Vyhledávání

Citroën si udržel 15 % podíl na trhu a zdesetinásobil šrotovné

Citroën si udržel 15 % podíl na trhu a zdesetinásobil šrotovné
Citroën na konci října oznámil více než 15 % podíl na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy. Tuto hranici značka překročila v roce 2009 a díky své obchodní dynamice a nejnovějším modelům si měsíc po měsíci tento podíl drží.

Říjen ve stopách celého roku 2010
S 15,2 % podílem na trhu s osobními a lehkými užitkovými vozy, kterého Citroën dosáhl za prvních 10 měsíců roku, si značka drží ve Francii stanovený cíl, tedy zachovat si 15 % podíl na trhu.
Pokud jde jen o měsíc říjen, zde značka dosáhla výborných výsledků, a přitom trh jako celek poklesl. Její podíl na trhu vzrostl jak u OV (+ 0,5 %), tak u OV+LUV (+0,2 %)!
V říjnu, což je měsíc zasvěcený pařížskému Autosalonu, Citroën také zaznamenal:
- uvedení nového Citroënu C4. Tento vůz představoval 25 % rezervací na Autosalonu a setkal se u veřejnosti s velkým úspěchem – za první měsíc prodeje značka přijala 3 500 objednávek.
- „historický měsíc“ pro Citroën DS3. V říjnu bylo nově zaregistrováno 4 000 těchto vozů a od uvedení do prodeje v březnu tohoto roku již model překročil práh 20 000 dodaných vozů.

Konec roku poznamená desetinásobné šrotovné
Citroën nabízí od 1. listopadu do konce roku možnost plně využít šrotovného, protože přichází s obchodní dynamickou nabídkou „Happy End“! U některých vozů jako je Citroën C3, C3 Picasso, C4 Picasso, C5 Tourer,.. značka násobí desetkrát vládní šrotovné, které činí 500 euro.

Obchodní výsledky na konci října 2010
Říjen 2010 Kumulovaně 10 měsíců 2010
Nové registrace Podíl na trhu v % Nové registrace Podíl na trhu v %
CITROËN OV+LUV 32 690 15,7 329 410 15,2
CITROËN OV 26 820 15,6 271 140 14,8
CITROËN LUV 5 870 15,9 58 270 17


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu