Vyhledávání

Odvaha, kreativita a náročnost jsou tři základní hodnoty dynamiky Citroënu

CITROËN OVLIVŇUJE SOUČASNOU I BUDOUCÍ MOBILITU

Odvaha, kreativita a náročnost jsou tři základní hodnoty dynamiky Citroënu, které se projevují prostřednictvím výrobků značky a navíc přinášejí konkrétní odpovědi na potřeby mobility:

- Citroën přináší s vozem Citroën C-ZERO skutečné elektrické řešení: vůz vykazuje nulovou spotřebu, nulové emise CO2, nulový hluk. Toto plně elektrické vozidlo, které bylo zkoncipováno s cílem usnadnit pohyb po městě a předměstí, je samotnou esencí technologie a kreativity, díky nimž si můžete již dnes splnit zítřejší cíle. Citroën Survolt je 100 % elektrický koncept, z něhož se stal reálný vůz s výkony na úrovni závodního automobilu. Značka pomocí něho zkoumá potenciál tohoto způsobu pohonu a spojuje v něm sportovnost s šetrnému přístupu k životnímu prostředí.

- Citroën, který předjímá, jaké vozy budou v budoucnu jezdit po silnicích, nabízí nový přístup, který se soustřeďuje na to, co je podstatné, snaží se skoncovat s diktátem úsilí o stále nové a nové funkce a vlastnosti a ke světu chce přistupovat s určitou lehkostí. Tuto vizi Citroën sdílí se značkou Lacoste a představuje ji prostřednictvím konceptu Citroën Lacoste. Koncept, který je nepochybně ve své podstatě Citroënem, i když vykazuje typické znaky značky Lacoste, stojí na rozcestí mezi svět motorismu a sportu. Vůz, který je na jedné straně stylově čistý, jednoduchý a uvolněný, ale na druhé straně současně sofistikovaný a elegantní, je výsledkem snahy Citroënu vytvářet zcela nové modely, které budou dostupné, střídmé a přitom budou zejména díky svému hodnotnému stylu probouzet silné vzrušení.

- Citroën reaguje rovněž na každodenní potřeby běžných zákazníků, kterým nabízí stále hodnotnější a odpovědnější vozy. Nový Citroën C4 staví stejně jako nový Citroën C3 a nový Citroën C5 na know-how a kreativitě značky v oblasti designu, inovací a technologií. Z elegantního, racionálního, bezpečného a moderního nového Citroënu C4 čiší skutečná pozitivní energie. Již od uvedení na trh je v nabídce i mikrohybridní technologie e-HDi. Tato střídmá a účinná technologie využívající systém Stop&Start poslední generace a systém rekuperace energie se velmi rychle rozšíří do celé nabídky, počínaje novými verzemi Citroënu C5 a C4 Picasso.

- Citroën se obrací i na zákazníky hledající výrazná řešení. Nekonformní odvážná linie DS je ztělesněním radosti, elegance a svobodomyslnosti, která nahlíží na automobil novým pohledem a přitom bere ohled na okolní prostředí. Dokonalým ztělesněním této filozofie je Citroën DS4, kupé s mnoha schopnostmi, které díky svým vlastnostem odpovídá nejrůznějším potřebám a současně nabízí více elegance a dynamiky. Citroën obohacuje řadu DS o elegantní sportovní verzi svého moderního městského vozítka DS3, vůz DS3 Racing, o jehož obchodním úspěchu nelze pochybovat. Sportovní úspěchy by měly následovat díky verzi Citroën DS3 WRC, která se v roce 2011 zapojí do světového mistrovství v rally.

- A konečně je tu nabídka Citroën Facility, kterou se značka Citroën snaží odpovídat na stále rozmanitější požadavky. Jde o dosud nevídanou nabídku, která přináší konkrétní a překvapující odpovědi šité na míru, které jsou určené pro delší i kratší cesty, dále služby usnadňující každodenní život.
Služba Citroën Facility je určená všem, bezplatně, prostřednictvím speciální webové stránky (v první etapě k dispozici pouze ve Francii) a od 30. září bude ve velkých francouzských městech nabízet „Call Car“, což je služba umožňující vypůjčit si auto, které je zákazníkovi dodáno na místo určení do tří hodin, jako ideální doplněk především pro majitele vozů Citroën C-Zéro.
Citroën Facility bude od roku 2011 rovněž nabízet službu, pomocí které si zákazníci budou moci v naprostém klidu naplánovat cesty včetně trasy a dopravního prostředku, který bude nejlépe splňovat jejich potřeby (auto, vlak, letadlo, MHD) a dokonce si budou moci i zarezervovat letenku, auto v půjčovně nebo hotel. Na zákazníka bude rovněž čekat panel produktů a služeb souvisejících s jeho vozem (pojištění, servisní smlouva, atlas map k stažení, doplňky,…).

Tato bohatá nabídka služeb, která je k dispozici na pouhé kliknutí, zajistí kvalitní nabídku díky zkušenosti značky Citroën a jejích partnerů, odborníků ve svém oboru.


Všechna tato řešení mobility, která se ve světové premiéře představí na stánku značky Citroën na pařížském autosalonu, jsou důkazem kreativity Citroënu a dokonale zapadají do jeho přístupu, který z něj činí lídra v oblasti životního prostředí. Technologie, které jsou nejšetrnější k životnímu prostředí, značka označuje logem Airdream, aby svým zákazníkům usnadnila volbu nejlepšího řešení mobility:
- mikrohybridní technologie e-HDi, která bude v nejbližší budoucnosti nabízena u většiny modelů,
- technologie Full electric u vozů Citroën C-Zéro a Berlingo First,
- technologie Full hybrid se systémem HYbrid4, která se v roce 2011 objeví u vozu Citroën DS5.



Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat systém Stop & Start. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu