Vyhledávání

Kvalitní ojeté vozy v roce 2006 s rekordy

„auto-plus“: kvalitní ojeté vozy oslovily v roce 2006 rekordní počet zákazníků
 
  • 13 265 prodaných vozů, meziroční nárůst o 15,6 %
  • Nejprodávanějším modelem Volkswagen je Golf, nejžádanějším
    Audi je model A6
  • Počet návštěvníků stránek www.auto-plus.cz vzrostl o 43 %
 
Praha, 15. února 2007 –„auto-plus“, program obchodu s ojetými vozy provozovaný společností Import VOLKSWAGEN Group s.r.o., je na českém trhu již více než šest let. Podobně jako v roce 2005, i loni zaznamenali smluvní partneři rekordní počty prodaných ojetých nebo referentských vozů. 13 265 prodaných automobilů v roce 2006 znamená meziroční nárůst o 1789 kusů, tedy o celých 15,6 %.
 
„Skutečnost, že rok 2006 byl opět rekordním v historii programu „auto-plus“,  potvrzuje správnost rozhodnutí vstoupit na vysoce konkurenční trh s ojetými vozy. Prověřenou kvalitu na trhu ojetých automobilů nabízí na českém trhu stále jen několik subjektů a my jsme rádi, že patříme mezi ně. Je to především zásluha našich profesionálně vyškolených obchodníků, kteří využívají zázemí dealerství značek Volkswagen, Audi nebo SEAT,“ říká Patrik Fejtek, vedoucí programu „auto-plus“.
 
V rámci programu „auto-plus“ prodalo v minulém roce 43 smluvních partnerů 6440 vozů Škoda, 2850 osobních a užitkových vozů Volkswagen, 801 automobilů Audi a
616 prodaných vozidel mělo značku SEAT. Nejžádanějším Volkswagenem se v roce 2006 stal Golf (722 vozů) před modelem Passat (507 vozů). Mezi luxusními vozy Audi vede u zákazníků „auto-plus“ model A6 (172 vozů).
 
Nabídka, která v současné době obsahuje více než 2600 vozů, je zaměřena především na modely značek Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda, ale najdeme zde také ostatní značky.
Více než 50 % všech vozů bylo uvedeno do provozu v posledních třech letech, což svědčí o nadprůměrně kvalitní nabídce. V síti „auto-plus“ jsou vozy nabízeny nejen k prodeji, ale umožňují i zpětný výkup vozů.
 
Kvalita v podání „auto-plus“ se však netýká jen provedení nebo technického stavu vozů. Všichni smluvní partneři musí před přijetím do programu prokázat připravenost plnit vysoké interní standardy týkající se vybavení, zařízení prodejních prostor a vyškolení personálu. Patrik Fejtek k tomu dodává: „Zákazníci si mohou být jisti možností zkušební jízdy se všemi nabízenými vozy, samozřejmostí je také protokol o technickém stavu nabízeného vozidla. Právě zde jsou výborně využity zkušenosti a znalosti odborníků pracujících dlouhá léta s vozy značek koncernu Volkswagen.“
 
Důležitým prodejním nástrojem programu jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, kde je možno 24 hodin denně procházet aktualizovanou nabídku vozů. Snadná obsluha dovoluje návštěvníkům vyhledávat vozy dle obvyklých kriterií a nalézt tak rychle požadovaný automobil.
 
Zvyšující se zájem o program „auto-plus“ je vidět nejen z rostoucího počtu prodaných vozidel, ale také z meziročního zvýšení návštěvnosti internetové stránky www.auto-plus.cz z více než 1 milionu návštěvníků v roce 2005 na 1,5 milionu návštěvníků v roce 2006.
 
 PR
 

Fotogalerie

Aleš Loprais v cíli Dakaru 2007

foto archiv týmu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu