Vyhledávání

Od 12. března se v salonu C_42 představují nejvýraznější příklady komunikace Citroënu.

C_42: Komunikace Citroën ve všech formách

„SPECTACULAR!“ To je pojmenování nové sezóny v salonu C_42, mezinárodní výkladní skříni značky, která sídlí na Champs Elysées. Citroën kromě know-how, na jehož základě vystavěl své renomé, odjakživa kultivuje svou odvahu a kreativitu v tom, jak o sobě dát vědět. Od 12. března se v salonu C_42 představují nejvýraznější příklady komunikace Citroënu. Návštěvník se může ponořit do kreativního světa značky, od legendární asijské výpravy Croisière Jaune přes hračky a hry po slavné reklamy Citroënu. Návštěvníci se mohou pokusit vyhrát Citroën D21 Pallas ze série Mentalist a prohlédnout si nový Citroën DS4 v úplně novém prostředí. Čeká je také komentovaná prohlídka…

SPECTACULAR! Výstava je již od vstupu věrná svému pojmenování. Široká veřejnost si totiž může poprvé ve Francii prohlédnout koncept GQbyCITROËN, který je dokonalou ilustrací kreativity designu Citroën, jenž se spojil se slavným časopisem pro muže GQ a výsledkem je vize současného a vskutku mužského vozu.

Prostor Racing (Sport) v C_42 je zasvěcen komunikaci věnované sportovním úspěchům značky. Stojí tu vedle sebe polopásové vozidlo ze slavné asijské výpravy Croisière Jaune (1931-1932) a zcela nový Citroën DS3 WRC, který se od začátku sezóny 2011 účastní mistrovství světa v rally a již dosáhl se Sébastienem Loebem za volantem vítězství v Mexiku. Jako důstojný nástupce Citroënu C4 WRC pokračuje v dynamice, se kterou se značka zapojila do nejprestižnějších silničních závodů.

Pro Citroën jsou rovněž typické odvážné reklamy, které poznamenaly celou jednu generaci. Návštěvník může na začátku výstupu do horních pater obdivovat nový Citroën C3 vystavený po způsobu filmu „Swing“, v němž se vůz promění v obrovskou houpačku, aby si posádka mohla co nejlépe vychutnat neuvěřitelné čelní sklo Zénith, kterým je tento model vybaven. Technologie je vyzdvižena i v interaktivní a hravé animaci, kde si návštěvník může přehrát televizní spoty slavného robota Dancera, který poznamenal reklamní kampaň k první generaci Citroënu C4.

Odvaha v komunikaci Citroënu se objevuje i v konceptu „Anti-Retro“, který tak dokonale ztělesňuje Citroën DS3. Jde o mnohem víc než o reklamní slogan, jde o skutečnou filozofii, využívající výrazné postoje, které se značka nebojí vyjadřovat. S vystaveným vozem tak dokonale ladí mezinárodně uznávané hvězdy, které jsou uznávané pro svou avantgardnost (John Lennon, Marilyn Monroe, Alfred Hitchcock, etc.).

V jednotlivých patrech si návštěvník může prohlédnout i další tvář komunikace značky: svět her a hraček. André Citroën si již ve 20. letech určil za cíl vybudovat u dětí náklonnost ke značce Citroën. V nabídce měl širokou škálu hraček, mimo jiné slavné šlapací autíčko „Citroënette“, které je vystaveno mezi ostatními dobovými hračkami. O 90 let později, v roce 2011, se Citroën světu her rovněž věnuje, jak je vidět zejména z video simulátorů, kde mohou návštěvníci uchopit volant konceptu GTbyCITROËN ve slavné hře GranTurismo 5 (v nabídce na PlayStation 3 od Sony) a malí i velcí zde mohou prožít chvíle radosti!

Dalším světem, kterému se značka s oblibou věnuje, je svět kina a televize. Citroën nepopiratelně poznamenal legendární a oblíbené filmy jako byl například Smolař či Fantomas a návštěvník salonu C_42 si může prohlédnout vůz Citroën DS 21 Pallas, stejný jako byl vůz, v němž jezdil Patrick Jane, hrdina amerického seriálu Mentalist. Stanice RFM přichází při vydání 1. sezóny seriálu na DVD se soutěží, ve které budou mít posluchači možnost vyhrát vůz Citroën DS 21 Pallas. Návštěvníci dostanou letáčky a budou se moci této jedinečné soutěže zúčastnit. Šťastný výherce bude oznámen 18. března v 7:20 v přímém přenosu na stanici RFM.

Korunou návštěvy je třetí patro, které je věnováno nejnovějšímu výtvoru značky: Citroënu DS4, novému zvýšenému čtyřdveřovému kupé, jež nabízí výrazné vymezení z hlediska stylu, silného zážitku z jízdy, neobyčejné architektury a elegance. Nováček řady DS je při této příležitosti vystaven v dekoracích v barvách reklamní kampaně, která doprovodí jeho uvedení na trh. Návštěvník bude mít tu výsadu, že bude moci shlédnout v předpremiéře televizní spot, v naprosto nové 3D verzi!


Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, která se letos obohatí o vozy DS4 a DS5.
Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

C_42
Salon C_42, mezinárodní výkladní skříň značky Citroën, se nachází na jedné z nejprestižnějších ulicí na světě, na Champs Elysées v Paříži. Ve své současné formě je otevřená od roku 2007 a slouží jako místo kontaktů a setkání mezi značkou a veřejností. V jednotlivých ročních obdobích se zde návštěvník seznamuje s novinkami Citroënu prostřednictvím tématických výstav, které představují vozy a technologie značky Citroën. V roce 2010 navštívilo salon C_42 více než 1,5 milionů zájemců.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu