Vyhledávání

Floriane Brisabois novou ředitelkou komunikace značky Citroën

Floriane Brisabois byla od 1. listopadu 2010 jmenována ředitelkou komunikace značky Citroën

Floriane Brisabois, současná produktová manažerka pro vztahy s tiskem, je jmenována ředitelkou komunikace značky Citroën. Ve funkci vystřídá Jean-Baptiste Thomase, který nastupuje do ředitelství komunikace skupiny PSA Peugeot Citroën. V její dosavadní funkci ji nahradí Estelle Rouvrais, současná hlavní produktová manažerka značky Citroën na oddělení řízení produktů a trhů. Všechna tato jmenování platí od 1. listopadu 2010.

Floriane Brisabois je od 1. listopadu jmenována ředitelkou komunikace značky Citroën. Tato nová funkce zahrnuje vztahy s tiskem v otázkách výrobků a značky, komunikaci na mezinárodní a interní úrovni, tiskové a mediální výstupy. Floriane Brisabois pracuje ve společnosti Citroën již 10 let, má bohatou praxi v oddělení komunikace a především v oddělení produktové komunikace s tiskem, které vede od roku 2007.

Ve funkci vedoucí oddělení produktové komunikace s tiskem ji od listopadu 2010 vystřídá Estelle Rouvrais, současná hlavní produktová manažerka pro modely Citroën C3/DS3. Estelle Rouvrais nastoupila do oddělení řízení produktů a trhů Citroën v roce 2004 jako projektová manažerka, která měla na starost modely Citroën C3 a DS3, jež se po uvedení na trh setkaly s velkým úspěchem.


Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009


PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu