Vyhledávání

Citroën prodal od začátku roku 335 000 vozů a udržel si tak svůj podíl na trhu

Citroën prodal od začátku roku 335 000 vozů a udržel si tak svůj podíl na trhu
Obchodní výsledky Francie za 10 měsíců roku:
CITROËN udržuje svůj podíl na trhu nad 15 %
 

 
Citroën prodal od začátku roku 335 000 vozů a udržel si tak svůj podíl na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy nad 15 %. Citroën je jediná francouzská značka, která se zlepšuje celoročně, dobrých výsledků dosáhla i u užitkových vozů.

 
 
 
 
 
 
Objem prodejů vozů značky Citroën se za prvních 10 měsíců roku 2011 zvýšil o +7,1 % a její podíl na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy dosáhl 15,3 %, což je stále za hranicí 15 %, kterou značka překročila v roce 2009 a bez přerušení si ji od té doby drží. Tato čísla jsou jasným důkazem obchodní dynamiky značky a souvisejí s:
 
-          úspěchem řady DS! Ta s téměř 28 000 vozy DS3 zaregistrovanými od začátku roku a 9 000 vozy DS4 (jen 5 měsíců od uvedení na trh) dokonale splňuje stanovené cíle značky.
-          hlavní řadou – řadou C – která je silná a atraktivní. Prodeje vozu Citroën C3 se zvýšily o 16 % a dosáhly 68 000 kusů prodaných od začátku roku, prodeje vozu Citroën C4 se blíží ke 40 000. Jen tyto dva modely představují téměř 40 % prodejů osobních vozů značky.
-          dobrými výsledky prodeje užitkových vozů, jak za celých 10 měsíců roku 2011, tak za měsíc říjen, kdy prodeje stouply o více než +23 % díky užitkové verzi vozu Citroën C3 (+66 %), ale také díky modelům Berlingo (+31 %) a Nemo (+50 %). Citroën je druhou nejprodávanější značkou na trhu s LUV.
 


 
    Obchodní výsledky na konci října 2011
 
říjen 2011
10 měsíců 2011
 
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
Nově registrované vozy
Podíl na trhu v %
CITROËN OV+LUV
32 437
15,1
335 193
15,3
CITROËN OV
25 228
14,3
273 776
14,9
CITROËN LUV
7 209
18,6
61 417
17,5
 
 

 

 

         Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.

Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

 

PR

 

Fotogalerie

Novinka- Citroen Color Concept

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu