Vyhledávání

Poslední výtvor značky Citroen (DS3) okouzlil francouzskou, norskou i anglickou porotu

Poslední výtvor značky Citroen (DS3) okouzlil francouzskou, norskou i anglickou porotu

TROJITÉ VÍTĚZSTVÍ PRO CITROËN DS3!

Poslední výtvor značky okouzlil francouzskou, norskou i anglickou porotu. Citroën DS3 nejprve získal 22. listopadu od francouzského tisku čestný titul „Auto roku 2011“. Včera vyhrál soutěž „Auto roku 2011“, kterou pořádají norská média Dagbladet a Vi Menn. A dnes získal také titul „Auto roku“ od britského časopisu Top Gear. Tyto 3 trofeje jsou dalším oceněním odvahy a kreativity značky.

Citroën DS3 i Citroën C3 nejprve získaly šerpu „Auto roku 2011“ v hlasování internetového magazínu Auto Mag Info, na kterém se účastnilo 15 novinářů z 19 francouzských médií, a to motoristických i všeobecných (Le Progrès, Nice Matin, La Voix du Nord, turbo.fr, Auto Hebdo, caradisiac.com, la Marseillaise…).

Ještě o něco čerstvější je vítězství v soutěži „Auto roku 2011“, kterou organizuje norský deník Dagbladet a motoristický časopis Vi Menn. Čtenáři, hlasující přes internet, si ze 30 vozů zvolili s velkým předstihem model Citroën DS3.

Dnes Citroën DS3 získal i velmi ceněný titul „Auto roku“ anglického časopisu Top Gear a současně zvítězil v kategorii „Malé auto“. Předstihnul řadu konkurentů běžných i luxusních značek jako je Jaguar, Bentley, Honda, Peugeot, Bugatti či Pagani a byl oceněn nejlepším titulem, který časopis uděluje!

Za volbou Citroënu DS3, který je skutečným zosobněním kreativní technologie, stojí solidní argumenty. Od uvedení na trh již zaznamenal více než 55 000 objednávek. Úspěšně tak zahájil řadu DS, určenou pro zákazníky, kteří hledají výrazný styl, pocity, architekturu i eleganci. Jeho styl je svůdný, ale díky důkladnému přizpůsobení se osobnímu vkusu také zcela exkluzivní. V jeho dynamickém chování se dokonale snoubí efektivnost a vyrovnanost. A díky svému chytrému řešení je multifunkční a jeho řízení je příjemné ve všech situacích.



Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

Značka CITROËN
Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

 

PR

 

Fotogalerie

Nový DS3 zastihl v Praze Karel Kolečko

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu