Vyhledávání

Koncept DS INSIDE : Zrod myšlenky: překvapit a okouzlit

Citroën se mění. Značka se pouští do rozsáhlé přeměny své image, důraz klade na kreativitu a inovační schopnosti. Výsledkem je nová vizuální identita, osamostatněné logo a sugestivní označení „Créative Technologie“, ale také nové vztahy se zákazníky. V tomto kontextu Citroën oznamuje uvedení nové produktové řady DS, jejímž prvním zástupce je koncept DS INSIDE.


Tato řada DS se vyznačuje velkou kreativitou, zaměřením na fantazii a emoce, vysokou úrovní prezentace a skvělým provedením, nevídanými pocity při řízení a skutečnou uživatelskou funkčností.

Tento koncept je předobrazem prvního modelu, který bude v rámci této řady od roku 2010 nabízen, vozu DS3.

„DS INSIDE je kompaktní, elegantní a půvabný třídveřový vůz. Jeho plynulý vymodelovaný povrch mu dodává dojem dynamiky a přitom měkkosti. Všechny detaily jsou zpracované v souladu s touto filozofií plynulosti a nečekané změny, přinášející moment překvapení, stejně jako ho přináší symbol DS INSIDE ve tvaru žraločí ploutve na kapotě.“ Mark Lloyd, product manager, Style Citroën.

DS INSIDE přitahuje pozornost především svou výraznou osobností. Tento koncept již dnes existuje ve 2 různých verzích. Verze Séduction oděná do tmavě hnědé karoserie s kovově lesklou střechou. Více nekonformní verze Dandy, v níž se pro potěchu oka snoubí tmavě perlově šedá připomínající zrcadlo a lesklá jasně růžová. Tato druhá, odvážná verze je poprvé představena na ženevském Autosalonu 2009.

ŘADA DS: NOVÁ VÝRAZNÁ PRODUKTOVÁ ŘADA CITROËNU

Nové produktové strategie pro novou změnu

DS INSIDE je součástí nových produktových strategií, které připravila značka Citroën.

Prvním krokem, který byl zahájen již před několika lety, je pokračovat v obnově základních modelů, a dosáhnout tak skutečného pokroku v mnoha směrech. Jednoho dne tak nahradí současnou C3 nová C3, stejně jako tomu bylo s novou C5…

Značka se rovněž rozhodla uspokojit dvě nová očekávání zákazníků, která jsou vzájemně protichůdná a přitom se doplňují.

- Na jedné straně vozy lépe přizpůsobené potřebám. Tito zákazníci hledají úspornější, ale především inteligentnější vozy. Na toto očekávání zareagoval Citroën modelem C3 Picasso a C-Cactus půjde ještě dál: odpovědí bude pragmatický, ale přitom pohodlný vůz.

- Na druhé straně vozy, které přinášejí radost a půvab. „Tito zákazníci hledají výrazné produkty, zvláštní produkty, produkty, které jim dodají na vážnosti. Produkty, díky nimž zažijí obdivuhodné automobilové zážitky. Chtějí prestiž, vzrušení, eleganci. To všechno chtějí, ale nechtějí přitom opakovat zažitá pravidla typická pro tradiční nadstandardní auta. A i když mají prostředky, nejsou již ochotní přeplácet produkty specializovaných výrobců,“ říká Vincent Besson, ředitel pro výrobní marketing společnosti Citroën.

Tito zákazníci očekávají větší potěšení, ať už ve stylu nebo v řízení, ale také větší eleganci, aniž by se vytrácel smysl pro realitu. Touží po vhodných uživatelských funkcích a rozumné ceně. Odpovědí Citroënu je nová výrazná řada DS a její koncept DS INSIDE, který je ztělesněním odvahy a smyslu pro inovace firmy Citroën

Evokující podmanivé jméno: DS, Different Spirit

Označení této nové produktové řady mělo být podmanivé a mělo ihned evokovat Citroën. Proto se značka obrátila na své vlastní dědictví historie.

Toto označení je ztělesněním odvážného přístupu po francouzsku, nonkonformismu, troufalosti. Ať už duch DS vyjadřuje design a smyslnost, distinguovanost a statut, distinkci a smysl, dovednost a soutěživost, je plně v souladu s identitou Citroënu, kterou je Different Spirit.

DS, symbol inovace a úspěchu, stylu a technologie, je významnou součástí historického dědictví Citroënu. DS vyjadřuje nový způsob uvažování o automobilech a nový způsob uvažování o budoucnosti. Budoucnosti inspirované jedinečným genetickým kódem přenášející geny novátorství a odlišnosti. DS INSIDE, zkušenost Citroënu prožitá zevnitř.

Budoucí produktová řada ponese toto specifické označení spojené s číslem související s velikostí vozu: DS3, DS4 a DS5.

DS INSIDE – NEVŠEDNÍ DUCH

Výrazný tvar

Z konceptu DS INSIDE čiší ryzí radost a půvab, vyznačuje se výrazným zaměřením na fantazii a emoce. Jeho linie přitahují pohledy a napovídají také, že vás čekají nevídané pocity při řízení, velká praktičnost z hlediska prostornosti a komfortu a vysoký stupeň kvality a provedení. Je to příslib skutečné kreativnosti, který se viditelně uplatní v celé nové výrazné modelové řadě.

„Z této řady vyzařuje od začátku do konce touha. Neztrácí nic ze vzrušení, které přináší automobil, z radosti z řízení. Nastiňuje rovněž zajímavou alternativu s ohledem na stále více nedostupné ceny výrobků Premium konkurence.“ Olivier Henry, manager pro nové projekty Citroënu.

DS INSIDE, je předmětem obdivu, je elegantní a smyslný, ladný a půvabný, působí jako ohromný monolit a nabízí hladké a sebevědomé objemy. Pohled klouže jako zmagnetizovaný podél karoserie, jejíž výrazné boky odhalují dynamický i sošný tvar. Emoce na maximum.

Střecha, jejíž barva je v kontrastu k barvě karoserie, se takřka vznáší v prostoru. Uprostřed tohoto očividného klidu spatříte žraločí ploutev, která jako by se vynořovala z linie bočních oken. Zepředu a z obou stran impozantní masky chladiče na vás zírají uhrančivé žraločí oči, osvětlené LED diodami.

Plynulost a elegance. Od půvabu k přitažlivosti. Zrod myšlenky a touhy překvapit a okouzlit.

Silná osobnost

Koncept DS INSIDE překvapí svou osobitostí, svou schopností se přizpůsobit každému zákazníkovi, každému životnímu stylu. DS INSIDE se stejně jako chameleón objevuje ve 2 podobách.

DS INSIDE verze Dandy

Koncept DS INSIDE, představený na ženevském autosalonu, lze definovat slovy elegantní a provokativní, jiskrný a nekonformní. Jeho prostý, měňavý tmavě perlově šedý odstín připomínající zrcadlo, zkombinovaný s lesklou ostře růžovou barvou střechy a vnějších zpětných zrcátek, překvapuje odvahou a přidává poslední nutnou tečku svědčící o sofistikovanosti tvůrců.

Jemné flitrové zdobení tohoto top modelu připomíná perleť drahé perly, zatímco jeho kontrastní barvy jsou výrazem sebejistého optimismu a výrazného požitkářství.

DS INSIDE okouzluje až do posledního detailu. Ze všech jeho chromovaných třpytivých ozdobných dekorů na světlometech, bočních lištách a stylizovaných šípech vyzařuje dynamika a přirozený charakter jeho siluety. Osmnáctipalcová chromová kola z lehké slitiny zdobená flitry a sladěná s barvou karoserie odrážejí výsledek péče, která byla modelu DS INSIDE věnována.

DS INSIDE ve verzi dandy? Nekonformita a osvědčený šarm.

DS INSIDE verze Séduction

Koncept DS INSIDE, odhalený v první verzi, je půvabný, elegantní a smyslný jako výtvor krejčovského mistra. Okouzlí svým tmavě hnědým šatem a kovově lesklou střechou.

Jeho perleťový, hluboký a tajemný odstín skrývá odrazy a odlesky světla jako lahvička parfému ukrývající hutnou a vzácnou vůni. Teplo vyzařující z karoserie v kombinaci s chladem kovového laku střechy způsobují, že střecha vypadá, jako by plula prostorem.

DS INSIDE má všechny vlastnosti elegantního smyslného předmětu. Každý detail karoserie je výsledkem nesmírně pečlivé práce. Chromované prvky karoserie svým kontrastem a jasem zdůrazňují dynamický tvar konceptu. Vidíte hru světel a stínů, která se díky trojrozměrnému zpracování stylizovaných šípů, světlometů, bočních lišt a zpětných zrcátek odráží do nekonečna. Smysl pro detail je projevuje i v tom, že odstín karoserie se opakuje na světlometech, ale také na diodách a chromovaných lištách zadních světel.

DS INSIDE ve verzi Séduction? Vzácná perla, skvostný klenot, na což poukazují i jeho chromované disky kol s diamantovým výbrusem.



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu