Vyhledávání

Citroën si za první čtyři měsíce roku udržel podíl na trhu OV a LUV nad 15 %

Paříž, 7. května 2010

Společnost Citroën si za první čtyři měsíce roku udržela svůj podíl na trhu OV + LUV nad 15 %. Ve skupině OV+LUV Citroën zvýšil svůj podíl v OV + LUV o 6,4 %, přičemž u LUV jde o nárůst o 2 % a u OV o 7,4 %, což se vysvětluje především dynamikou nejnovějších modelů.

o První vůz řady DS, Citroën DS3, zaznamenal dva měsíce poté, co se dostal do prodeje, slibné výsledky, s téměř 4 500 nově registrovanými vozy.
o Nový Citroën C3, který se objevil na trhu loni v listopadu, již překročil počet 25 000 nově registrovaných vozů. Nový model představuje společně s vozem Citroën C3 First úspěšné duo, které dosáhlo již počtu 37 000 nově registrovaných vozů.


o Stejnou dynamiku vykazují za čtyři poslední měsíce i ostatní vozy řady Citroën: Citroën C3 Picasso s více než 12 000 nově registrovanými vozy a Citroën C5 s 10 500 nově registrovanými vozy jsou stále ve svém segmentu nejlepší.

Obchodní výsledky ke konci dubna 2010:
Duben 2010 podíl na trhu% I.-IV.2010 podíl na trhu%
CITROËN OV+LUV 33 682 14,8 139 872 15,1
CITROËN OV 27 799 14,6 116 559 14,8
CITROËN LUV 5 883 16,0 23 313 16,8

 



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.
e-mail: martina.bedrnova@citroen.com


Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu