Nový systém zaznamenává docházku více než 25.000 zaměstnanců české automobilky
ELEKTRONICKÁ DOCHÁZKA SPOLEČNOSTI ŠKODA JE IT-PRODUKTEM ROKU
• Nový systém zaznamenává docházku více než 25.000 zaměstnanců
• Jednoduché procesy zlepšují pracovní podmínky zaměstnanců
Prestižní cena Svazu českých IT manažerů CACIO
Mladá Boleslav, 25. února 2011 – Prestižní ocenění pro informační technologie (IT) společnosti Škoda: Systém elektronického sledování docházky, který byl v podniku zaveden v roce 2010, získal cenu „IT-produkt roku“. Nový systém zaznamenává denní přítomnost a nepřítomnost více než 25.000 zaměstnanců. Ocenění „IT-produkt roku“ každoročně uděluje Svaz českých IT-manažerů CACIO.
„Z této prestižní ceny máme velikou radost. Je zaslouženým uznáním našeho projektového týmu, který v uplynulém roce nový systém sledování docházky s velkým nasazením připravil
a zajistil jeho bezproblémový rozjezd,“ zdůraznil člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast Řízení lidských zdrojů Bohdan Wojnar. „Díky novému elektronickému sledování docházky jsou teď procesy jednodušší, transparentnější a efektivnější. Systém je variabilní a umožňuje solidní plánování a přípravu. Elektronické sledování docházky v konečném důsledku zlepšuje pracovní podmínky našich zaměstnanců.“
Před projektovým týmem stál ambiciózní úkol zavedení systému elektronického sledování docházky více než 25.000 zaměstnanců. Hlavním cílem bylo zjednodušení a sjednocení
evidence přítomnosti a nepřítomnosti pro zaměstnance a útvar personalistiky a zároveň optimalizace stávajících procesů. To se podařilo: zpracování dat je dnes podstatně méně
náročné, informační servis managementu firmy se zlepšil. Díky této změně podstatně klesly i náklady na zaznamenávání docházky.
Nová e-Docházka je založena na systému SAP. Nově instalované terminály zaznamenávají data prostřednictvím načítání doby příchodu a odchodu jednotlivých zaměstnanců. K tomu
zaměstnanci používají své multifunkční průkazy. Systém pak tyto časy automaticky vypočítá a vyhodnotí.
Rudolf Dreithaler, Podniková komunikace
PR