Vyhledávání

Kreativní technologie značky Citroën v nabídce systému eTouch

Citroën eTouch: …A VŮZ SE NAUČIL KOMUNIKOVAT

Kreativní technologie značky Citroën se opět projevuje v praxi, tentokrát v nabídce systému eTouch, který nabízí 4 služby:
V prvé řadě ve voze, kde služba nouzového volání s lokalizací vozu umožní v případě nehody rychlý zásah složek záchranného systému. Asistenční volání s lokalizací vozu zase zajišťuje rychlý zásah asistenční služby v případě poruchy nebo závady. Tyto služby jsou k dispozici nepřetržitě, bezplatně a bez nutnosti podpisu smlouvy s operátory.
Dále jsou to služby dostupné na internetu a v aplikaci iPhone, a to nabídka výuky úsporného řízení EcoDriving a virtuální servisní knížka nabízející možnost sledovat zblízka spotřebu paliva a emise CO2 vozu a také dostávat informace o plánované údržbě a kontrolách a upozornění, které jsou uživateli odesílány v reálném čase.

Nouzové volání s lokalizací vozu: volba bezpečnosti
V případě nehody nebo nevolnosti uživatele silničního provozu stačí stisknout tlačítko „SOS“ a uživatel je okamžitě spojen s tísňovou linkou Citroënu
. Operátor identifikuje a lokalizuje vůz a v případě potřeby vyšle příslušné složky záchranného systému. V případě silnějšího nárazu dojde ke spuštění nouzového volání automaticky. Díky této nové službě získal Nový Citroën C4, Nový Citroën C5 a model DS3 cenu Euro NCAP Advanced. Jde o ocenění toho, jak značka užitečně využívá kreativní technologie v každodenní praxi.

Asistenční volání s lokalizací vozu: volba klidu
V případě poruchy stačí stisknout tlačítko s logem Citroënu a uživatel je spojen s asistenční službou. Operátor identifikuje a lokalizuje volání a získá základní diagnostiku vozu. Zkrátí se tak čas nutný k zajištění pomoci a doba samotného zásahu.

Citroën EcoDriving: volba ochrany životního prostředí
Díky této nové službě vůz předává údaje o spotřebě paliva přímo do osobní složky MyCitroën na internetu nebo do iPhonu – s aplikací Citroën eTouch – kde si uživatel může přečíst rady a triky, jak může snížit spotřebu paliva a emise CO2.

Citroën Virtuální servisní knížka: volba transparentnosti
Tato služba je také k dispozici prostřednictvím osobní složky MyCitroën na internetu nebo v iPhonu – s aplikací Citroën eTouch. Uživatel dostává informace o termínech údržby a kontrol, které je nutné na voze provést, a upozornění, která jsou mu zasílána v reálném čase.

Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

PR

 

Fotogalerie

Krasavci z Paříže 2010 objektivem Pavla Malého

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu