Noví ředitelé u společnosti PSA
Paříž, 21. listopadu 2011
Jean-Philippe Imparato jmenován obchodním ředitelem pro Evropu
Yves Moulin jmenován ředitelem pro mimoevropské trhy
V rámci reorganizace vedení značek budou od 1. ledna 2012 pověřeni Jean-Philippe Imparato a Yves Moulin vedením nového obchodního ředitelství pro Evropu a nového ředitelství pro mimoevropské trhy.
Oba ředitelé spadají pod J.-M. Galese, člena představenstva PSA Peugeot Citroën a generálního ředitele značek, a jejich úkolem bude:
- realizovat ve svém teritoriálním rozsahu obchodní a ekonomické aktivity obou značek,
- realizovat strategii rozvoje a rozšiřovat modelové řady značek Peugeot a Citroën.
S výjimkou Francie, kde budou ředitel Peugeot a ředitel Citroën přímo podřízeni Jean-Philippe Imparatovi, bude pro každou zemi v Evropě jmenován generální ředitel obou značek. Pod jeho vedením budou ředitelé zastoupení Peugeot a Citroën v dané zemi podporovat a rozvíjet prodeje a obchodní síť své značky.
Zmíněná jmenování jsou součástí nové organizace vedení značek, která má prioritně dva cíle:
- posílit rozvoj strategie a identity značek na světové úrovni,
- zjednodušit a zefektivnit obchodní operace v Evropě.
Z tohoto titulu Vincent Rambaud a Frédéric Banzet zůstávají ve svých funkcích: generálního ředitele značky Peugeot a generálního ředitele značky Citroën a jsou podřízeni Jean-Marc Galesovi. Jejich poslání je posíleno převzetím přímé odpovědnosti za řízení produktů dané značky.
Samotná struktura distribuce a podpory obchodních sítí značky Peugeot a Citroën zůstává nezměněná.
Jean-Philippe Imparato, 45 let, do skupiny PSA Peugeot Citroën nastoupil v roce 1991. V průběhu své kariéry zastával řadu funkcí v oblasti obchodu a kvality v Evropě i v zámoří. V letech 2003 až 2006 byl jmenován ředitelem kvality v Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles v Číně a v období od roku 2008 do 2010 působil jako generální ředitel zastoupení značky Citroën v Itálii. Od roku 2010 je ředitelem pro mimoevropské trhy značky Peugeot.
Yves Moulin, 52 let, pracoval na vedoucích pozicích v oddělení obchodu a marketingu u značky Volkswagen. Do skupiny PSA přišel v roce 2004 jako ředitel prodejů Citroën Francie. Od roku 2007 do 2011 vykonával funkci generálního ředitele Dongfeng Citroën v Číně a od ledna 2011 je ředitelem pro mimoevropské trhy značky Citroën.
PR
ilustrační foto
Fotogalerie
Uvedení nového Peugeotu 508 - tiskovka
TK u příležitosti nejvýznamější letošní novinky Peugeotu nový model střední třídy 508. Praha -Čestlice 15.února 2011. Foto Karel Kolečko
Další fotografie 1 2