Vyhledávání

Cruze hatchback upevňuje pozici vozů Chevrolet v nejprodávanějším segmentu v Evropě

3. září 2010


Nový hatchback je další kapitolou úspěšného příběhu modelu Cruze

· Hatchback „show car“ bude představen na Pařížském autosalónu
· Nový model bude stavět na úspěchu sedanu Cruze
· Cruze hatchback upevňuje pozici vozů Chevrolet v nejprodávanějším segmentu v Evropě
· Jedna ze čtyř premiér značky v Paříži


Příběh Chevroletu Cruze pokračuje od úspěchu k úspěchu i prostřednictvím nejnovější kapitoly, přinášející nový model – 5dveřový hatchback. To je dalším důkazem zájmu značky Chevrolet přinášet skvělou hodnotu za vynaložené peníze do všech hlavních segmentu automobilového trhu v Evropě.

Výstavní verzi kompaktního Chevroletu bude možné poprvé spatřit na autosalónu v Paříži 30. září. Bude jednou za čtyř světových premiér značky Chevrolet na tomto autosalónu.

Představením nového Cruze hatchback získají zákazníci další možnost výběru k tradičnímu sedanu a Chevrolet opět posune laťku vozem, který přináší novou úroveň hodnoty v porovnání s některými zaběhnutými konkurenty.

Jak řekl Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe, Cruze má obrovský potenciál uspokojit požadavky zákazníků. „Cruze začíná psát opravdu úspěšný příběh. Prodává se v 70 zemích po celém světě a v současnosti vystřídal Aveo na pozici našeho celosvětově nejprodávanějšího osobního vozu.“

„Hatchbacky hrají na mnohých trzích klíčovou roli. Celkově představuje segment kompaktních automobilů v Evropě kolem 4,8 milionu vozů, což je více než čtvrtina celkového trhu, přičemž hatchbacky tvoří z tohoto podílu celých 65%. Proto očekáváme nárůst našeho prodeje v mnohých regionech, čímž vyšleme jasný signál, že Chevrolet je vážným hráčem na trhu v Evropě.“

Od svého uvedení na jaře 2009 je Cruze sedan velmi žádaný na trzích po celém světě, označovaný za velký krok pro značku. Oslovuje zákazníky karosérií ves tylu kupé, kvalitou, 5 hvězdičkami v testech bezpečnosti Euro NCAP a dynamikou jízdy. Získal také titul AUTOBEST za rok 2010, který uděluje porota složená z předních motoristických novinářů ze střední a východní Evropy. Poslední údaje hovoří, že prodej modelu Cruze roste měsíčně o úžasných 427%.

Chevrolet Cruze velmi dobře vyhovuje požadavkům evropských řidičů; potvrzuje to úspěšnost jeho prodeje na mnohých trzích. V roce 2010 je Cruze na čele prodejních tabulek kompaktních sedanů na mnohých větších trzích v Evropě, včetně Dánska, Německa, Švýcarska, Itálie, Španělska, Portugalska a Velké Británie, kde překonává prodejní plány.

I mimo Evropu je trend prodeje modelu Cruze stejný. Jen v samotné Číně se od začátku tohoto roku prodalo téměř 90 000 Cruzů a tento sedan se dobře prodává i v Rusku, zemích Jižní Ameriky, v Indii a na dalších rozvojových trzích

Design hatchbacku

Díky atraktivní splývající linii střechy ve stylu kupé a krátkým převisům vpředu i vzadu, má nový Cruze hatchback stejně dynamický „postoj“ jako sedan a bude okamžitě identifikovatelný. Bude těžit ze stejného „cítění“ auta na cestě, využívajícího nový systém rámu integrovaného v karosérii (body-frame integral system; BFI), který je podpořený finálním naladěním komponentů podvozku. Přínosem systému BFI je vysoká úroveň stability a tuhosti.

Objem zavazadlového modelu Cruze hatchback se blíží k 400 litrům a k dispozici bude zadní sedadlo dělené v poměru 60/40.

Velkým přínosem je také účast značky Chevrolet v Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC). Čtyři závody před koncem sezóny je momentálně na čele hodnocení jezdců i týmů. Je to velmi efektivní důkaz dynamických kvalit tohoto vozu.

Nový 5dveřový hatchback Chevrolet Cruze se v Evropě začne prodávat v polovině roku 2011. Ceny budou oznámeny v termínu bližším začátku prodeje.


Chevrolet
Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem kolem 3,5 milionu vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší značkou automobilů na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává atraktivní vozy, které se vyznačují expresivním designem, hospodárným provozem a vynikajícím poměrem ceny a hodnoty.
Od znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005, Chevrolet více než zdvojnásobil svůj prodej na více než 500 000 vozů v roce 2008. V roce 2009 udržel Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na úrovni 2,3 procent prodejem 426 000 vozidel. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2900 dealerství a servisních míst. V modelové řadě vozů Chevrolet najdeme zbrusu nový městský automobil Spark, malé Aveo, kompaktní sedan Cruze, SUV Captiva, ve střední třídě model Epica a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvede na trh nový model Orlando, úplně nový rodinný van, kupé a kabriolet Camaro, nové Aveo, Cruze hatchback a inovované SUV Captiva se čtyřmi novými motory. Nejvýznamnějšími evropskými trhy jsou pro Chevrolet Rusko, Itálie, Německo, Španělsko a Velká Británie. Značku založil v roce 1911 švýcarský emigrant Louis Chevrolet. Chevrolet se chystá oslavit 100 let existence uvedením přelomového automobilu Chevrolet Volt, elektřinou poháněného vozu s prodlouženým dojezdem. Více informací o značce Chevrolet najdete na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com




Marc Kempe Florence Camenzind
Chevrolet Europe Chevrolet Europe

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu