Vyhledávání

Mio na veletrhu CES 2009 představila převratný navigační software Mio Spirit

Společnost Mio na veletrhu CES 2009 představila převratný navigační software Mio Spirit
Intuitivní uživatelské rozhraní má oslovit více zákazníků
Představen byl rovněž koncept „Mobile Internet Device“

( 8. 1. 2009) – Přední světový výrobce navigací Mio dnes na veletrhu CES 2009 představil svůj převratný navigační software „Mio Spirit“. Ten se může pochlubit jednoduchým a intuitivním uživatelským rozhraním, módem „Explore Mode™“, v němž si vůbec poprvé budeme moci prohlédnout všechny body zájmu (POI) v okolí na první pohled, a nahrávací tlačítko, pomocí kterého je možné nahrát oblíbené trasy, místa a hlasové poznámky. Nový software Spirit obsahuje více funkcí, ovšem s jednodušším ovládáním, v čemž spočívá budoucnost navigací. Společnost Mio rovněž na veletrhu seznámila veřejnost se svým konceptem „Mobile Internet Device“, tedy zařízení pro mobilní internet.

Když se společnost Mio rozhodla vyvinout vůbec první uživatelské rozhraní a navigační software, které vychází uživateli maximálně vstříc, nechala si zpracovat mezinárodní výzkum, aby zjistila, po čem vlastně spotřebitelé všech věkových kategorií touží. Z výsledků vyplynulo, že většina navigací se soustředí pouze na to, jak se z jednoho místa dostat na druhé – a vynechává zbytek cesty. Po dvouletém vývoji dnes „Mio Spirit“ vylepší právě fázi plánování cesty i vlastní navigaci. Intuitivní snadno ovladatelné uživatelské rozhraní svou pohodlností spotřebitele přímo hýčká. Software Mio Spirit bude nainstalován ve všech nových výrobcích, které budou uvedeny na trh v roce 2009.

Samuel Wang, prezident společnosti Mio Technology, k tomu uvedl: „Mio Spirit je přelomem ve stávajícím softwaru pro navigace. Uživatelsky orientované rozhraní, které se vyznačuje jednoduchým ovládáním, uživatele zaujme a umožní nám oslovit více segmentů trhu.“ Dále Samuel Wang poukázal na to, že navigace vybavené softwarem Mio Spirit ozvláštní každou cestu, dodají řidičům větší sebedůvěru a zároveň jim ušetří peníze, čas a námahu.

Hlavní prvky softwaru Mio Spirit:
 Explore Mode™: Uživatelům se tu přehledně zobrazují všechny body zájmu (POI) v okolí a nemusí je tedy hledat pod zvláštními kategoriemi. Pohyblivé menu POI poskytne vyčerpávající informace jako integrovaný průvodce, čímž řidiči umožní snadněji objevovat svět kolem sebe.
 Nahrávací tlačítko: místa, trasy i hlasové poznámky si teď uživatelé budou moci snadno uložit, sdílet či se k nim vracet.
 Přátelské uživatelské rozhraní: I začátečníci porozumí symbolickým ikonám. Díky promyšlenému logickému systému nemusí klikat sem a tam, aby našli trasu či zajímavost.

 TruMap™: vypadá jako tradiční papírová mapa, jasná a přehledná. Snadněji se v ní dá číst a lépe se podle ní řídí.
 Fotografická navigace NavPix™ a nahrané cestovní průvodce pomohou uživatelům naplánovat si cestu dopředu a poskytují detailní informace o bodech zájmu (POI).

Na veletrhu CES 2009 společnost Mio rovněž představí první koncept Mobile Internet Device (zařízení pro mobilní internet), zaměřený na spotřebitele, kteří čím dál více využívají internetové služby. Přístroj je díky své váze 600 gramů snadno přenosný a při provozu na baterie vydrží až osm hodin, což uživatelům umožňuje komunikovat kdykoli a kdekoli. Přesné parametry přístroje a datum uvedení na trh budou oznámeny v druhém čtvrtletí roku 2009.

Mobile Internet Device od společnosti Mio se vyznačuje zejména:
 Výjimečnou výdrží: Baterie vydrží až 8 hodin
 Snadným ovládáním
 Uživatelsky přívětivý operační systém Windows Mobile
 Uzpůsobené menu umožňující rychlý a jednoduchý přístup k většině běžně užívaných aplikací
 Velký sedmipalcový WVGA displej (800x480) umožňující plnohodnotné prohlížení internetových stránek
 Vždy připojen
 Zabudovaná Wifi
 Tenký a lehký design
 Rychlý náběh systému
 Zabudovaný GPS přijímač

Více informací najdete na firemním blogu Mio Buzz: www.MioBuzz.tv
# # #


Mio Technology Corporation — informace
Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*.Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.
* Podle odhadů společnosti Canalys pro Q3 2008


Marketing Contact: Media Contact:

Tomáš Kudweis
Mio Technology Ltd.
Mobile: +420 603 434 162
E-mail: tomas.kudweis@mio.com
Web: www.mio.com/cz

Martin Stehlík
Weber Shandwick
Mobil: +420 724 724 242
Email: mstehlik@webershandwick.cz
Web: www.webershandwick.cz


PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu