hodnotnou výbavu nutnou pro pohodu posádky, kterou uživatelé ocení. Za druhé využitím velkého procenta recyklovaného nebo recyklovatelného materiálu.

A za třetí tím, že tento racionální a úctyhodný přístup uplatňuje i u nabízeného pohonu: model C-Cactus, vystavený na stánku, je vybaven motorem s emisemi 0 g CO2/km, čehož dosahuje díky plně elektrickému pohonu. Jde o důkaz snahy, kterou značka věnuje rozvoji elektrických technologií… a o předzvěst jednoho z pohonů, kterým by mohl být vůz vybaven sériově!

Citroën vystavuje i koncept C3 Picasso se systémem Stop & Start 2.generace, čímž také potvrzuje svůj závazek používat od roku 2010 svou mikrohybridní technologii. Tento systém, který bude nabízen u benzínových i naftových motorů, bude využívat technologii reverzního alternátoru, získávající energii při zpomalování a brzdění. Toto řešení, zajišťující rychlé a transparentní startování, umožní také zvýšit výkonnost, kdy se bude akumulátor dobíjet bez dalšího zvyšování spotřeby. Vystavený koncept je vybavený šestistupňovou manuální pilotovanou převodovkou a jeho emise jsou pouze 110 g CO2/km

Tento ročník ženevského autosalonu je pro Citroën také příležitostí ukázat své opravdové know-how v oblasti hybridních pohonů, jehož konkrétním výsledkem bude od roku 2011 vůz DS5 s hybridním pohonem s naftovým motorem. V Ženevě je symbolem hybridního pohonu koncept C4 WRC HYbrid4, který kombinuje svou technologii WRC s bateriemi, jež se nabíjejí energií získanou během brzdění při závodech nebo během přesunů. Vůz C4 WRC HYbrid4 může pak jet na neměřených úsecích s pohonem elektrického motoru. Díky tomu jde o velmi tichý vůz, který je obzvlášť šetrný k životnímu prostředí.



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu