Vyhledávání

Oslavy 10. výročí auto plus zakončeny nárůstem prodeje o 12,1 %

Značka auto-plus se rozloučila s jubilejním rokem 2011 s dvoumístným nárůstem prodeje
  • Oslavy 10. výročí auto-plus zakončeny nárůstem prodeje o 12,1 %
  • Celkem bylo v síti auto-plus prodáno 12 420 ojetých vozů
  • Počet návštěv webových stránek auto-plus překročil 3,5 milionu
  • Auto-plus posiluje své zaměření na kvalitu a zákaznické služby
  • Na služby auto-plus i nadále spoléhá Lucie Křížková a Ivan Trojan
 
Praha, 13. ledna 2012 – „Máme velkou radost, že se nám podařilo překročit původní cíl 12 000 prodaných ojetých vozů pro loňský rok. Auto-plus se hned od svého založení před více než deseti lety zaměřuje na bezkonkurenční kvalitu nabízených ojetých vozů a k tomu přidává zákaznické služby očekávané jinak jen od prodejců nových vozů. Maximální možná eliminace rizik spojených s koupí ojetého vozu bude středem naší pozornosti i v roce 2012, v němž plánujeme celou řadu zásadních změn. Věříme, že se nám tím podaří oslovit další nové zákazníky,“ říká Roman Filip, vedoucí oddělení auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group.
 
V roce 2011 si zákazníci odvezli od prodejců auto-plus celkem 12 420 ojetých vozů, což představuje v meziročním srovnání nárůst o 1337 vozů, resp. 12,1 %. Ještě větší tempo růstu zaznamenala návštěvnost internetových stránek www.auto-plus.cz, na nichž je v současnosti soustředěna nabídka přibližně 3000 ojetých vozů od 39 prodejců auto-plus v České republice. Nárůst celkového počtu návštěvníků o 430 125 na 3 560 689 znamená meziroční změnu +13,7 %.
 
Skokanem roku 2011 mezi značkami byly ojeté vozy Audi, které zaujaly 1290 zákazníků, což odpovídá meziročnímu nárůstu o 34,9 %. V absolutních číslech nejvyšší byla poptávka tradičně po vozech domácí značky Škoda (5305 vozů;
+12,2 %), za níž následovaly osobní vozy Volkswagen (2443 vozů; +9,8 %), SEAT (611 vozů; +8,5 %) a Volkswagen Užitkové vozy (552 vozů; +8,4 %). Automobilů ostatních značek bylo loni v síti auto-plus prodáno 2219, tedy o 5,5 % víc než v roce 2010.
 
Webové stránky auto-plus, nejdůležitější prodejní nástroj auto-plus dostupný online odkudkoli a kdykoli, prošly v uplynulém roce významnou modernizací, která zahrnuje atraktivní grafické zpracování a ještě přehlednější a uživatelsky přívětivější vyhledávání ojetých vozů s požadovanými vlastnostmi podle zadaných kritérií a parametrů. Nejpočetnější zastoupení patří samozřejmě značkám Audi, Volkswagen, SEAT a Škoda, ale v nabídce jsou také automobily ostatních značek. Od poloviny roku 2011 se navíc značka auto-plus prezentuje rovněž na nejpopulárnější sociální síti Facebook.
 
Značka auto-plus oslovuje zákazníky širokou nabídkou zánovních, ojetých a referentských vozů s prověřeným původem, garancí technického stavu a nadstandardními službami a zárukami, čímž se významně odlišuje od mnoha autobazarů působících na českém trhu. Mezi velmi oceňované zákaznické služby poskytované profesionálně vyškolenými prodejci patří například velkorysá „Záruka auto-plus“, která zajistí spolehlivou ochranu před nečekanými náklady na opravy po dobu 1 nebo více roků, a to až do 5 let stáří vozidla nebo 150 000 ujetých kilometrů. V oblasti financování jsou hojně využívané mimořádně výhodné produkty společnosti ŠkoFIN, například akční úvěr bez navýšení nebo s dotovaným úročením.
 
Sympatickou tváří programu auto-plus je již pátým rokem Lucie Křížková (rozená Váchová), Miss České republiky 2003. Lucie se pravidelně podílí na aktivitách auto-plus a píše příspěvky do Plus magazínu vydávaného pro zákazníky programu auto-plus, který jí na oplátku poskytuje k testování vozy Audi, SEAT a Volkswagen ze své nabídky. Lucii nyní dělá společníka na cestách pohledný SEAT Leon v zářivé červené barvě s úsporným a kultivovaným motorem 1.6 TDI CR.
 
Roli mužského ambasadora značky auto-plus plní tradičně jeden z nejúspěšnějších českých herců Ivan Trojan, který si z rozmanité nabídky auto-plus vybral v loňském roce Volkswagen Passat Variant 2.0TDI. Milovníci divadla se mohou setkávat s Ivanem Trojanem především na jevišti Dejvického divadla, jehož činnost je sítí auto-plus sponzorsky podporovaná již od října 2008.
 
Aktivní podpora kultury a sportu ze strany obchodní sítě auto-plus se nově zaměřuje rovněž na sponzorství šestnáctičlenného souboru Cirk La Putyka vedeného bratry Rostislavem a Vítem Novákovými. Jejich nezvyklá představení spadají do žánru „nový cirkus“ a vzbuzují zaslouženou pozornost také v zahraničí.
 
Auto-plus dlouhodobě podporuje sportovní klub SK Motorlet Praha zaměřený na výchovu mladých fotbalistů. Na výchovu mladých sportovců v žákovských kategoriích se zaměřuje také hokejový klub HC Kobra Praha, který se díky tomu zařadil v uplynulém roce mezi subjekty podporované divizí auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group s.r.o.
 
 
***

Značka auto-plus®, vlastněná společností Import VOLSKWAGEN Group s.r.o., se zabývá prodejem ojetých vozů v České republice již více než 10 let. Program auto-plus zahrnuje výhradně obchodníky z řad autorizovaných prodejců vozů Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy v České republice. Zákazníci tak mají v auto-plus jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda a ostatních značek obvykle ve výtečném technickém stavu.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu