Vyhledávání

Citroën slaví od 3 července na pařížské adrese Champs Elysées 42 léto

LETOS V LÉTĚ SE V SALONU C_42 BAVÍ CELÁ RODINA

Citroën slaví od 3 července ve své mezinárodní výkladní skříni na pařížské adrese Champs-Elysées 42 léto. Je tu nová sezóna, nová témata, nový vzhled točící se kolem leitmotivu „Family is fun!“ Malí i velcí, děti, rodiče i prarodiče jsou vřele vítáni, aby se přijeli společně pobavit do salonu C_42. Uvolněné prostředí a řada nabízených originálních programů umožní všem strávit zde sympatické, hravé a zábavné chvíle mezi vozy Citroën C3 Picasso, pětimístným a sedmimístným C4 Picasso, C5 Tourer a C8, což jsou ideální rodinná auta pro cesty.

ť žije léto! Ať žijí prázdniny! Ať žijí rodinná shledání! Tím se několika slovy popisuje atmosféra, která vládne již několik dnů v salonu C_42. Nová letní sezóna v této mezinárodní výkladní skříni Citroënu na Champs-Elysées se opírá o téma „Family is fun!“

Již před vstupem vyzývá k návštěvě pohled dítěte, jehož fotografii naleznete na fasádě. Po překroční prahu se návštěvník setká s prvním oblíbeným rodinným vozem, kterým je Citroën 2CV, v obležení moderní rodiny. Tón je udán hned od počátku!

Následují rodinné modely ze současné nabídky, které jsou díky scénografickému pojetí využívajícímu kreativnost fotografie a technologie speciálních efektů představeny originálním a uvolněným způsobem. Výsledek? Vystavené modely Citroën C3 Picasso, pětimístné a sedmimístné C4 Picasso, C5 Tourer a C8 jsou obklopeny lehkou, hravou, kreativní a zábavnou atmosférou, která připomíná dětství.

Na návštěvníka čeká v jednotlivých patrech nejrůznější zábava. V prvním patře je vedle Citroënu C4 Picasso míra, kde se může každý změřit a zapsat své jméno a výšku. Navíc díky zavěšenému fotoaparátu mohou rodiny odjet z návštěvy salonu se suvenýrem, protože se mohou nechat vyfotit ze zvláštního úhlu, seshora. Stačí zvednout hlavu, zadívat se do objektivu a usmát se!

Ve druhém patře mohou vedle Citroënu C5 Tourer malí i velcí na dotykové interaktivní tabuli nazvané „Nakresli mi auto“ nebo na klasické černé tabuli ponechat volnou ruku své kreativitě.
A konečně ve třetím patře, kde je vystaven Citroën C8, jde o to, najít vetřelce a zasloužit si tak příjemnou pauzu. „Sky garden“ v poslední patře, ve kterém je i trávník s lehátky kolem baru „Vitamin Water“ a stánku s bonbóny Hadino, nabízí trochu sladkého nicnedělání pod prozářeným nebem a letním sluncem Champs-Elysées.



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu