Vyhledávání

Citroën překročil symbolickou hranici milionu fanoušků na facebooku

CITROËN MÁ JIŽ MILION FANOUŠKŮ NA FACEBOOKU®! 
 
 
Kreativní a odvážná značka Citroën si každý den získává nové zákazníky. Tato její atraktivnost se potvrzuje i na Facebooku®, kde Citroën překročil symbolickou hranici milionu fanoušků! Tento úspěch dokonale ilustruje dynamiku značky, která se stále více otevírá sociálním sítím a na svých webových stránkách otevírá rubriku „Citroën Social Feeds“ a v salonu C_42 zahajuje provoz „Citroën Social Club“.
 
Citroën, který má po celém světě více než 70 oficiálních stránek na Facebooku®, dodnes shromáždil již milion fanoušků! Tato symbolická hranice podtrhuje úžasnou dynamiku značky, která překvapuje a láká i na síti.
 
Kreativní a odvážná značky Citroën přirozeně dokázala využít sociálních sítí pro přímou, uvolněnou a interaktivní komunikaci se všemi svými zákazníky a příznivci. Facebook® je skvělou platformou pro diskusi, pomocí které Citroën udržuje jedinečné a výsadní spojení se svými fanoušky, jimž poskytuje jako prvním aktuální zprávy a informace. Například 18. dubna tak byl model Citroën DS5 odhalen ve světové premiéře v Šanghaji tisku a současně fanouškům na facebookové® stránce Citroën World (http://www.facebook.com/Citroen), kde mohli v přímém přenosu exkluzivně zhlédnout celou show! Tento zcela nový nástroj je naopak důkazem zájmu značky o sociální sítě.
 
Citroën jde dnes ještě dál a na svých webových stránkách (www.citroen.com) vytvořil originální Newsroom „Citroën Social Feeds“, kde zájemce na jediném místě vidí všechny novinky Citroënu na sítích Facebook®, Twitter®, YouTube® a FlickR®.
 
K tomuto otevřenému přístupu přispívá i novinka v salonu C_42. V této mezinárodní výkladní skříni značky na Champs-Elysées byl letos v létě otevřen „Citroën Social Club“. Tento nový prostor v posledním patře budovy prezentuje „e-reputaci“ značky. V reálném čase se zde zájemci mohou interaktivním způsobem seznámit s novinkami značky Citroën, které se po celém světě objevují na platformách Facebook®, Twitter®, YouTube®, Dailymotion®, FlickR®, atd. Jde o zcela novou odvážnou iniciativu, která tak návštěvníkům nabízí novou zkušenost v duchu kreativní technologie, při níž mohou společně sdílet fyzické a digitální zážitky!
 
V ČR má Citroën na Facebooku (http://www.facebook.com/citroen.ceska.republika)  již téměř 4 000 fanoušků, nejvíce početnou skupinou jsou lidé ve věku 25 až 34 let. Suverénně nejvíce fanoušků je z regionu Praha, dále pak z Ostravy a Brna. Potěšující je taktéž skutečnost, že celou třetinu tvoří ženy!
 
 
Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010..
 
Salon C_42
Mezinárodní vitrína značky Citroën, se nachází na jedné z nejprestižnějších ulicí na světě, na Champs Elysées v Paříži. Ve své současné formě je otevřená od roku 2007 a slouží jako místo kontaktů a setkání mezi značkou a veřejností. V jednotlivých ročních obdobích se zde návštěvník seznamuje s novinkami Citroënu prostřednictvím tématických výstav, které představují vozy a technologie značky Citroën. V roce 2010 navštívilo salon C_42 více než 1,5 milionů zájemců.

 

PR

 
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu