Vyhledávání

Citroën vyvěsil na internetu některé z návrhů v kategorii „Idea Contest“,

CITROËN CRÉATIVE AWARDS: vodotrysk nápadů!

Nápady rozhodně nechybí! Citroën již vyvěsil na internetu některé z návrhů odevzdaných v kategorii „Idea Contest“, která se týká pohody na palubě, zábavy a zabudovaných technologií. Příkladem je třeba „Baby Care
“ (balíček zahrnující přebalovací podložku, ohřívačku lahví či přihrádku na vlhčené ubrousky), „Personnal Drive-in Movie Theater“ (systém umožňující promítat oblíbené filmy na čelní sklo uvnitř vozu) nebo „Ci-Do“ (možnost ovládání na dálku, například při dopravních zácpách, nastavení v domě jako je zavírání okenic či vypínání topení). Výběr návrhů, které jsou jedny zajímavější než druhé, mohou zájemci známkovat a komentovat na internetu na stránce www.citroencreativeawards.com/idea/shortlist.

Soutěž „Citroën Créative Awards 2011“ úspěšně odstartovala a jistě zopakuje úspěch prvního ročníku, který v loňském roce vyhrál italský designér Flavio Melchiorre! Značka se dokonce rozhodla uzávěrku soutěže prodloužit do půlnoci 15. ledna 2012, aby měli účastníci víc času vyjádřit svou kreativitu a talent, ať už si vyberou jakékoliv téma: „Idea Contest“ neboli život na palubě budoucích vozů Citroën, „Video Contest“ neboli nová interpretace principů Premium v případě modelu Citroën DS5, „Style Contest“ neboli oděv inspirovaný vozem Citroën DS3 Ultra Prestige! Porota se sejde na konci ledna a určí vítěze v každé kategorii, kteří si rozdělí 18 000 € (1. cena: 3 000 € / 2. cena: 2 000 € / 1. cena: 1 000 €).
Všechny podrobnosti naleznete na stránkách věnovaných soutěži: www.citroencreativeawards.com.

Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů.

Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.


*až do oficiálního zveřejnění výsledků FIA

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu