Vyhledávání

Již 20 let působení na tuzemském trhu Opel připomene speciální „výroční“ edicí

Již 20 let působení na tuzemském trhu Opel připomene speciální „výroční“ edicí

 20 let působení na tuzemském trhu Opel si připomíná speciální „výroční“ edicí
· „Edice 20 let“ připomíná průkopnickou roli Opelu v ČR
· Cenové zvýhodnění pro zákazníky až 150 000 Kč
· Internetové stránky www.opel.cz prošly zásadní modernizací
· Opel posiluje svoji pozici v Evropě

Opel v ČR slaví významné jubileum: Právě před dvaceti lety – začátkem roku 1991 – vstoupil Opel oficiálně jako první ze všech importérů na český trh. V roli průkopníka Opel do značné míry formoval tuzemský automobilový trh, určitě nejvýznamnějším momentem prvotního období bylo narušení do té doby bezkonkurenčně dominantního postavení domácí značky Škoda – modely Corsa ECO, Astra Dream či řada „Family“ dokázaly svým výborným poměrem cena/nabízená hodnota konkurovat modelům domácí automobilky.

„Na naše historické prvenství mezi importéry i na tradici nabídky cenově dostupných a přitom výborně vybavených modelů chceme poukázat právě uváděnou řadou „Edice 20 let“, která prakticky ve všech modelových řadách značky Opel přináší skvěle vybavené vozy s opravdu mimořádným zvýhodněním pro naše zákazníky,“ říká Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení Opelu.

Například Corsa Enjoy Edice 20 let si přináší mj. ABS s brzdovým asistentem, čelní airbagy, klimatizaci, autorádio s CD MP3 přehrávačem a ovládáním na kůží obšitém volantu, dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání předních oken, 15“ kola z lehkých slitin, tempomat, mlhovky či vyhřívaná zpětná zrcátka, což při porovnání standardní ceny představuje zvýhodnění pro zákazníka 69 000 Kč!

Cenové zvýhodnění u nové Astry Enjoy Edice 20 let činí dokonce 81 000 Kč – už za 347 800 Kč může zákazník získat atraktivní pětidveřovou Astru vybavenou mj. stabilizačním systémem ESP, čelními, bočními i hlavovými airbagy, aktivními opěrkami, automatickou klimatizací, 17“ koly z lehkých slitin, autorádiem s CD přehrávačem, elektrickým ovládáním předních oken a zrcátek, automatickým ovládáním světel s detekcí tunelů, stěrači s dešťovým senzorem, tempomatem, palubním počítačem nebo mlhovými světly…

Zvýhodnění 120 000 Kč z ceníkové ceny platí na modely Insignia Sport/Cosmo Edice 20 let. Tyto již standardně skvěle vybavené vozy (mj. čelní, boční a hlavové airbagy, litá kola 18“, stabilizační systém ESPPlus, elektrické ovládání všech oken, autorádio s CD přehrávačem a ovládáním na kůží obšitém volantu, automatická klimatizace, palubní počítač či adaptivní podvozek FlexRide (Sport) a ergonomická sedadla (Sport)) si ve verzi Edice 20 let přivážejí navíc adaptivní Bi-Xenonové světlomety AFL s parkovacím asistentem nebo vestavěný navigační systém CD 500, Bluetooth a sklopná elektricky ovládaná zrcátka…

Nejvýraznějším zvýhodněním 150 000 Kč se chlubí populární sedmimístná Zafira: U verze Zafira Enjoy Edice 20 let získá zákazník výbavu v hodnotě 52 500 Kč (automatická klimatizace vč. elektronického ovládání, přední mlhová světla, sada Organizér, manuálně nastavitelné sedadlo řidiče v šesti směrech s bederní opěrkou, loketní opěrka sedadla řidiče, tempomat, palubní počítač, elektricky ovládaná zadní okna, autorádio CD30 MP3, stěrače s dešťovým senzorem, elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko s osvětlením, automatické ovládání světel s detekcí tunelu, 16“ kola z lehkých slitin), takže celková sleva z ceníkové ceny činí 150 000 Kč!

„Dalším bonusem pro naše zákazníky je možnost optimálního financování, například model 50:50 umožňuje uhradit při koupi vozu pouze polovinu ceny a druhou doplatit až za rok. A samozřejmě velmi silným argumentem je výrazně nadstandardní šestiletá záruka Opel, která je ve své základní verzi „Basic Economy“ zcela zdarma,“ připomíná Pavel Šilha, ředitel Opelu pro ČR a SR.

Nové internetové stránky www.opel.cz
Internet jako zdroj prvních informací při výběru nového vozu volí dnes více než polovina zákazníků. Opel samozřejmě tento trend registruje a v rámci „dvacetiletého výročí“ proto představuje zcela nové internetové stránky www.opel.cz.

„Modernější vzhled, odpovídající současnému směřování značky, snazší orientace, jednodušší vyhledávání, intuitivnější ovládání – to byly spolu s posílení aktuálnosti hlavní body zadání při přípravě nových stránek Opelu,“ vysvětluje důvod modernizace stránek tuzemského zastoupení značky Opel jeho marketingový ředitel Andrej Barčák .

Nové stránky nyní vycházejí z propracovaného „evropského“ konceptu, který se osvědčil na náročném německém trhu. Přímo z hlavní stránky, kde se zobrazují odkazy na právě probíhající servisní a prodejní kampaně, lze tedy navolit „konfigurátor“, s jehož pomocí si zákazník může detailně sestavit svůj požadovaný model. Při tom průběžně sleduje a může korigovat, jak jednotlivé prvky výbavy nebo např. zvolené motory ovlivňují cenu „jeho“ vozu. Svoji finální volbu si pak může uložit, vytisknout a má možnost hned zaslat svůj požadavek e-mailem přímo zvolenému prodejci automobilů Opel, u kterého si může vyžádat i testovací jízdu.

Atraktivní specialitou nových stránek www.opel.cz je virtuální prohlídka 3D showroomu Opel, během které erudovaný průvodce seznámí se základními rysy jednotlivých modelů z široké nabídky značky Opel.

Užitečnou nabídkou je i možnost stažení kompletních manuálů k vozům Opel ve formátu PDF, třešničkou na dortu jsou potom stránky elektronického Opel e-magazínu, které přinášejí spoustu zajímavého nejenom z historie a současnosti značky, ale věnují se i lifestylovým tématům a dají např. tip kam vyrazit na dovolenou

„Naše Internetové stránky chápeme jako živý nástroj komunikace s našimi klienty a příznivci, proto jsou stránky doplněny i o linky na diskusní fóra Opel na Facebooku, která jsou moderována komunikačním týmem Opel,“ doplňuje Andrej Barčák, marketingový ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „A proto je také hned na úvodní stránce umístěný výrazný odkaz „Kontaktujte Opel“, s jehož pomocí se na nás může kdokoli obrátit s jakýmkoli dotazem, týkajícím se automobilů Opel.“

Opel posiluje pozici na evropském trhu
Dobře zacílený marketing a výrazně omlazená modelová nabídka se projevily na velmi dobrých výsledcích automobilky Opel na trhu osobních automobilů. Podle informací evropské automobilové asociace ACEA bylo v roce 2010 v zemích EU a EFTA zaregistrováno celkem 1 006 832 nových osobních vozů Opel/Vauxhall, čímž se Opel/Vauxhall posunul v konečném hodnocení značek v loňském roce před francouzský Peugeot na čtvrtou pozici.

Výborný byl pro Opel zejména závěr roku 2010 – v posledním čtvrtletí dokázal Opel zvýšit svůj tržní podíl v Evropě na celkovém automobilovém trhu na 6,25 %, což představuje výrazný nárůst oproti stejnému období roku 2009, kdy tržní podíl Opelu činil jen 5,75 %. V samotném prosinci roku 2010 bylo v Evropě zaregistrováno 111 tisíc nových automobilů Opel/Vauxhall (tržní podíl 6,83 %), což představovalo nejvýraznější růst v rámci celé Evropy. Nejprodávanějším modelem značky Opel/Vauxhall za rok 2010 se stala Astra (363 000 vozů).


PR

 

Fotogalerie

Opel Insignia, česká premiéra v Praze 2008, foto K. Kolečko

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu