Vyhledávání

Miss České republiky 2003 je již čtvrtým rokem tváří auto plus

Značka auto-plus posiluje své zaměření na vysokou kvalitu služeb
· Auto-plus sází tradičně na kvalitu a nadstandardní služby
· Současným trendem je nákup novějšího a lépe vybaveného ojetého vozu
· V roce 2010 bylo v síti auto-plus prodáno 11 137 ojetých vozů
· Výrazný nárůst návštěvnosti webových stránek auto-plus
· Miss České republiky 2003 je již čtvrtým rokem tváří auto-plus

Praha, 28. ledna 2011 – „Zájem zákazníků o ojeté vozy se v loňském roce dále přesouval k mladším a lépe vybaveným vozům s kvalitnějšími bezpečnostními prvky. Téměř nezbytným prvkem výbavy se stala například klimatizace“, říká Roman Filip, vedoucí oddělení auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Prvenství v prodeji ojetých vozů měla značka Volkswagen, ale také jsme prodali celkem 1156 vozů Audi,“ uvádí.

Tato pozitivní fakta kontrastují s celkovým vývojem na trhu ojetin v ČR. V roce 2010 došlo k výraznému poklesu prodeje i dovozu ojetých automobilů. Loni bylo v České republice registrováno 127 tisíc dovezených ojetých vozů, což je o 12 % méně než v předchozím roce a prodeje se tak dostaly na úroveň roku 2004. Značce auto-plus se o to víc vyplácí její dlouhodobé zaměření na vysokou kvalitu a nadstandardní služby, což dokládají i prodejní výsledky za loňský rok, kdy smluvní partneři auto-plus prodali 11 137 ojetých automobilů. To je sice méně než v roce 2009, ale vzhledem k výraznému meziroční pokles celého trhu si značka auto-plus dokázala upevnit své konkurenční postavení na trhu

Značka auto-plus oslovuje zákazníky širokou nabídkou zánovních, ojetých a referentských vozů s prověřeným původem a nadstandardními službami a zárukami, čímž se významně odlišuje od mnoha autobazarů působících na českém trhu.

Kompletní nabídka sítě auto-plus je snadno dostupná online na stránkách www.auto-plus.cz, které v roce 2010 zaznamenaly rekordních 3 178 176 unikátních návštěv, což představuje meziroční nárůst o 21,9 %. Orientaci v průběžně aktualizované databázi čítající v současnosti téměř 2000 ojetých vozů usnadňuje přehledné vyhledávání podle individuálně zadaných parametrů. Nejpočetnější zastoupení patří samozřejmě značkám Audi, Volkswagen a SEAT, ale v nabídce jsou také automobily ostatních značek. Webové stránky značky auto-plus využívá k vyhledávání a následnému nákupu ojetého vozu stále více nových zákazníků.

Příkladem nadstandardních zákaznických služeb je program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy, který doznal v roce 2010 dalšího rozšíření. Zákazníci mají se Zárukou auto-plus stejnou jistotu, že je nepotkají nečekané výdaje za opravy, jako při koupi nového vozu. Roční záruka kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu.

Program auto-plus si pro rok 2011 stanovil za cíl prodat 12 000 ojetých vozidel, zvýšit konkurenceschopnost a kvalifikaci prodejců a ještě víc rozšířit nabídku kvalitních služeb a poskytovaných zákaznických benefitů a záruk. Internetové stránky www.auto-plus.cz čeká významná inovace, s níž návštěvníci získají zcela nové možnosti pro vyhledávání vozidel. A se záměrem podpořit komunikaci mezi prodejcem a zákazníkem při koupit ojetého vozu vstoupí auto-plus letos na nejpopulárnější sociální síť Facebook.

Do svého čtvrtého roku vstupuje letos úspěšná spolupráce mezi Lucií Křížkovou (rozenou Váchovou) a značkou auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. Miss České republiky 2003 se od ledna 2008 pravidelně podílí na aktivitách auto-plus a píše příspěvky do Plus magazínu vydávaného pro zákazníky programu auto-plus. Na internetových stránkách www.auto-plus.cz má své okénko, v němž sděluje své názory na vozy Audi, SEAT a Volkswagen, které jí auto-plus poskytuje k testování, a uveřejňuje rozhovory se známými osobnostmi ve „Zpovědnici Lucie Křížkové“.

Sympatickou tvář značky auto-plus můžeme nyní potkávat na silnicích za volantem nového vozu Volkswagen Golf 1.6 TDI PDF s výkonem 77 kW (105 k) v elegantní černé barvě, který Lucie nedávno převzala do užívání od představitelů značky auto-plus.

„Jsem nesmírně potěšena, že spolupráce se značkou auto-plus pokračuje i nadále. Moje radost je o to větší, že jsem jako vánoční dárek dostala k zapůjčení nový vůz Volkswagen Golf, do kterého jsem se doslova zamilovala nejen já, ale i celá moje rodina,“ říká Lucie Křížková, která v současnosti dokončuje svá studia a zároveň se stále věnuje modelingu a moderování. Od loňského června působí také jako asistentka poslance a ministra zemědělství Ivana Fuksy na půdě Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, kde může zúročit vědomosti získané v průběhu studia politologie a práva.

Lucie Křížková směřuje své aktivity rovněž k různým projektům na podporu občanského sdružení Dobrý skutek, jehož je tváří. Kromě výtěžků ze společenských akcí poputují na konto Dobrého skutku také finance získané z prodeje speciální kolekce triček módní návrhářky Petry Pilařové.

Obchodní síť auto-plus se i nadále aktivně angažuje v podporování kultury a sportu. Příkladem těchto aktivit je sponzorování Dejvického divadla a spolupráce s jedním z nejúspěšnějších českých herců Ivanem Trojanem. V oblasti sportu se auto-plus zaměřuje na sponzorství mladého týmu fotbalistů SK Motorlet, jehož mottem je „Sportem proti drogám“.


***
Značka auto-plus®, vlastněná společností Import VOLSKWAGEN Group s.r.o., se zabývá prodejem ojetých vozů v České republice již 10 let. Program auto-plus zahrnuje výhradně obchodníky z řad autorizovaných prodejců vozů Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy v České republice. Zákazníci tak mají v auto-plus jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda a ostatních značek obvykle ve výtečném technickém stavu.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu