Vyhledávání

Interaktivní film, věnovaný novému Citroënu C4, je k vidění na síti

Interaktivní film, věnovaný novému Citroënu C4, je k vidění na síti

NOVÝ CITROËN C4 JE HVĚZDOU NEJNOVĚJŠÍHO INTERAKTIVNÍHO FILMU ZNAČKY

Značka Citroën, pro kterou je typickým znakem kreativita a technologie, nabízí uživatelům internetu jedinečné zážitky. Tím nejnovějším je interaktivní film věnovaný novému Citroënu C4, který návštěvníka ponoří přímo do vozu. Dosud nevídaný on-line zážitek, magicky spojující virtuální a reálný svět.

Citroën natáčí se svými posledními modely vozů stále originálnější a inovativnější filmy, které umisťuje on-line na web. Tuto sérii zahájil nový Citroën C3 s interaktivním filmem „Wash me if you can“, ve kterém bojuje 5 legračních umývačů aut (zápasník, černošská kráska, roztleskávačka, člověk v kostýmu maskota a bonusová postava) o to, kdo umyje obrovské, 135 cm dlouhé čelní sklo vozu. Tento film získal v Anglii cenu za „Režii roku“ v prestižní soutěži Car Dealer Ewards 2010.

S novým Citroënem C4 jde značka ještě dál. K propagaci jeho uvedení na trh představuje Citroën interaktivní on-line film v jedinečném formátu, jehož hrdinou je sám návštěvník internetu. Jde o zážitek, který vás zcela pohltí, v němž se virtuální svět spojuje s reálným. Díky dosud nevídanému zapojení služby Google Street View film začíná na adrese, kterou si uživatel sám zvolí, třeba před vlastním domem nebo kanceláří! Je usazen za volantem vozu Nový Citroën C4 a je mu svěřen neobvyklý úkol. Pro jeho splnění musí dobře volit. Stojí před ním někdy překvapivé volby, spojující napětí a využití předností vozu.

Značka tak v tomto filmu představuje veškeré funkce nového Citroënu C4: V každé situaci existuje řešení. Zdá se váš pasažér ve stresu? Můžete mu nabídnout masáž nebo příjemnou hudbu. Uživatel se může o svou jízdu podělit i na svém profilu na Facebooku nebo ve službě Twitter. Ideální způsob, jak představit nový vysoce technologický model. A konečně všichni milovníci hudby si mohou zdarma stáhnout originální hudbu z filmu ve své osobní stránce na MyCitroën. Tento jedinečný interaktivní film bude k dispozici ve 22 evropských zemích.

Filmy k dispozici na:
www.citroenC4positivepower.com  



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

 

PR

 

Fotogalerie

Uvedení nového Citroenu C4 -TK

TK u příležitosti nejvýznamější letošní novinky Citroenu - nová generace C4,. Praha 6.ledna 2011. Foto Karel Kolečko

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu