Vyhledávání

Michal Čížek novým vedoucím divize Audi

Michal Čížek novým vedoucím divize Audi
 
Praha, 1. prosince 2011 – Novým vedoucím divize Audi společnosti Import VOLKSWAGEN Group byl s účinností od 1. prosince 2011 jmenován Michal Čížek, dosavadní vedoucí divize SEAT. Ve funkci střídá Petra Neústupného, který ze společnosti odchází. Divizi SEAT bude do jmenování nového vedoucího řídit generální ředitel IVG Rudolf Javurek.
 
Čtyřicetiletý Michal Čížek, MBA působí u společnosti Import VOLKSWAGEN Group třináct let a prošel zde různými manažerskými pozicemi. Začínal jako vedoucí oblasti u značky Volkswagen osobní vozy, poté přešel do divize Audi, kde pracoval nejprve jako vedoucí oblasti a později byl jmenován vedoucím prodeje a zástupcem vedoucího divize. 
 
„Značka Audi je již šestnáct let nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu,“ říká Michal Čížek. „Můj návrat k Audi chci proto samozřejmě zaměřit na další posílení této pozice a zejména na ještě větší důraz na spokojenost zákazníka. Zákazník Audi musí v každém okamžiku jasně cítit, že se o něj stará tým nejzkušenějších profesionálů na trhu, kteří mu poskytují ty nejlepší služby a servis.“
 
Michal Čížek je absolventem Institutu pro průmyslový a finanční management. Ve volném čase se věnuje rodině a čas si najde i na koníčky, k nimž patří tenis, jízda na motocyklu a vše co souvisí s motorismem.
 
 
Skupina AUDI AG prodala v roce 2010 přibližně 1 092 400 vozů značky Audi. Obrat za rok 2010 činil 35,4 miliardy EUR a provozní zisk 3,3 miliardy EUR. Audi vyrábí automobily v německém Ingolstadtu a Neckarsulmu, maďarském Györu, čínském Changchunu a belgickém Bruselu. Na konci roku 2007 odstartovala CKD produkce Audi A6 v indickém Aurangabadu, Audi A4 pak na počátku října 2008 a Audi Q5 v červenci 2010. Výroba nového Audi A1 byla spuštěna v bruselském závodě v květnu 2010. Společnost AUDI AG je aktivní na více než 100 světových trzích. Plně vlastní pobočky např. AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Automobili Lamborghini Holding S.p.A. v Sant´Agata Bolognese (Itálie) a quattro GmbH v Neckarsulmu. V současnosti Audi celosvětově zaměstnává kolem 60 000 lidí, z toho 46 600 v Německu. V letech 2011–2015 plánuje značka se čtyřmi kruhy investovat více než 11 miliard EUR zejména do nových produktů, aby podpořila pozici technologického lídra, která je ztělesněná ve sloganu „Náskok díky technice“. Do roku 2015 plánuje Audi výrazně rozšířit své portfolio na 42 modelů.
 

Značka Audi si již dlouho uvědomuje svoji společenskou odpovědnost na mnoha úrovních ve smyslu zachování podmínek pro hodnotný život budoucích generací. Základem pro trvalý úspěch značky Audi je proto ochrana životního prostředí, uchování zdrojů, mezinárodní konkurenceschopnost a prozíravá personální politika orientovaná na budoucnost. Jedním z příkladů odpovědnosti společnosti AUDI AG k environmentálním otázkám je nově založená Nadace Audi pro životní prostředí.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu