Vyhledávání

DS3 je pokračovatelem historie Citroënu, ale ne comebackem vozu DS.

CITROËN DS 3: ANTIRETRO STYL

O modelu Citroën DS3 se toho již napsalo spoustu a přispět k tomu by měla také reklama doprovázející jeho uvedení na trh … Z reklamní kampaně, na které se podílí značka Citroën a agentura H, vzešla DS3 jako ztělesnění „ANTIRETRO“ přístupu. Objevují se v ní dvě celosvětové ikony, Marilyn Monroe a John Lennon. Oba vysílají stejné sdělení, k němuž se Citroën plně připojuje: „chcete-li ovlivnit svou dobu, nevracejte se zpět, prožijte naplno přítomnost, prožijte si svůj život nyní!“

Rok „kreativní technologie“

V únoru 2009 představil Citroën svou novou identitu, nový slogan „Kreativní technologie“ a koncept Citroën DS Inside.
V lednu 2010 uplynul od tohoto představení rok, během něhož byly na trh uvedeny dva výrazné modely Citroën C3 Picasso a C3, v několika zemích bylo dosaženo rekordních prodejů a zvýšil se podíl značky na evropských trzích. Nyní Citroën přichází s dalším novým modelem: DS3.
DS3 je pokračovatelem historie Citroënu, a ne comebackem vozu DS.
DS3 je prvním modelem řady DS (kterou budou do roku 2011 tvořit 3 modely).
DS3 je výraznou ilustrací slibu „Kreativní technologie“ Citroënu.

Pozice modelu DS3
Úspěšné výrobky od vozu 2CV po iPod se dokázaly oprostit od minulosti a nasměrovat se k budoucnosti. Širokou veřejnost okouzlily svou odvahou přicházet s novinkami a překvapovat.

S modelem DS3 se Citroën nesnaží vracet se do minulosti a „recyklovat“ mýtický vůz, kterým byla DS.
S modelem DS3 přebírá Citroën hodnoty, které z modelu DS udělaly mýtus a které patří do odkazu značky: modernost, inovativní přístup, eleganci, svůdnost.
Citroën DS3 je jednoznačně moderní vůz, který si pohrává s minulostí značky, aby se od ní mohl lépe osvobodit.

DS3 je přesvědčivým důkazem vůle společnosti Citroën spoléhat na moderní přístup, na schopnost přicházet s novými věcmi, důkazem optimismu a vynalézavosti značky. Citroën s modelem DS3 vyjadřuje svůj odmítavý postoj k používání existujících postupů a snahu raději dál psát novou historii.

CITROËN DS3 ANTI RETRO

Kampaň spojená s uvedením vozu na trh

Antiretro přístup představuje filozofii, kterou značka vložila do modelu Citroën DS3.
Je to heslo, je to závazek.
Je to postoj, v rámci kterého si člověk bere to nejlepší z minulosti, aby se mu zdařila přítomnost a mohl předjímat své budoucí úspěchy.
Je to také výraz kontrastu mezi minulostí, která člověku dodává důvěru, minulostí, kterou člověk zná, a budoucností, která je pochopitelně nejistější. Mezi starými dobrými časy a slibnými zítřky.

Pro vyjádření této filozofie sepsala agentura H „manifest“.
Je seriózní, komický i nekonvenční a vystihuje Antiretro vizi značky, ale také mnohostrannou osobitost modelu DS3, prvního vozu z řady DS, vozu, který si pohrává s barvami, přizpůsobuje se vkusu zákazníků, je elegantní i odvážný, svůdný i dynamický.

Některé věty z manifestu budou použity v tiskové kampani. Půjde o slogany, které ukazují na přednosti nového Citroënu DS3 a na jeho Antiretro přístup.

Televizní a filmová reklama si pro vyjádření tohoto rozporu mezi nostalgií minulosti a sliby budoucnosti vybrala dvě ikony, které poznamenaly svou dobu.
Ikony spojené se svou dobou a současně zcela nadčasové a univerzální.

Ikony, jejichž postavení a mezinárodní dimenze svědčí o ambici značky Citroën.
Ikony, které jsou v souladu s osobností Citroën DS3, pro kterou je charakteristický šarm a nonkonformismus.
Ikony, dokonale šířící „antiretro“ filozofii.

Marilyn Monroe a John Lennon

Tyto dvě hvězdy nám vysílají stejné sdělení: „chcete-li ovlivnit svou dobu, nevracejte se zpět, prožijte naplno přítomnost, prožijte si svůj život nyní!“

Toto sdělení je shodné se sdělením, které vysílá Citroën DS3: „nejlepší myšlenky jsou ty, které jsme ještě nedostali“. Tomu značka Citroën odjakživa věřila, o to se odjakživa snažila (od modelu Traction až po nový Citroën C3 „visiodrive“): Vynalézat, překvapovat.. a to se opět zavázala dokázat.

Reklamní kampaň naleznete na následující stránce:
http://www.citroencommunication-extranet.com/
Login (velkými písmeny): PUBDS3
Heslo (velkými písmeny): PRESSE

PROCES PŘÍPRAVY REKLAMNÍCH KAMPANÍ CITROËN

Úkolem agentury H je připravovat pro značku Citroën mezinárodní kampaně. Za tímto účelem byl vyvinut konkrétní postup: schůzka se zástupci společnosti Citroën, strategické porady mezi agenturou H v Paříži a agenturou Euro-RSCG v Londýně, příprava mezinárodních návrhů pod vedením ředitele pro mezinárodní tvorbu Gilberta Schera, mezinárodní zkušební testy na pěti evropských největších trzích a centrální výroba v úzké spolupráci s kreativci v Londýně a Paříži.

V kostce: jednotná reklama DS3; „antiretro“ koncepce agentury Euro-RSCG London, televizní kampaň a manifesto „Antiretro“ agentury H-Paris, tisková reklama agentury Euro-RSCG London a centralizovaná výroba spotů pro televizi v mezinárodní produkci agentury H-Paris.

TECHNICKÉ ZÁZEMÍ

Zadavatel reklamy: Citroën
Agentura: H
Ředitel mezinárodní tvorby: Gilbert Scher
Koncepce/redakce: Justin Hooper
Eric Galmard
Umělečtí ředitelé: Matt Palmer
Philippe Rachel
Project managers v agentuře: Hugues Reboul
Eric Britton
Alison Ashworth
Catherine Habib-Deloncle
Grégoire Fouquet
Aurélie Ruiz
Emmanuel Woehrel
Project managers u zadavatele: Jean-Marc Savigné
Valérie Ponce
Sophie Jaguelin
Sandrine Guiton
Johann Varin
TV výroba: Christopher Thiery
Julie Malet
TV výrobní studio: DEVIL STUDIO
Producent: Christopher Thiery
Médium: TV 30"

První vysílání: Únor 2010 ve Velké Británii
Březen 2010 ve Francii



Martina Bedrnová
PR manager

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu