Vyhledávání

KIA na AUTOSALONU BRNO 2009 lákala na koncept automobilu No 3.

KIA na AUTOSALONU BRNO 2009 lákala na koncept automobilu No 3.

KIA láká konceptem No 3 

Na stánku automobilky KIA na AUTOSALONU BRNO 2009 je v centru pozornosti koncept automobilu, který nese prozatím jméno No 3.

Příprava výroby vozu, který z tohoto konceptu vychází, se již podle posledních informací dostává do konečné fáze. Koncept tak již získává svou konečnou předsériovou podobu. A tak se již dnes můžeme těšit na premiéru nové řady vozů, která se uskuteční v září letošního roku v rámci autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Novinka se značkou KIA se navíc stane dalším „českým“ vozem, protože se bude vyrábět v nošovické továrně Hyundai-Kia.

Samozřejmě v expozici KIA je i řada dalších modelů, které jsou již od prvních hodin, kdy byl AUTOSALON BRNO otevřen, v obležení dychtivých zájemců. Najdeme zde především vozy nejprodávanější řady cee´d, ale také nabídku nového městského crossoveru Soul až po oblíbené vozy 4x4 Sportage a Sorento.


„Musím říci, že po všech peripetiích, které provázely přípravu letošního Autosalonu v Brně, jsem velice překvapen mimořádným zájmem veřejnosti, který jsme tu za první dny zaznamenali,“ řekl nám manažer PR společnosti KIA Motors Czech Patrik Fanc. „Velmi povedeným tahem byla i akce Autosalon Night. Za celý večer zde bylo opravdu hodně lidí. I když to pro všechny naše kolegy bylo velmi náročné, tak únavu vyvážil zájem návštěvníků. Měl jsem pak trochu obavy, jak bude vypadat návštěvnost v sobotu a v neděli. A překvapivě v sobotu ráno vše volně navázalo vysokou návštěvností na páteční večer a pak to pokračovalo ve stejném duchu i v neděli. Autosalon vždy připravujeme především kvůli návštěvníkům, a tak mne těší, že si sem i letos našli cestu v tak hojné míře.

A všiml jsem si, že návštěvníci procházejí nejen výstavní expozice s novými vozy, ale využívají i venkovní plochy s doprovodnými programy,“ dodal k tomu P. Fanc. Dozvěděli jsme se také, že zájemci o vozy KIA mohou využít bonusovou kampaň, kterou jim nabízí tato značka v měsíci červnu. „Nemohu hovořit za prodejce, ale můj odhad počtu vážných zájemců, či přímo prodaných vozů za celou dobu konání Autosalonu, se pohybuje v řádu desítek kusů. Autosalony jsou z mého pohledu především o tom, že se povědomí o naší značce a také o nabídce vozidel dostává do široké veřejnosti.

Přesto jsem se tady i já sám setkal se zájemcem, který chtěl odjet svým novým vozem přímo odtud. Na druhé straně je skupina lidí, kteří stále ještě neznají naši nabídku a některé modely třeba ani nezaznamenali. Proto si myslím, že autosalony jsou důležité, aby si lidé mohli prohlédnout širokou nabídku jednotlivých modelů, ale především si je mohli osahat a vyzkoušet. Přímý kontakt potenciálního zákazníka se značkou a na druhé straně značky se zákazníkem je stále to nejdůležitější,“ doplnil ještě P.Fanc.


BVV

 

Fotogalerie

Autosalon Brno 2009 a další novinky, foto Karel Kolečko

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu