Vyhledávání

Jean Marc Gales přebírá od dubna vedení společnosti CITROËN

V Paříži dne 30. března 2009

Jean-Marc Gales přebírá vedení společnosti CITROËN

46letý Jean-Marc Gales přebírá pozítří vedení značky Citroën. „Jsem hrdý, že budu stát v čele Citroënu, společnosti v plném rozmachu, kterého dosáhla díky své neochvějné dynamice, novému projektu značky, uváděním nových modelů, jako je v současnosti C3 Picasso a v budoucnosti řada DS. Ekonomický kontext sice nebyl nikdy tak obtížný jako dnes, ale společnost Citroën má velké přednosti, díky nimž vydrží a bude se dál rozvíjet. Jsou jimi její nabídka, její mezinárodní síť a její týmy,“ prohlásil Jean-Marc Gales v projevu ke svým spolupracovníkům.

Jean-Marc Gales, je lucemburské národnosti, vystudoval strojírenství na univerzitě v Karlsruhe a poté získal titul magistra v oboru vědeckého managementu na Imperial College v Londýně. Svou kariéru začal v BMW, kde zastával různá místa v oddělení strategického plánování, koordinace a organizace skupiny.

V roce 1998 přešel do společnosti Volkswagen, kde byl jmenován ředitelem strategického marketingu a poté marketingovým ředitelem skupiny. V roce 2003 nastoupil do skupiny General Motors jako generální ředitel pro lehké užitkové vozy a poté generální ředitel prodeje, marketingu a poprodejního servisu pro střední Evropu pro vozy Opel a Saab. V roce 2006 byl jmenován ředitelem světových prodejů ve společnosti Mercedes-Benz.


Od dubna 2009 přebírá vedení značky CITROËN.


Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.



Citroën, za nímž stojí 90 let technologických inovací a kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní a komplexní řadu soukromých a užitkových vozů. Značka je díky modelu C4 Picasso světovou jedničkou mezi kompaktními jednoprostorovými vozy a díky modelu C1 stojí v čele vozů s emisemi maximálně 110 g CO2/km. Citroën v roce 2008, to je 8 000 kontaktních míst pro styk se zákazníky, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů. V roce 2009 se značka zavázala provést komplexní projekt transformace, pro který je typická nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová produktová řada – řada DS.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu