Vyhledávání

Nové trendy, nové technologie ...... na pařížském Autosalonu 2008

Nové trendy, nové technologie ...... na pařížském Autosalonu 2008

CITROËN NA AUTOSALONU PAŘÍŽ 2008
Nové trendy, nové technologie

Hlavními slogany ve stánku Citroënu na pařížském Autosalonu 2008 jsou inovace, ekologie a kreativita. Celkem je tu vystaveno 34 vozů, z toho 11 novinek a 8 konceptů, které všechny představují nové trendy a nové technologie.

 Vedoucí postavení mezi vozy šetrnými k životnímu prostředí

30 % vozů, které dnes Citroën v Evropě prodává, má emise 120 g CO2/km nebo méně. Značka svůj závazek a své vedoucí postavení v oblasti životního prostředí potvrzuje díky:


- čistým vozům s emisemi do 120 g CO2/km,

- osvědčeným technologiím jako je filtr pevných částic, systém Stop & Start a pilotovaná manuální převodovka,

- strategii v oblasti hybridních vozů, kde přichází se 4 koncepty: Hypnos, který odhaluje nejčerstvější novinky hybridní technologie HYmotion4; C4 Hybride HDi a C-Cactus, jež jsou důkazem vůle Citroënu nabízet toto řešení budoucnosti i u cenově dostupných a hojně prodávaných modelů; a konečně C4 WRC Hybride, který ekologický přístup rozšiřuje i na sportovní vozy.


 Stále bohatší a modernější modelová řada

Ambicí značky Citroën je uspokojovat stále náročnější a rozrůzněnější klientelu, čehož důkazem je i její široká modelová řada nabízející řadu novinek.


- S vozem C3 Picasso představuje Citroën ve světové premiéře novou generaci MPV, pro kterou je charakteristický odvážný styl a inteligentní uspořádání, díky nimž může vůz uživateli sloužit ve všech životních situacích.

- Nejprodávanějšími evropskými vozy v segmentu kompaktních MPV a vozů ludospace jsou C4 Picasso a nové Berlingo, jež přinášejí cestování zcela nový rozměr a nabízejí větší potěšení z jízdy, více světla a větší modularitu. Vozy C4 Picasso a Grand C4 Picasso navíc přicházejí s větší nabídkou podpůrných prvků řízení a větším výběrem motorů, navíc nové Berlingo je nabízeno i v sedmimístné verzi.

- Nová C4 prošla faceliftem a dostala nové motory, takže je dnes ještě výkonnější a úspornější.

- V předpremiéře se představuje i model C3 Pluriel Charleston, který přebral od svého staršího sourozence 2 CV, jenž oslaví 7. října 60 let, dvojbarevnost kapoty střídající černou s odstínem burlat.


 Koncepty jako zdroje trendů a inovací

Pět zcela nových konceptů Citroënu opět předvádí jeho know-how a legitimitu jeho postavení z hlediska:

- životního prostředí – model Hypnos je ztělesněním nové orientace nadstandardních ekologických vozů a C-Cactus představuje ekologickou atraktivní vizi vozu zaměřeného na základní hodnoty;

- kreativity – tu zastupuje model GTbyCitroën. S tímto konceptem překročil Citroën jako první výrobce hranici virtuálního světa: auto totiž konkretizuje ve skutečném měřítku koncept, vytvořený speciálně pro hru umožňující simulaci řízení Gran Turismo 5;

- ale také módy a luxusu, které zastupuje model 2 CV „Hermes“ a dva koncepty C3 Picasso v jedinečných barvách a materiálech.


 100 % užitečné technologie

Citroën je také synonymem pro technologie. Značka neustále přichází s novými inovacemi, aby zajistila posádce maximální pohodlí a bezpečnost:

- Snow Motion světová premiéra v oblasti mobility a odpružení Hydractive III+ pro zajištění jízdních vlastností na nejvyšší úrovni,

- manuální pilotovaná převodovka pro potěšení z jízdy,

- Stop & Start zajišťující, díky možnosti převést motor do klidového pohotovostního stavu, nižší spotřebu, ale také nabízející všem cestujícím zvukový i fyzický komfort,

- aktivní kapota, varování před neúmyslným přejetím jízdního pruhu a samonatáčecí bi-xenonové světlomety pro maximální bezpečnost,

- nebo také volant s pevným středem, zobrazování informací ve výši očí, USB Box a telematická nabídka doplněná o systém MyWay usnadňující cestování.


Vedoucí postavení mezi vozy šetrnými k životnímu prostředí

Citroën se v oblasti životního prostředí projevuje velmi aktivně:

- téměř 30 % vozů, které značka v Evropě prodá, má emise 120 g CO2/km nebo méně (15 % podíl na trhu),

- u téměř 50 % jsou emise CO2/km nižší než 140 g (10 % podílu na trhu),

- C1 je s více než 25 % podílem na evropském trhu s vozy s emisemi 110 g CO2/kg nebo méně jedničkou mezi úspornými a ekologickými vozy.

Značka nabízí vozy s vysokou úrovní šetrnosti k životnímu prostředí a současně vysokou účinností, to vše za cenových podmínek, díky nimž jsou dostupné široké veřejnosti. Od konce roku 2007 navíc Citroën označuje nejekologičtější vozy své nabídky symbolem Airdream®.



ÚČINNÉ TECHNOLOGIE PRO NIŽŠÍ SPOTŘEBU A MENŠÍ ZNEČIŠTĚNÍ ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

Citroën byl iniciátorem nových technologií zajišťujících nižší spotřebu a nižší emise CO2 i pevných částic. Motory HDi s filtrem pevných částic například umožnily snížit spotřebu o 20 až 35 % oproti benzínovému motoru srovnatelného výkonu a odstranit pevné částice a škodlivé plyny.

Od té doby bylo vyvinuto a uvedeno na trh mnoho těchto systémů.


- Výkonný mikrohybrid: Stop & Start

Značka byla jedna z prvních, která uvedla na trh systém Stop & Start, jež nabízí u modelů C2 a C3. Tato mikrohybridní technologie umožňuje snížit spotřebu a emise CO2 o přibližně 10 % ve městě a až o 15 % v hustém provozu.

Od roku 2010 bude Citroën používat novou generaci systému Stop & Start masivně u celé modelové řady, jak u benzínových, tak u naftových motorů. Tato nová, ještě výkonnější generace pokud jde o spotřebu a emise CO2, bude vždy používat technologii alternátorového startéru, což je nejkomfortnější řešení pro rychlé a pro zákazníka čitelné znovunastartování.

Aby se výkonnost nového systému Stop & Start zvýšila, bude získávat energii i při zpomalování a brzdění, čímž se bude dobíjet akumulátor, aniž by to mělo vliv na spotřebu.



- Pohodlnější a úspornější benzínové motory

Citroën nabízí novou skupinu technologicky špičkových benzínových motorů, které byly vyvinuty se skupinou BMW. Jsou výkonnější, úspornější, ekologičtější a přinášejí rovněž novou radost z řízení. Nová C4 byla prvním modelem značky s těmito motory VTi 120 a THP 150, po ní následoval model C4 Picasso a Grand C4 Picasso. C3 Picasso je navíc nabízen s motorem VTi 95.


- Optimalizovaná spotřeba s pilotovanou manuální převodovkou

Značka Citroën je dnes evropskou jedničkou mezi vozy s inteligentními převodovkami. Pilotovaná manuální převodovka (pětistupňová nebo šestistupňová) je totiž skutečnou alternativou ke klasickým mechanickým a automatickým převodovkám, nejen kvůli radosti z řízení, kterou poskytuje, ale také kvůli úsporám paliva (3 – 5 % ve srovnání s mechanickou převodovkou). Tato převodovka je dnes k dispozici u velké části modelové řady: u modelů od C1 přes Nemo, C4 Picasso, Grand C4 Picasso až po C4.


- Účinná nabídka v oblasti biopaliv

Všechny motory HDi mohou od nynějška fungovat s palivem obsahujícím až 30 % bionafty, což snižuje emise CO2 a podporuje využívání obnovitelné energie.

V některých zemích, především v Brazílii, jsou na trhu u vozů C3, C4 a Xsara Picasso verze BioFlex, které mohou jezdit na superetanol E85 (85 % etanol, 15 % super). Tyto modely také dosahují pozoruhodných ekologických výsledků, neboť emise CO2 lze takto snížit až o 40 %.


- Verze na benzín i zemní plyn

A konečně Citroën nabízí u vozů C3, Berlingo First a v některých zemí i u C4 Picasso verze s pohonem na benzín i zemní plyn současně. Tyto vozy používají přednostně zemní plyn, čímž se emise CO2 v porovnání s benzínem sníží o přibližně 18 % a současně se odstraní emise částic, síry, benzenu, olova a dalších škodlivin.



HYBRIDNÍ TECHNOLOGIE ZÁKLADEM EKOLOGICKÉ STRATEGIE

- Technologie HYmotion4: zaručené potěšení z jízdy a vysoká účinnost

Struktura naftového hybridního pohonu HYmotion4, představená na Autosalonu u konceptu Hypnos, se vyznačuje elektrickým motorem zabudovaným na zadní nápravě. Touto jednoduchou inovativní konfigurací se dosáhlo optimalizace dynamického chování vozu a jeho pohyblivosti a současně extrémně nízké spotřeby a emisí (u Hypnose 4,5 l/100 km a 120 g CO2). Současně lze naprosto tiše přejít na zcela elektrický režim.

V případě silného sešlápnutí plynového pedálu a okamžitého požadavku na vyšší točící moment, se k točícímu momentu elektrického motoru díky funkci „boost“ přidá i točící moment tepelného motoru, díky čemuž se dosáhne vysoké výkonnosti bez vlivu na spotřebu. Při nízké přilnavosti nebo silném zrychlení navíc vůz přejde na pohon všech čtyř kol: elektrický motor pohání zadní a tepelný motor přední kola. Využitím pohonu na všechna 4 kola se zlepší i mobilita vozu.

Tato nová technologie Hymotion4 se bude používat u budoucích vozů řady Citroën.




- C-Cactus: nová ekologická atraktivní vize vozu zaměřeného na základní hodnoty

Tento promyšlený koncept je novým pojetím automobilového designu zaměřeným na základní hodnoty. Ambiciózním cílem značky je uvést na trh ekologický hatchback s příjemným, atraktivním designem, vybavený hybridním pohonným agregátem a nabízený za stejnou cenu jako model C4 v základní výbavě

S vozem C-Cactus Citroën vyvinul novou vizi automobilu zaměřeného na základní hodnoty a stanovil si ambiciózní cíl nabízet ekologický hatchback s příjemným, atraktivním designem, vybavený hybridním pohonným agregátem a nabízený za stejnou cenu jako model C4 v základní výbavě. Díky hybridnímu pohonu HDi je jeho spotřeba sotva 2,9 litru/100 km a emise 78 g CO2/km.

K vyřešení této složité rovnice značka probádala nové cesty výroby konceptů a rozhodla se upustit od některých prvků výbavy, které nejsou zcela nezbytné pro pohodu cestujících ve prospěch hodnotné technologie, stylu a výbavy šetrné k životnímu prostředí, které uživatelé více ocení.


- C4 Hybride HDi: hybridní pohon pro všechny

Koncept C4 Hybride HDi představený na Autosalonu svědčí o neustálé a neochvějné snaze značky hledat řešení v oblasti hybridních vozů. Symbolem vůle zpřístupnit tuto technologii co nejširší veřejnosti, jakmile výrobní náklady klesnou, je i technologie HYmotion, kterou značka prosazuje.

Model C4 Hybride HDi vykazuje vynikající výsledky v oblasti spotřeby (3,4 l na 100 km) a emisí CO2 (90 g/km) při zachování potěšení z jízdy typické pro motory HDi, ke kterému se přidávají specifické výhody hybridního pohonu (zcela elektrický režim při nízké rychlosti).


- C4 WRC Hybride: ekologický sporťák

Zákazníky, toužící sladit styl, šetrnost k životnímu prostředí a sportovní výkony, okouzlí koncept C4 WRC Hybride. Šetrnost k životnímu prostředí se projeví i u vozů s vyššími výkony…

C4 WRC byl vždy napřed, ať jde o závody či o technologie. Poté, co za jeho volantem vybojoval v roce 2007 Sébastien Loeb titul jezdce a Daniel Elena spolujezdce roku, přistoupil Citroën k inovaci a představil výkonný vůz, který je současně šetrný k životnímu prostředí.

Koncept C4 WRC Hybride kombinuje technologii WRC se sadou baterií, které se nabíjejí při brzdění v cross testech nebo na trati v enduro testech. C4 WRC Hybride tak může na neměřených úsecích jezdit s elektrickým motorem. Vůz je proto velice tichý a šetrný k životnímu prostředí na neměřených úsecích, v otevřeném terénu i v městském prostředí.

S vozem C4 WRC Hybride jde značka dál, než že by jen nabízela nový koncept sportovního vozu. Věrná své ekologické politice vynalezla nový koncept rallye vozů, které se přizpůsobují prostředí. Citroën tak přispívá k úvahám o budoucím vývoji automobilového sportu, jehož předpisy se neustále vyvíjejí a kladou stále větší důraz na životní prostředí. Vzhledem k budoucímu vývoji, který by FIA mohla požadovat, by C4 WRC měla být ihned schopna dosahovat nových rekordů.



Stále bohatší a modernější modelová řada


Na stánku je představeno mnoho novinek: jednou z největších premiér je MPV nové generace C3 Picasso, ale také nová C4, vůz C3 Pluriel Charleston nebo vozy typu ludospace Nemo Combi a Berlingo s novými úpravami.


NOVINKA: C3 PICASSO, „MAGIC BOX“ CITROËNU

Ve voze C3 Picasso se spojují protiklady jako oblé a pravoúhlé linie, modernost a půvab retro stylu, objem a plynulost linií. Výsledkem je vůz novátorského designu s poutavou a současně vyzývavou osobitostí

Vůz C3 Picasso představuje svým novátorským tvarem sladění kompaktnosti a velkorysosti objemu. Je dlouhý 408 cm, široký 173 cm a vysoký 162 cm. Toto nevídané uspořádání proporcí přináší všem cestujícím spoustu prostoru. Vynikající je i objem zavazadlového prostoru: až 500 litrů VDA pod zadním platem.


Nejnovější model značky nabízí rovněž snadnou a intuitivní modularitu, umožňující v rekordním čase optimalizovat prostor vozu. Zadní sedadla jsou dělená a jednotlivě je lze posunout o 150 mm. Lze je jednou rukou a jediným pohybem složit. Tato funkce umožňuje ve spojení s mobilní podlahou zavazadlového prostoru vytvořit dokonale rovnou plochu až k opěradlům první řady.

Řidič i cestující mají mimořádný panoramatický výhled, který je umožněn novým typem trojdílného čelního skla a vysoce položenými sedačkami. S panoramatickou střechou může celková prosklená plocha dosáhnout 4,52 m2.

Díky své kompaktnosti a malému průměru otáčení jde o velice dobře ovladatelný vůz, který si snadno poradí s každou překážkou. Vůz C3 Picasso je určený pro všechny typy silnic, už proto, že je vybaven celou řadou úsporných a přitom efektivních motorů. V nabídce jsou dva benzínové motory nové generace VTi 95 a VTi 120 a dále naftové motory HDi 90 a HDi 110 FAP již známých vlastností a výkonů. Vůz C3 Picasso vybavený motorem HDi je navíc opatřen logem Airdream®, které označuje vozy modelové řady Citroën, jež jsou nejšetrnější k životnímu prostředí

Objemný, důvtipný,.. díky všem těmto vlastnostem je C3 Picasso víc než MPV, je to skutečný „magic box“.



NOVÁ C4: VÝVOJ SMĚREM K VĚTŠÍ DYNAMICE

Nový styl, hybrid, WRC hybrid… i C4 se předvádí.

Druhou velkou novinkou je nová C4. Model C4 získal především nový vzhled, jenž posílil styl, který si při uvedení na trh všichni oblíbili. Tento facelift se týká především přídě a masky a vozu dodává eleganci, sílu a dynamiku. Současně došlo k vývoji vnitřního uspořádání. Změny se týkají potahů, některých prvků obložení a zabudování otáčkoměru doprostřed palubní desky

C4 ale především obnovuje svou nabídku benzínových motorů. Verze VTi 120 a THP 150, které byly vyvinuty ve spolupráci s BMW Group, jsou výkonnější, hospodárnější a ekologičtější a řidiči přinášejí větší radost z řízení. Dvoulitrová verze naftového motoru HDi navíc již dnes splňuje budoucí normu Euro V. A konečně využití nových technologií (jako jsou pneumatiky s vysokou odolností proti opotřebení) umožňuje nabídnout několik verzí s maximálními emisemi CO2 ve výši 120 g / km. Jde o motory HDi 92 a HDi 110 s manuálními převodovkami a šestistupňovou pilotovanou manuální převodovkou.

Nová C4 zachovává všechny funkce, díky nimž se stala příkladným vozem svého segmentu z hlediska příjemného řízení a bezpečností, jako jsou například samonatáčecí bixenonové světlomety, varování před neúmyslným překročením dělicí čáry, volant s pevným středem nebo asistent pro rozjezd do svahu. Současně byla rozšířena telematická a audio nabídka, která byla obohacena o nový navigační systém MyWay.



C3 PLURIEL CHARLESTON: SVŮDNÉ PŘIPOMENUTÍ

C3 Pluriel využívá pařížského Autosalonu, aby překvapil a přitáhl reflektory na svou livrej Charleston, což je jedna z historických verzí vozu 2 CV. Vzhledem k tomu, že C3 Pluriel sdílí se svým slavným starším sourozencem stejné geny, stejné hodnoty kreativity, optimismu, designu, proměnlivosti a odlišnosti, dovolil si ho při příležitosti jeho šedesátin připomenout.

C3 Pluriel Charleston představuje moderní a kvalitativní přepis historie Citroënu. Bude umět rozdmýchat touhy a okouzlit lidi, jež nostalgicky vzpomínají na vůz 2 CV, ale také milovníky designu, kteří chtějí jezdit v prestižním voze, jímž se odliší.


Vůz C3 Pluriel Charleston se vyznačuje především dvoubarevností kapoty, na které se mísí černá s odstínem burlat, lesklými černými klikami dveří a leskle černou lištou kolem poznávací značky a dále hliníkovými patnáctipalcovými koly s červenými cvoky.

Uvnitř vozu C3 Pluriel Charleston vás upoutá rafinovaná směs kůže na sedadlech, volantu a dveřních lištách a chromu na krytech větráků a na převodové páce, jež se v jednotlivých zemích liší.



BERLINGO A NEMO: VOZY LUDOSPACE PLNÉ ZDROJŮ

Aby Citroën posílil své postavení evropské jedničky na trhu s vozy ludospace, představuje ve světové premiéře nové verze vozů Berlingo a Nemo Combi, ještě více přizpůsobené potřebám rodiny.

V příštích měsících tak bude nové Berlingo schopné díky třetí řadě sedadel převážet až 7 osob. Tato sedmimístná konfigurace přináší ještě větší modularitu, neboť obě samostatná sedadla ve třetí řadě lze stejně jako sedadla ve druhé řadě odstranit.

Nemo Combi bude mít nyní v některých zemích verzi s emisemi pod 120 g CO2/km a na začátku roku 2009 bude uvedena na trh druhá verze, která se od první bude lišit především zadním postranným okénkem, výklopnými zadními dveřmi a zadní lavicí dělenou v poměru 2/3-1/3.

Koncepty zdrojem trendů a inovací


HYPNOS, KREATIVITA A TECHNOLOGIE

Citroën odhaluje při příležitosti letošního pařížského autosalonu koncept Hypnos a představuje dosud nevídané vyjádření výjimečného ekologického vozu. Pod neobyčejně uhlazenými liniemi tohoto cross-overu se ukrývá kreativní technologické vybavení, jež nabízí skvělé výkony a přitom zajišťuje šetrný přístup k životnímu prostředí. Posádka při jízdě zažívá příjemné a současně silné emoce.

Koncept Hypnos, využívající hybridní technologii HYmotion4, je ilustrací toho, jakou péči věnuje Citroën aspektům životního prostředí a opět ukazuje na schopnost značky zaručit současně i potěšení z jízdy a vynikající výkon.

Zájem, který tento koncept vyvolává na první pohled, je způsoben dosud nevídaným barevným zpracováním interiéru a způsobem, jak využít technologie, aby byly zákazníkovi blíž a byly ještě živější: snové hodiny, terapie barvami, specificky tvarovaná sedadla,… Cestující mají zajištěno, že zažijí silný smyslový prožitek ze světa kouzel a čisté magie.



GTbyCITROËN, JEDINEČNÁ SPORTOVNÍ ZKUŠENOST VE VIRTUÁLNÍM SVĚTĚ


Citroën je se svým konceptem GTbyCITROËN, který se představuje na letošním pařížském autosalonu, prvním výrobcem, který překročil hranici virtuálního světa. Pod rysy stylové repliky vozu vzešlého z virtuálního světa se skrývá zcela nová interpretace vozu Gran Turismo, která je výsledkem úspěšného partnerství mezi Citroënem a firmou Polyphony, jež vytvořila simulaci řízení auta Gran Turismo 5 pro Playstation 3. Této hry se již ve světě prodalo více než 50 milionů kusů a oblibu si získala díky kvalitě provedení, úspěšnému designu a nesmírně realistickému ztvárnění.

Styl tohoto konceptu je ztělesněním světa automobilových závodů, což se mimo jiné projevuje přemrštěně prodlouženou zadní částí a barevným odstíněním boků od bílé po sytě šedou. Uvnitř řidič sedí v nízké závodní poloze, což také přispívá k potěšení z jízdy.

Ve hře je GTbyCITROËN vybaven elektrickým pohonem napájeným palivovým článkem, který nevypouští do ovzduší žádné škodliviny a umožňuje mu předhánět se i s nejvýkonnějšími konkurenty.




2 CV HERMÈS, SCHŮZKA S LUXUSEM

Model 2 CV oslaví 7. října 2008 na Autosalonu své šedesátiny. Na oslavu mu Hermès vytvořil na míru úbor, který zvýrazní jeho stále tak velkorysé a sympatické tvary.

Tato 2 CV 6 Spécial z roku 1989 v kaštanově hnědé barvě dostala obložení z přírodní kůže na panelech dveří, vnitřním zpětném zrcátku, volantu a protisluneční cloně na straně řidiče. Obě lavice jsou pro ještě větší eleganci potaženy napůl látkou Hermès šedohnědé barvy, napůl přírodní kůží. Se vším ladí i střecha a vnitřní karosérie v zadní části vozu čalouněná rovněž látkou Hermès.

K oslavě výročí tohoto bájného automobilu byla navíc 15. dubna otevřena výstava ve Vědeckotechnickém muzeu v La Vilette, která své brány uzavře 30. listopadu 2008.




DVA KONCEPTY C3 PICASSO, MODERNÍ UMĚNÍ ŽÍT

C3 Picasso není jen vůz, je to ztělesnění umění žít, vůz, který přináší radost. Logicky tedy inspiroval designéry značky, kteří pro autosalon speciálně vyvinuli dva koncepty na téma čistoty a legendy. Dva protichůdné, ale také velmi blízké koncepty…

V jednom se dokonale snoubí perleťově bílá barva karoserie s oranžovými skvrnami rozsetými po celém voze včetně oken, které tak připomínají skla slunečních brýlí. Ve druhém se osobitým způsobem mísí černá a chrom.

Tyto koncepty potvrzují, že vůz C3 Picasso je moderní vůz, který neváhá změnit vzhled, chce-li okouzlit. A bez ohledu na svůj šat zůstává elegantní, moderní a dostupný.

100 % užitečné technologie


Značka neustále vytváří nové technologie, aby nabídla maximální komfort a bezpečnost všem cestujícím, ať už je to aktivní kapota, varování před neúmyslným překročením dělicí čáry, volant s pevným středem, asistent pro rozjezd do svahu, samonatáčecí bixenonové světlomety, systém promítání informací na čelní sklo, systém Stop & Start nebo pilotovaná manuální převodovka.


Mezi nejnovější technologické prvky patří například:

SYSTÉM SNOW MOTION, INTELIGENTNÍ PROTIPROKLUZOVÝ SYSTÉM

Systém Snow Motion, exkluzivní novinka firmy Citroën, je novátorskou verzí protiprokluzového systému s větší škálou funkcí. Tento systém umožňuje velice citelné zlepšení jízdy na zasněžených a namrzlých silnicích. Prvními modely značky Citroën, které jsou tímto systémem vybaveny, jsou nová C5, C4 Picasso a Grand C4 Picasso.


SYSTÉM NAVIDRIVE NA MÍRU U NOVÉ C5

Navigační systém NaviDrive nové C5 je známý svým zabudovaným barevným displejem, harddiskem určeným na uložení map a hudby, funkcí fonction Juke Box, telefonem GSM, ale především službou Citroën Urgence, která v případě potřeby zajistí rychlý zásah záchranných složek.

Od září 2008 je systém NaviDrive doplněn mimo jiné o přehrávač DVD, sadou hands-free Bluetooth®, ale hlavně novým uživatelským rozhraním a novou sadou map „Full 3D“ se zobrazováním jmen ulic, budov, památníků a plastickým vyobrazením povrchu.


MYWAY, DOSTUPNÝ NAVIGAČNÍ SYSTÉM S MNOHA FUNKCEMI

Současnou nabídku doplňuje nová rádio navigace MyWay s komplexními funkcemi a zajímavou cenou. Tento nový audio a multimediální systém obsahuje především navigaci se zabudovaným barevným displejem, mapou Evropy na nosiči typu SD Card, audio systémem s přehrávačem CD a možností přehrávat soubory ve formátu MP3 a hands-free sadu Bluetooth®.


USB BOX, UMOŽŇUJÍCÍ PŘIPOJENÍ KE SVÉMU PROSTŘEDÍ

USB Box umožňuje poslech oblíbené hudby po pouhém připojení MP3 přehrávače nebo mobilního telefonu k audiosystému vozu. Toto moderní vybavení zahrnuje USB zástrčku, zástrčku Jack a hands-free sadu Bluetooth®. Poslech se řídí ovladači původního systému buď na centrální konzole nebo na volantu.

PR

 

Fotogalerie

Nový C3 Picasso

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu