Vyhledávání

Kreativní jízda Citroën aneb Citroën Creative Tour

Paříž, 9. června 2011
80 let od expedice Croisière Jaune (Žlutá expedice): značka přichází s akcí Kreativní jízda Citroën (Citroën Creative Tour)
André Citroën uspořádal v roce 1931 výpravu Croisière Jaune. Tato pionýrská rally vedoucí z Bejrútu do Pekingu po cestách, kterými do té doby neprojela žádná auta, nadchla celý svět. O 80 let později značka neztratila nic ze své tehdejší odvahy. Na oslavu výročí tohoto úžasného vědeckého, uměleckého a lidského dobrodružství přichází Citroën s novou mezinárodní akcí, kterou je Kreativní jízda Citroën (Créative Tour). Tato dosud nevídaná putovní výstava zve malé i velké do světa „Kreativní technologie“, v rytmu přehlídek jedinečných konceptů! Po Evropě, kde se výstava zastaví v Berlíně (17. – 19. června) a v Paříži (24. – 26. června), se v září představí v Moskvě. Do konce roku bude oslava pokračovat v Číně, kde jsou připravená další překvapení…
 
 
Kreativní cesta Citroën: rozkládací pavilon pro dosud nevídanou putovní výstavu!
 
Přejezd přes Himaláje a klouzavý terén donutily v roce 1931 statečné průkopníky expedice Croisière Jaune, aby rozmontovali polopásové automobily a mohli překonat nejvíce nesjízdné cesty. O 80 let později značka na připomenutí této epochy přebírá u své Kreativní cesty princip rozkládací konstrukce. Tato originální mobilní výstava se postupně představí od 17. do 19. června v parku BallonGarten v Berlíně, od 24. do 26. června na nádvoří Invalidovny v Paříži a na začátku září v centru Moskvy, odkud se přesune do Číny!
 
 
3 kupole pro 3 části výstavy v barvách odvahy a kreativity!
 
Návštěva mobilního pavilonu Kreativní cesty Citroën je rozdělena do kupolí, které jsou spolu propojené a které ilustrují odvahu a kreativitu značky Citroën:
 
        Kupole „Inovace“: v největší hale pavilonu se návštěvník okamžitě vnoří do světa „Kreativní technologie“ značky. Vedle vystavených vozů zde nalezne moderní interaktivní obdivuhodné umělecké výtvory. Sošná kapota Citroënu C4, zde v termocitlivém provedení laku, se tu vystavuje jako umělecké dílo. Vedle konceptu Revolte je zde největší pozornost věnována především řadě DS, kterou zde zastupují vozy DS3, DS4 a DS5. U vozu DS5, který byl představen v dubnu v Šanghaji, se poprvé objevuje plně hybridní technologie HYbrid4.
        Kupole „Vzrušení“: uprostřed pavilonu se nachází prostor určený pro interaktivní a počítačovou zábavu. Návštěvník si tu především může vyzkoušet „Live Car painting“, kde může pomocí dotykové obrazovky barevně ztvárnit střechu vozu Citroën DS3. Milovníci silných zážitků si mohou ve slavné video hře Gran Turismo 5 (na Sony PlayStation 3) vyzkoušet ovládání konceptu GTbyCITROËN.
        Kupole „Únik“: tento sál představuje odvážné výkony, které znamenala před 80 lety Croisière Jaune. Je zde vystaveno polopásové vozidlo z expedice uprostřed dobového vybavení. Návštěvník si tak může znovu prožít silné okamžiky celé akce i díky mapě trasy, jež ožívá prostřednictvím filmů, které promítá moderní robot!
 
Koncepty, defilující uprostřed metropolí!
 
Kreativní jízda Citroën oživí třikrát denně centra velkých měst, kde budou probíhat přehlídky nejslavnějších konceptů značky. Diváci si budou moci užít 100 % elektrického vozu Survolt nebo modelu GTbyCITROEN, což je vůz vyrobený podle auta, které Citroën vymyslel pro video hru Gran Turismo 5. A pro ještě více zážitků Citroën připravil soutěž na internetu (http://www.creativetour.citroen.com), jejíž vítězové budou mít možnost si tuto akci prožít zevnitř, jako spolujezdci v těchto výjimečných vozech!
 
 
Praktické informace:
 
- Bezplatný vstup
- Berlin: Park BallonGarten, od pátku 17. do neděle 19. června 2011, od 10 do 20 hod
- Paris: Nádvoří Invalidovny, od pátku 24 do neděle 26. června 2011, od 10 do 19 hod
 
 
Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, která se letos obohatí o vozy DS4 a DS5.
Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

 

PR

.
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu