Vyhledávání

Citroën uvádí na trh novou letní kolekci, kterou doplní šatník modelu Citroën DS3

Citroën uvádí na trh novou letní kolekci, kterou doplní šatník modelu Citroën DS3

CITROËN DS3: NOVINKY LÉTA

Citroën uvádí na trh novou letní kolekci, kterou doplní šatník modelu Citroën DS3. Tento nový elegantní trendy městský vůz tak získává 3 nové samolepicí střešní fólie pojmenované Co design, Map a Plane. V nabídce je tak nyní 7 různých tapet, což ještě víc zvyšuje možnosti osobní úpravy vozu. Citroën DS3 rovněž přichází s novou nabídkou služeb s CITROËN eTouch.

Nová kolekce léto 2010…
Styl Co design, zpracovaný ve stylu soudobého artworku, nás odkazuje jak k newyorkské kultuře Keitha Haringa, tak k obrázkovým knížkám mladých městských autorů.
Se stylem Map se prostřednictvím ikon hlavního města módy a nočního života vyjadřuje módní „french touch“.
Styl Plane vás vnoří do světa video her, kde se Citroën DS3 přeměňuje ve skutečný dobrodružný koráb, jehož jste hrdinou.


CITROËN eTouch, nejmodernější služby na palubě …
Kreativní technologie se na palubě vozu Citroën DS3 objevuje ve formě služeb Citroën lokalizované nouzové volání a Citroën lokalizované asistenční volání. Tyto služby zaručují, že bude váš v vůz v případě poruchy nebo nehody díky modulu GPS se zabudovanou SIM kartou přesně lokalizován a systém k vám vyšle potřebné záchranné složky. K dispozici jsou dvě tlačítka, „SOS“ pro nouzová volání (volání se může rovněž spustit automaticky v případě nárazu) a tlačítko se dvěma stylizovanými šípy ze znaku Citroënu pro asistenční volání. Tyto dvě služby šťouch jsou bezplatně k dispozici 24 hodin denně. Do konce roku budou v nabídce další dvě nové služby: Citroën Virtuální servisní knížka (sledování technického stavu a údržby vozu) a Citroën Eco Driving (sledování emisí CO2), které budou k dispozici on-line z osobní stránky MyCitroën.



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu