Vyhledávání

Obchodní výsledky PSA ve Francii za 9 měsíců: podíl na trhu nad 15 %

Obchodní výsledky ve Francii za 9 měsíců: podíl na trhu zachován nad 15 %

Objem prodejů vozů značky Citroën se za prvních 9 měsíců roku oproti roku 2010 zvýšil, i když na zářijovou výkonnost mělo dopad přerušení dodávek. Kvůli tomuto problému se celková výroba skupiny PSA Peugeot Citroën snížila o 45 000 vozů. Dopady této situace budou vyhodnoceny při zveřejnění obratu skupiny dne 26. října 2011.


Pro značku Citroën bude obtížné všechny zářijové ztráty ve Francii dohnat, i když registruje o 14 % více objednávek než v loňském roce.
Na konci září i tak prodej osobních a lehkých užitkových vozů značky Citroën stoupal rychleji než příslušné trhy (+1,7 % u osobních vozů Citroën na trhu s osobními vozy s růstem +0,2 %, +3,5 % u lehkých užitkových vozidel Citroën na trhu LUV s růstem +1,9 %).


U osobních vozů podtrhuje úspěch řady DS zájem zákazníků o zajímavé netradiční vozy:
§ Citroën DS3 zaregistroval od začátku roku více než 25 000 nově prodaných kusů, což svědčí o jeho trvalé atraktivnosti.

§ Citroën DS4 4 měsíce po svém uvedení na trh nikterak nezaostává, protože již bylo zaznamenáno více 8 000 objednávek.

Hlavní řada - řada C – rovněž nezůstává pozadu:

§ Citroën C3 je nadále nejprodávanějším modelem řady a od začátku roku překročil hranici 60 000 nově registrovaných vozů, což představuje nárůst o +16,2 % oproti roku 2010.

§ Citroën C4 s více než 35 000 nově registrovanými vozy od začátku roku také potvrzuje svou atraktivnost. Ve srovnání se stejným obdobím roku 2010 jde o nárůst o téměř 17 000 vozů.

U užitkových vozů si značka zachovává své 2. místo na trhu, zejména díky modelům Berlingo, Jumpy a Jumper: prodeje těchto 3 klíčových modelů značky od začátku roku neustále stoupají.



Obchodní výsledky na konci září 2011
Září 2011 9 měsíců 2011
Nově registrované vozy Podíl na trhu v % Nově registrované vozy Podíl na trhu v %
CITROËN OV+LUV 27 250 13,5 302 774 15,3
CITROËN OV 21 414 12,8 248 554 15,0
CITROËN LUV 5 836 17 54 220 17,4





Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu