Vyhledávání

Peugeot pokračuje ve světové expanzi a otvírá novou továrnu v Indii

Peugeot pokračuje ve světové expanzi a otvírá novou továrnu v Indii
 
  • Společnost Peugeot a indický stát Gudžarát podepsaly smlouvu o výstavbě továrny na výrobu automobilů, motorů a převodovek v Sanandu poblíž Ahmabádádu;
  • Skupina plánuje do továrny investovat téměř 650 milionů eur;
  • Společnost Peugeot a vláda státu Gudžarát počítají s vytvořením Institutu vývoje automobilových kompetencí.
 
 
GÁNDHÍNAGAR, GUDŽARÁT, INDIE – PAŘÍŽ, FRANCIE – 1. září 2011
 
Předseda vlády Gudžarátu Narendra Modi a předseda představenstva PSA Citroën Peugeot Philippe Varin dnes slavnostně podepsali dohodu mezi společností Peugeot a státem Gudžarát.
 
Podle této smlouvy hodlá Peugeot investovat přibližně 650 milionů eur do továrního komplexu o rozloze 2 km2 uprostřed rychle se rozvíjející automobilové průmyslové zóny v Sanandu v západní Indii. Peugeot zde postaví ultramoderní výrobní centrum, které bude zahrnovat lakovny a montážní linky. Počáteční výrobní kapacita bude 170 000 automobilů ročně. Toto špičkové průmyslové zařízení doplní továrna na výrobu motorů a převodovek využívající nejnovější a nejvýkonnější technologie skupiny. Projekt umožní vytvořit v automobilovém středisku v Sanandu 5 000 nových pracovních míst. S tímto střediskem bude rovněž sousedit velké dodavatelské centrum, díky němuž bude mít nová továrna přímý přístup k potřebným součástkám a dílům. Výroba prvního vozu Peugeot je zde plánována na rok 2014.
 
Narendra Modi během slavnostního podpisu prohlásil:
„Zaručujeme Peugeotu při realizaci projektu naši veškerou podporu.“
 
Philippe Varin dodal:
„S velkou hrdostí oznamujeme, že jsme si pro naši výrobu zvolili v Indii stát Gudžarát a otevření této továrny znamená nový milník v rozmachu společnosti Peugeot na světové úrovni. Ekonomie této země je podle našeho názoru jedna z nejvýznamnějších a nejdynamičtějších na světě a Indie by se měla do roku 2020 podle prognóz stát třetím největším automobilovým trhem na světě. Gudžarát nabízí proaktivní ekonomické prostředí, vynikající infrastrukturu a skvělou geografickou polohu, což společně dokáže zajišťovat potřeby indického trhu s osobními automobily.“
 
Společnost Peugeot a vláda státu Gudžarát rovněž oznámily vytvoření Institutu vývoje automobilových kompetencí.
Tato iniciativa je výrazem závazku společnosti Peugeot nabízet po celém světě výrobky a služby nejvyšší kvality a v regionu přispěje k rozvoji vysoce kvalifikované pracovní síly.
 
Indie je pro skupinu strategickou prioritou. Investice je součástí dlouhodobé vize značky Peugeot, jejímž cílem je poskytovat postupně zákazníkům a koncesionářům širokou škálu výrobků a služeb, které budou dokonale odpovídat potřebám trhu. Peugeot sjednocuje svou identitu a slogan „MOTION & EMOTION“ a současně přinese diversifikovanou nabídkou vozů, které budou přizpůsobeny potřebám a preferencím indického trhu.
Značka Peugeot se rovněž zúčastní autosalonu v Dillí, který se koná v lednu 2012.
 
PEUGEOT: MODERNÍ A INOVATIVNÍ MEZINÁRODNÍ ZNAČKA, KTERÁ JE SOUČÁSTÍ GLOBÁLNÍ AUTOMOBILOVÉ SKUPINY
 
Peugeot, který je nejprodávanější francouzskou automobilovou značkou na světě, je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce automobilů v Evropě, jenž má vedoucí postavení na evropském trhu s lehkými užitkovými vozidly. Koncern zaměstnává více než 205 000 osob. Jeho obrat dosáhl v roce 2010 přes 56,1 miliard eur.
 
V prvním pololetí roku 2011 zaznamenal Peugeot mimo Evropu výrazný růst, a to především v Indii (+18 %) a v Latinské Americe (+19 %). Díky nárůstu prodejů na všech trzích, jak v roce 2010 (2 242 000 vozů), tak v prvním pololetí 2011 (1 091 000 vozů) dosáhl Peugeot i přes obtížné globální ekonomické podmínky historického rekordu. Vstupem na indický trh značka Peugeot dál pokračuje ve svém úspěšném rozvoji.
 
Peugeot, za kterým stojí 200 let průmyslové historie, přináší na indický trh své zkušenosti v oblasti inovací. Značka Peugeot je měřítkem kvality a současně světově uznávaný výrobce díky designu, výjimečným jízdním vlastnostem a moderním technologiím v oblasti dieselových motorů – jde o první značku na světě, která uvádí na trh hybridní dieselový vůz. Peugeot rovněž vytvořil vozy určené pro specifické segmenty trhu. Příkladem je jeho úspěšná řada kupé kabrioletů či sportovní kupé RCZ. Značka se také účastní náročných automobilových soutěží jako je závod 24 hodin v Le Mans.
 
 
 

Radka Matthey

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu