Vyhledávání

Dnes opouští výrobní linky v Poissy ve Francii 30 000. vůz Citroën DS3

CITROËN C3 a CITROËN DS3: dvě úspěšná auta

Dnes opouští výrobní linky v Poissy ve Francii 30 000. vůz Citroën DS3. Čtyři měsíce po začátku prodeje tak splnil tento první vůz nové modelové řady DS stanovené cíle značky a dokonce je přesáhl. Nezaostává ani další model, nový Citroën C3, u něhož byl překonán cíl vyrobit v továrnách v Aulney a v Poissy 150 000 vozů.

Zhotovených 150 000 nových Citroënů C3 …
Tento vůz, který se na trhu objevil v listopadu 2009, má vše proto, aby mohl pokračovat v úspěšném tažení starého Citroënu C3, jehož se prodalo více než 2 miliony kusů. K jeho silným stránkám patří kvalita a také čelní sklo Zenith, jež představuje mistrovský technologický kousek, který nemá na trhu obdoby. Fakt, že tohoto výrobního cíle bylo dosaženo 8 měsíců po začátku prodeje, svědčí o tom, že se vůz zákazníkům líbí a jsou jím okouzleni.


…a 30 000 vyrobených Citroënů DS3 
Citroën DS3, který je prvním vozem řady DS určené pro zákazníky, kteří hledají rozhodnost, architekturu, styl, vzrušení a eleganci – dosáhl obchodního úspěchu ve všech 20 zemích, kde je nabízen. Jde o vůz, na který je značka hrdá. Citroën, který se rozhodl doplnit svou hlavní řadu o linii produktů výraznějšího stylu, opět dokazuje, že odvaha a kreativita, které jsou pro značku charakteristické, mohou být zdrojem úspěchu.

Citroën dosáhl zejména díky těmto dvěma novinkám v prvním pololetí roku 2010 růstu v segmentu malých vozů v Evropě. Tento nárůst je předzvěstí dalšího pokračování, protože si značka stanovila jako cíl získat v Evropě do dvou let s vozy C1, C3, C3 Picasso a DS3 celkem 10 % podíl na trhu v segmentu malých vozů.


Pro více informací:

Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.
e-mail: martina.bedrnova@citroen.com

Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu