Vyhledávání

Citroën si s blížícím se koncem roku zachovává stanovený směr udržet tržní podíl kolem 15 %

Citroën si s blížícím se koncem roku zachovává stanovený směr udržet tržní podíl kolem 15 %

Obchodní výsledky ve Francii: úspěšné produkty

Citroën si s blížícím se koncem roku zachovává stanovený směr, tj. udržet si po celý rok tržní podíl kolem 15 % a uspět s novými modely. Nový Citroën C3 a Citroën DS3 vykazují dobré výsledky jak kumulovaně od začátku roku, tak v měsíci listopadu. A co víc, tento 11. měsíc roku 2010 byl poznamenán především úspěšným startem nového Citroënu C4.

Citroën na konci listopadu na lehce klesajícím trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy odolal a udržel si 15 % podíl na trhu. I když objemy oproti 11 měsícům roku 2009 – které již ohlašovaly rekordní rok – klesly, přesto jsou výrazně vyšší než za prvních 11 měsíců roku 2008. Obchodní ředitel pro Francii Xavier Chardon vstupuje v tomto kontextu do období konce roku v klidu a s důvěrou v trh s užitkovými vozy, kde podíl Citroënu stoupá, a v zájem, který vyvolávají nejnovější modely osobních vozů:

- Nový Citroën C3: listopad je z hlediska objednávek rekordním měsícem. Tento vůz – nejprodávanější z celé modelové řady – překročil v tomto měsíci počet 6 000 nově registrovaných vozů. Společně s Citroënem C3 Classic jich bylo ke konci listopadu prodáno již téměř 90 000 kusů.

- Citroën DS3 potvrdil svůj úspěch. Od uvedení na trh se tento první model nové řady DS dočkal již téměř 24 000 nově registrovaných vozů, což je víc než byl jeho cíl. Dalším zdrojem spokojenosti je to, že se z něj stal nejúspěšnější malý „trendy“ vůz.

- Pokud jde o novou C4, i ta má za sebou úspěšný start. Na trh se dostala v minulém měsíci a jen za listopad si ji objednalo téměř 4 000 zákazníků.

Společnost Citroën France chce tento rok skončit ve stejném tempu, a proto prodlužuje plán obchodních akcí, se kterým přišla v listopadu. U některých vozů jako je Citroën C3, C3 Picasso, C4 Picasso, C5 Tourer tak zdesetinásobuje šrotovné. „Happy End“ pro všechny, kdo si v roce 2010 koupí vůz Citroën!

Obchodní výsledky Citroën: listopad 2010

Listopad 2010 Kumulovaně 11 měsíců 2010
Nové registrace Podíl na trhu v % Nové registrace Podíl na trhu v %
Citroën OV+LUV 32 989 14,4 362 448 15,1
Citroën OV 27 250 14,1 298 440 14,8
Citroën LUV 5 739 15,9 64 008 16,9

 


Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.
e-mail: martina.bedrnova@citroen.com

 

Fotogalerie

Test Citroenu Crosser u německého Nurburgringu

foto Pavel Douša, Pavel Puštějovský a Jiří Fiala

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu