Vyhledávání

Partnerství Chevroletu a SOS dětských vesniček pokračuje v roce 2012. Stý vůz je předán.

Partnerství Chevroletu a SOS dětských vesniček pokračuje v roce 2012. Stý vůz je předán.
SOS dětské vesničky převzaly 100. automobil v čase 100. narozenin značky Chevrolet
 
·       100. narozeninová party s „Bond girl“ Marií Grazia Cucinotta, iluzionistou Andrew Bassem a pop hvězdou Marcem Carta
·       Partnerství mezi Chevroletem a SOS dětskými vesničkami pokračuje v roce 2012
 
 
Curych. Chevrolet včera oslavil své 100. výročí v magickém stylu s mimořádnými hosty na oslavě v italském hlavním městě Řím. Moderátorka, italská herečka a „Bond girl“ Maria Grazia Cucinotta jako první popřála Chevroletu „Happy Birthday“ a přivítala děti z SOS dětské vesničky Řím. 
 
100 narozeninových darů odevzdáno  
 
Po oznámení na začátku roku 2011, že Chevrolet nebude přijímat narozeninové dary, ale v rámci partnerství s SOS dětskými vesničkami je bude rozdávat v podobě 100 automobilů, Chevrolet s hrdostí odevzdal poslední dvě vozidla, Chevrolet Cruze a Chevrolet Orlando SOS dětské vesničce Řím.
 
Tato iniciativa zvýšila mobilitu dětí a jejich SOS partnerů a také schopnost sociálních pracovníků zúčastněných na SOS Family Strengthening Programs (programy zaměřené na pomoc sociálně slabým rodinám) navštěvovat znevýhodněné rodiny v komunitách.
 
„Kompakt Cruze a sedmisedadlové Orlando budou velmi vítány pro mnoho různých aktivit v naší vesničce,“ řekl Paolo Contini, ředitel SOS dětské vesničky Řím.
 
SOS matky potřebují mobilitu, protože musí překonávat stejné překážky související s provozem velké domácnosti, jako jiní rodiče. Ne vždy je jednoduché využít veřejnou dopravu; abychom mohli podporovat naše děti, a proto je mobilita pro nás absolutně klíčová,“ vysvětlil Contini.
 
„SOS dětské vesničky pomáhají potřebným dětem téměř tak dlouho, jako my prodáváme auta. Budeme pokračovat v našem partnerství s SOS dětskými vesničkami také v roce 2012 a později. Je to skvělá organizace,“ řekl Wayne Brannon, prezident a výkonný ředitel Chevrolet Europe.
 
  
Zábava s vrcholnými kouzelnickými a hudebními vystoupeními  
 
Bavit přítomné a přidat se k oslavám – tyto dva úkoly skvěle splnili mezinárodně uznávaný iluzionista Andrew Basso a italská hudební senzace Marco Carta. Po tom, co Andrewa označili na World Magic Seminar v Las Vegas v roce 2004 velikáni magie Lance Burton, Jeff McBride a Eugene Burger za vycházející talent, začal se věnovat umění unikání a stal se nejmladším vítězem titulu Escape Champion na World Escapology Convention v Los Angeles v roce 2005.
 
Jeho talent ho přivedl v letech 2007 až 2009 do pozice hvězdy vlastní televizní show 'Fuori! Born to Escape'. Wired Magazine ho označil za „Nového Hudiniho“ a Andreas projel svět přiváděje do úžasu davy – a někdy dokonce nechal známé herečky objevit se z prázdna!
 

Marco Carta je jednou z největších současných italských hudebních hvězd. Jeho debutové album 'Ti Rincontrero' znamenalo prodej 40 000 kusů v průběhu prvního týdne a od té doby zpěvák kráčí od úspěchu k úspěchu. Jeho nejnovější album, Il Cuore Muove, se stalo zlatým a získalo ocenění Wind Music Award.

 
Chevrolet
Chevrolet je celosvětově největší značkou General Motors s ročním prodejem okolo 4 milionů vozů ve více než 130 zemích. Je čtvrtou největší automobilovou značkou na světě pokud jde o prodej a také jednou z celosvětově nejrychleji se rozvíjejících značek. Chevrolet Europe dodává atraktivní vozy, které se vyznačují expresivním designem, praktičností, hospodárným provozem a vynikajícím poměrem ceny a hodnoty. Po znovuuvedení značky v Evropě v roce 2005 zde Chevrolet více než zdvojnásobil prodej svých vozů na více než 500 000 v roce 2008. V roce 2010 zvýšil Chevrolet svůj tržní podíl v Evropě na 2,5 procenta prodejem 477 194 vozů. Chevrolet disponuje v Evropě sítí 2700 dealerství a servisních míst. V nabídce značky Chevrolet najdeme městský vůz Spark, malé Aveo, kompaktní čtyřdveřový Cruze sedan, SUV Captiva a legendární sporťák Corvette. V roce 2011 Chevrolet uvádí na trh sedm nových vozů: úplně nový rodinný van Orlando, nové SUV Captiva, Corvette Grand Sport Coupé, nové pětidveřové a čtyřdveřové Aveo, pětidveřový Cruze, kupé a kabriolet Camaro a oceňovaný elektrický automobil Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem. Největšími trhy pro Chevrolet jsou v Evropě Rusko, Itálie, Španělsko, Německo, Francie a Turecko. Značku založil v USA švýcarský imigrant Louis Chevrolet v roce 1911. Značka tedy letos oslavuje 100 let své existence. Více informací o značce Chevrolet můžete najít na http://www.chevroleteurope.com nebo http://media.chevroleteurope.com.
 
 
 
SOS Children's Villages
SOS Children's Villages (SOS dětské vesničky) je nezávislá, nevládní, sociálně-rozvojová organizace, která poskytuje rodinně založenou péči dětem v 133 zemích a oblastech, hájí jejich práva a potřeby. V 518 SOS dětských vesničkách a 392 SOS zařízeních pro mladistvé na celém světě žije približne 73 000 dětí a mladých lidí. Více než 140 000 dětí a mladých lidí navštěvuje školy SOS Hermann Gmeiner Schools, školky SOS Kindergartens a odborné školicí střediska SOS Vocational Training Centres. Kromě toho programy podpory rodiny SOS Family Strengthening Programmes podporují rodiny materiálně, psychologicky a sociálně. Tyto podpůrné služby rodinám využívá přibližně 430 000 lidí; asi 455 000 lidí využívá zdravotnická centra SOS Medical Centres. V případě krizí a neštěstí pomáhají SOS Children's Villages prostřednictvím programů podpory v nouzi. Více informací o SOS Children's Villages najdete na http://www.sos-childrensvillages.org.
 

 

 

 PR

ilustrační foto

 

Fotogalerie

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu