Vyhledávání

Kreativní technologie značky Citroën o sobě dává znát, tentokrát prostřednictvím aplikace pro iPhone

CITROËN DS3: NOVÁ APLIKACE NA iPHONE®
„Kreativní technologie“ značky Citroën o sobě dává opět znát, tentokrát prostřednictvím aplikace pro iPhone® a/nebo iPod® Touch věnované modelu DS3, která bude zdarma k dispozici od 1. března. Pomocí osobního dotazníku umožní uživateli, aby si definoval vůz DS3, který mu bude nejlépe vyhovovat. Později ho může v případě potřeby díky integrovanému konfigurátoru měnit. A jako doplněk bude přímo na iPhone® každý týden k dispozici zdarma lifestylový časopis.

Vůz DS3 nabízí díky specifickým možnostem úprav (odstín karoserie, ozdobná fólie na střeše, kola, zpětná zrcátka,..) množství kombinací a přizpůsobí se přáním každého zákazníka. Citroën poskytuje uživatelům iPhone® novou bezplatnou aplikaci, pomocí které si mohou vytvořit podobu vozu DS3, jež jim bude nejvíc vyhovovat. Po zodpovězení dotazníku získají výslednou konfiguraci Citroënu DS3, která vznikne na základě jejich odpovědí.

Takto vytvořený vůz mohou dál upravovat podle svých přání. Pomocí aplikace v iPhone® si mohou měnit barvu karoserie, střechy, kol nebo zvolit jeden z navrhovaných stylů. Jakmile vůz zcela splňuje jejich očekávání, mohou se s ním pochlubit na svých sociálních sítích nebo si prostřednictvím svého iPhone®, na němž si mohou najít nejbližší prodejnu Citroënu, přímo dohodnou zkušební jízdu.

Tady to ale nekončí: přes program EGOkonfigurátor dostanou přístup k časopisu DS3, v němž bude zveřejňováno mnoho novinek, které se budou jednou týdně aktualizovat a budou se zaměřovat na různá konkrétní témata (móda, design, jídlo,…).

Aplikace zdarma od 1. března v App Store.



Značka CITROEN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009… a projekt, se kterým značka přišla v únoru 2009.

.PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu