Vyhledávání

Nové funkce u Peugeotu v Česku

Novou pozici „B2B manager“ obsadil Jaromír Heřmanský


Obchodní oddělení společnosti Peugeot Česká republika se rozrostlo o dalšího člena. Na nově vytvořenou pozici „B2B manager“ nastoupil v srpnu letošního roku Jaromír Heřmanský. Tato nová funkce koordinuje aktivity prodeje nových a ojetých vozů se zaměřením na vývoj prodeje korporátní cílové skupině.

Jaromír Heřmanský (34 let) je absolventem Vysoké školy finanční a správní v Praze. Pracovní kariéru zahájil v roce 1997 v oblasti prodeje automobilů. Jeho posledním působištěm bylo zastoupení značky Fiat v ČR a SR, kde vykonával funkci zónového manažera a následně pak manažera kvality a fleetových prodejů.

 

Paříž, 31. srpna 2011

Jonathan Goodman jmenován ředitelem pro vztahy s médii

Funkci ředitele pro vztahy s médii ve skupině PSA Peugeot Citroën bude od 1. října 2011 zastávat Jonathan Goodman, který ve funkci nahradí Huguese Dufoura, jenž byl jmenován generálním zástupcem nově vytvořené podnikové nadace skupiny PSA Peugeot Citroën.

Jonathan Goodman bude přímým podřízeným ředitelky pro komunikaci Caroline Mille-Langloisové.

Jonathan Goodman (47) vystudoval politické vědy a francouzštinu na Univerzitě v Newcastle. Ve skupině pracuje od roku 1986, kdy nastoupil do pobočky společnosti Peugeot ve Velké Británii.

Mezi jeho nejvýznamnější funkce patří pozice manažera pro komunikace a vnější vztahy skupiny ve Velké Británii (2005 – 2007) a ředitele pobočky Peugeot v Belgii (2007 – 2009), dále místo ředitele Peugeot ve Velké Británii, které zastává od roku 2009.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu