Vyhledávání

Fotbalista Pavel Horváth si vybral Audi Q5

Fotbalista Pavel Horváth si vybral Audi Q5

Pavel Horváth si vybral Audi Q5

· Volba kapitána fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň Pavla Horvátha padla na nejúspěšnější SVU: Audi Q5


„S vozy Audi jezdím již 10 let, první jsem měl v roce 2000,“ svěřil se kapitán fotbalové Viktorie Plzeň Pavel Horváth, který si nedávno převzal nové Audi Q5. „Měl jsem už Audi Q7, A6 a předchozí generaci allroadu. V současné době mám doma ještě starší verzi Audi A8. Nyní jsem se rozhodl pro Audi Q5 a zcela mi vyhovuje. Strávím v autě minimálně dvě až tři hodiny denně. Je to bezpečné a velmi prostorné auto,“ pochvaluje si Horváth. Fotbalový kapitán si vůz vybral u prodejce Audi Porsche Plzeň, klíče mu předal Ondřej Kulich, VIP&Fleet manager Audi.

Řidičských zkušeností má Pavel Horváth hodně – může porovnávat i se zahraničím, kde působil. „V Japonsku se jezdí vlevo, v Turecku a Portugalsku je doprava blázinec. Všichni troubí, předjíždí se zleva, zprava. Párkrát jsem se do města vypravil, ale pak jsem to vzdal a vzal si raději taxi,“ hodnotí situaci Pavel Horváth. „U nás počítám i s rychle jedoucími auty, ale co mi na našich silnicích vadí, je bezohlednost. Nemám rád adrenalinové ježdění. Nepotřebuji jet rychle, hlavní pro mě je, že mám z jízdy dobrý pocit.“


Společnost AUDI AG prodala v roce 2009 přibližně 950 000 vozů. Obrat za rok 2008 činil 29,8 miliardy EUR a provozní zisk 1,6 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, Changchunu (Čína) a Bruselu (Belgie). Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku září 2008. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě od května 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 58 000 lidí, z toho 45 500 v Německu. V letech 2010–2012 Audi Group plánuje investovat zhruba 5,5 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 Audi plánuje výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.

Značka Audi již dlouho plní svoji sociální odpovědnost na mnoha úrovních - s cílem učinit budoucí život hodnotný pro přicházející generace. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a dopředu hledící personální politika. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace životního prostředí Audi.

 

PR

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu