Vyhledávání

Citroën v Šanghaji právě odhjalil svůj první koncept Metropolis

V Paříži 19. dubna 2010

Citroën: dynamika na největším světovém trhu

V neděli 18. dubna večer, jen několik dnů před zahájením pekingského autosalonu, odhalil Citroën v Šanghaji svůj první koncept Metropolis, který vznikl v konstrukčních kancelářích značky Citroën, jež byly otevřeny v roce 2008 v Šanghaji. Tato událost je první akcí v řadě, následovat bude pekingský autosalon, Světová výstava v Šanghaji… tam všude bude Citroën přítomen, aby všem připomenul svou vůli rozvíjet své zastoupení v zemi, která se stala největším trhem na světě.


Cíl: zvyšovat díky síti a výrobkům dodávky
Citroën, který je v Číně přítomen již téměř 20 let, je v této zemi, která se v roce 2009 stala největším automobilovým trhem na světě a druhým největším trhem pro značku Citroën, velmi důležitým subjektem. Z hlediska dodávek byl loňský rok rekordním: 165 000 dodávek (+ 57,5 %). Díky tomuto výkonu, který je rychlejší než rozvoj trhu (+ 54 %), dosáhl Citroën jednoho z nejlepších zvýšení prodeje mezi značkami, které jsou součástí společných podniků (joint ventures).
Citroën počítá s tím, že bude v této dynamice v roce 2010 pokračovat. Rok zahájil úspěšně, protože v prvním pololetí již dosáhl nového rekordu, když oproti prvním třem měsícům roku 2009 dodávky zdvojnásobil.

Pro dosažení těchto cílů se značka bude opírat o:
• rozvoj své sítě. Na konci března má Citroën zastoupení již ve 210 městech, jejím cílem je do konce roku pokrýt 230 měst, zejména v oblastech, kde značka ještě není přítomná. 27 prodejen se již přizpůsobilo nové image značky, do konce roku 2010 jich bude 200.
• a o své výrobky. Skupiny vozů C Elysée a C.Quatre se obě setkaly s velkým úspěchem. Společně s modelem C5, který se do země dováží od začátku roku, pokrývá Citroën již 70 % trhu.

Ze Šanghaje do Pekingu: vyjádření „Kreativní technologie“ Citroënu

Metropolis – to je jméno nového konceptu, který značka nedávno odhalila. Je výsledkem práce mezinárodního designerského týmu Citroënu, který působí již od roku 2008 v Šanghaji, aby dokázal co nejlépe reagovat na očekávání prudce se rozvíjejícího čínského trhu. Je projevem uznání k výjimečnému rozvoji Číny a bude vystaven ve francouzském pavilonu na Světové výstavě v Šanghaji, která se koná od 1. května do 31. října 2010.
Metropolis je limuzína elegantního vzhledu a harmonických tvarů, která odkazuje na velikost, avantgardnost a dynamiku všech velkých megalopolí, z nichž čiší nesporná atraktivita. Značkase snaží spojit styl s životním prostředím, a proto tento koncept vybavila hybridním pohonem plug-in.

Od 23. dubna bude Citroën přítomen i na pekingském autosalonu. Ve stánku, jehož hlavním tématem bude životní prostředí, bude vystaveno 16 sériových vozů a konceptů, které všechny vyjadřují slogan Kreativní technologie.



Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009… a nový projekt spuštěný v únoru 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu