Vyhledávání

Obchodní výsledky Citroënu ve Francii jsou slušné

Obchodní výsledky Citroënu ve Francii
Citroën si drží 15 % podíl na trhu a ztrojnásobuje šrotovné

Na trhu, který v měsíci květnu zaznamenal pokles a v součtu prvních 5 měsíců roku 2010 nárůst, si Citroën udržel u osobních a lehkých užitkových vozů podíl nad 15 %, což je symbolická laťka, kterou se značce podařilo překročit v loňském roce. I když v květnu došlo k poklesu, vstupuje Citroën do června optimisticky a je první francouzskou automobilkou, která u OV + LUV ztrojnásobuje vládní šrotovné.

Během prvních pěti měsíců roku Citroën zaznamenal lehký nárůst prodejů jak u LUV, tak u OV, což je důkazem toho, že se jeho auta zákazníkům líbí a splňují jejich očekávání.

• Citroën DS3, první vůz z nové řady DS, naplnil ambice značky, protože od začátku roku bylo zaznamenáno 7 000 nově registrovaných vozů a téměř 15 000 objednávek.
• Nový Citroën C3 překročil od začátku roku počet 31 000 nově registrovaných vozů. Úspěch tohoto nováčka na trhu v kombinaci s úspěchem klasického Citroën C3 Classic z nich činí velice silný tandem s celkem 45 000 nově registrovanými vozy.
• Citroën C3 Picasso, který zaznamenal 15 000 nově registrovaných vozů a Citroën C5 s 13 500 nově registrovanými vozy zůstávají lídry svých segmentů.
Tyto výsledky jsou výbornou předzvěstí pro příchod Citroënu C4, jehož fotografie byly nedávno odhalené!

V červnu značka posílí svou obchodní dynamiku sloganem „chcete-li vyhrát, běžte k Citroënu“, který připomíná úspěchy týmů divize Citroën Racing:

• Značka ztrojnásobuje během posledního měsíce vyplácení šrotovného jeho výši na 700 EUR. Již v prosinci 2008, kdy vláda s nabídkou šrotovného přišla, Citroën jeho výši zdvojnásobil, což zůstalo zachováno doposud.
• Citroën se navíc opírá o úspěch, kterého dosáhl v loňském roce díky reklamě a spouští reklamní kampaň opírající se o hru „Chcete se stát milionářem“. Již týden se v televizi objevují spoty, které jsou k vidění i na internetu, lze je slyšet v rádiu a objeví se v červnovém tisku.

Obchodní výsledky na konci května 2010
Květen 2010 Kumulovaně za 5 měsíců roku 2010
Nove registrované vozy Podíl na trhu v % Nove registrované vozy Podíl na trhu v %
CITROËN OV + LUV 34 689 15,9 174 538 15,3
CITROËN OV 28 612 15,4 145 166 14,9
CITROËN LUV 6 077 18,9 29 372 17,2





Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.




Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010, takže přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu