Vyhledávání

Nová robustní terénní vozidla pro největší životnost a pohyblivost

Listopad 2011

Scania rozšiřuje pro své zákazníky nabídku v nových řadách „P“ a „G“ prostřednictvím typů koncipovaných pro těžké provozní podmínky. Nové výtvarné pojetí přídě a řada masivních prvků je staví nad ostatní a činí je odolnými proti nevyhnutelným nárazům bez nutnosti odstávek.

Nová vozidla Scania pro terénní provoz jsou postavena pro zvládání nejtěžších provozních podmínek, které obor přináší. Nové ztvárnění přídě je navýsost praktické a jeho robustnost
poskytuje dokonalou ochranu zranitelným prvkům, což snižuje náklady na opravy a eliminuje dobu mimo provoz.

Terénní vozidla jsou odvozena od široké řady „G“. Celý rozsah řady „P“ je bude vzápětí následovat. Nová užitková vozidla mají výhodu v tom, že se opírají o sérii inovací, nových
prvků a funkcí představených na vozidlech Scania, například řazení Opticruise s režimem pro terén, nové řízení přenosu točivého momentu a nový retardér s vysokým výkonem
v nízkých otáčkách, stejně jako modernizace podvozku.

Pevná kostra nárazníku
Nová masivní ocelová kostra nárazníku vystupujícího o 135 mm chrání budku řidiče před menšíi nárazy ve srovnání s 80 mm předchozího ochranného nárazníku, který zůstává nadále k dispozici. Ale nový poskytuje nájezdový úhel 25 stupňů, což spolu s velkorysou rampou a zadním nájezdovým úhlem, například, činí vozidlo skutečně terénním a také odpovídajícím předpisu o přední ochraně proti podjetí.

Nárazník je velmi pevný a schopný poskytovat bez deformací ochranu před následky nárazů. Je nezávisle instalován bez spojení s jinými prvky, které by mohly být poškozeny v případě nešetrného zacházení, což podstatně snižuje potřebu nutnosti návštěv dílen pro opravy.

Pro vlečení až 35 000 kg
V nárazníku je integrováno mohutné spřáhlo zatížitelné hmotností až 35 000 kg (o 10 000 kg více, než poskytuje standardní typ), což umožňuje vlečení vozidla bez nutnosti složení nákladu ve většině situací.

Ochranný štít spadá vzad od nárazníku, aby chránil sporní díly výměníků chlazení vzduchu i chladicí kapaliny a přední část olejové vany motoru.

Servisní úkony
Široký a nekluzký servisní stupínek na horní ploše nárazníku je snadno dostupný díky přídavnému výklopnému rámečku pod otvorem spřáhla, takže lze snadno dosáhnout na celé přední sklo při jeho očistě. Dva horizontální otvory na horní části masky chladiče slouží jako madla, aby se řidič mohl přidržet

Účelný vzhled
Nová terénní vozidla dostala vzhled, který zdůrazňuje jejich služební určení a připravenost na nejtěžší podmínky. Výrazná černá maska chladiče a forma nárazníku podtrhují dojem síly a pokračující proslulá linie „obalujícího T“ jsou nezaměnitelně typické pro Scanii. Navíc některé ojedinělé prvky terénního vzhledu a nepřehlédnutelného pohodlí činí vozidla ještě vzdálenějšími tuctovosti.

Hlavní světlomety a směrové svítilny jsou instalovány samostatně a trochu dále od nárazníku, aby byly lépe chráněny před nárazem. Ocelové mřížky jsou instalovány jak na hlavních světlometech, tak na příplatkových mlhových a přídavných, které jsou integrovány do nárazníku. Mohutné pevné ostřikovače světlometů jsou v nabídce také. Pro vyloučení škod od menších nárazů jsou nástupní schůdky oddělené od nárazníku. Spodní díl je upevněn pryžovými pláty, které vylučují poškození. Ovladač sklápění budky řidiče je uložen v chráněném místě za nárazníkem na straně chodníku.

Další tiskové materiály a snímky najdete v položce Construction pressroom http://www.scania.cz  .

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu