Vyhledávání

Postavení prémiové značky Continental budé dále posíleno

Společnost Continental AG se jako jediný výrobce pneumatik stala oficiálním sponzorem fotbalového mistrovství světa FIFA World Cup™ 2014 v Brazílii
• Výrobce pneumatik pokračuje v dlouhodobé marketingové strategii v oblasti pneumatik pro nákladní i osobní vozy
• Postavení prémiové značky Continental budé dále posíleno
• Sponzorování Major League Soccer otevírá nové možnosti v Severní Americe

Hanover/Zürich/Sao Paulo, 24. února 2010. Společnost Continental AG pokračuje ve své úspěšné dlouhodobé marketingové strategii podporující prémiovou značku pneumatik Continental sponzorováním další světové fotbalové události - mistrovství světa FIFA World Cup™ 2014 v Brazílii. „Přípravy na zahájení našich aktivit spojených se sponzorstvím FIFA World Cup™ 2010 v Jihoafrické republice jsou v plném proudu, nastartovali jsme tak celosvětovou komunikaci založenou na partnerství s FIFA až do roku 2014.

Profesionální fotbal jako hlavní pilíř komunikace se ukázal jako mimořádně silný nástroj k získání povědomí o značce na našich hlavních trzích a zároveň jako prostředek k trvalému posilování tržního postavení prémiové značky Continental. Brazílie je zemí, která žije fotbalem a jako hostitel příštího mistrovství světa slibuje mimořádnou a vzrušující událost,“ vysvětlil Nikolai Setzer, člen představenstva společnosti Continental odpovídající za divizi pneumatik pro osobní a nákladní vozy.

Společnost Continental je dnes čtvrtým největším světovým výrobcem pneumatik pro osobní vozy. Tato hannoverská firma má pevné vedoucí postavení v oblasti technologie, což dosvědčuje i její více než 30% podíl na evropském trhu s pneumatikami pro první výbavu. Od konce roku 2007 je společnost Continental evropským lídrem na trhu pneumatik (pro první výbavu i náhradní potřebu) a nyní již po řadu let ovládá světový trh se zimními pneumatikami pro osobní vozy. „Jsme přesvědčeni, že sponzorování FIFA World Cup™ 2014 v Brazílii nám umožní značně rozšířit povědomí o značce Continental zejména v oblastech, kde v současné době rychle roste poptávka na trhu, jako je Jižní Amerika a Asie. Kromě toho, díky sponzorování Major League Soccer budeme moci poprvé využít profesionální fotbal v Severní Americe jako národní komunikační platformu. Dlouhodobě budeme usilovat o to, aby se značka Continental stala špičkovou značkou pneumatik pro náhradní potřebu na hlavních světových trzích a abychom co nejvíce využili sponzoring fotbalu pro budování našich obchodních vztahů,“ dodává Setzer.

Společnost Continental získala celosvětová práva ke sponzorování FIFA World Cup™ 2014 v Brazílii a chce je využít k celkovému provázání komunikace se sponzorstvím. Pro rok 2010 vypracuje divize osobních a lehkých nákladních pneumatik Continental novou marketingovou koncepci pro pneumatiky značky Continental na období do mistrovství světa 2014. Tento výrobce pneumatik již je velkým hráčem na brazilském trhu s náhradní potřebou pneumatik, kde kontroluje více než 10% podíl. 1057 pracovníků závodu na výrobu pneumatik pro osobní a užitkové vozy v Camacari v Brazílii vyrobilo v roce 2009 celkem více než čtyři miliony pneumatik. Jihoamerická poptávka po pneumatikách pro první výbavu i pro náhradní potřebu je z velké části kryta místní produkcí.

Díky smlouvám o výhradním sponzorování Ligy Mistrů (1995–2000), mistrovství světa 2006 FIFA World Cup v Německu, mistrovství Evropy UEFA EURO 2008 a mistrovství světa 2010 v Jižní Africe zvyšoval dodavatel automobilového průmyslu trvale povědomí o své prémiové značce pneumatik Continental na hlavních trzích. O cestě k mistrovství světa 2010 společnost Continental informuje na stránkách www.ContiSoccerWorld.com v řadě článků, portrétů a interview.

Poskytuje také kompletní informace o týmech a jejich hráčích, o zemi a lidech, stejně jako o všech svých vlastních aktivitách v oblasti fotbalu. Kromě toho jako výhradní pneumatikářský partner projektu „Road to South Africa“ (Cesta do Jižní Afriky) (www.road-to-south-africa.de) poskytuje společnost Continental exkluzivní pohled na kulturu, životní styl a přírodu více než 25 afrických zemí. Od začátku dubna do zahájení mistrovství světa v Johannesburgu 11. června 2010 na této webové stránce naleznete texty, snímky a videoprezentace, které s těmito tématy souvisejí.






S objemem prodeje téměř 20 miliard eur v roce 2009 patří společnost Continental mezi přední světové dodavatele automobilového průmyslu. Jako dodavatel brzdových systémů, systémů a komponent pro hnací jednotky a podvozky, přístrojového vybavení, informačně-zábavních systémů (infotainment), elektroniky, pneumatik a technických elastomerů přispívá společnost Continental ke zvýšení bezpečnosti provozu a ochraně životního prostředí. Společnost Continental je také kompetentním partnerem v komunikačních sítích v oblasti automobilového průmyslu a v současné době zaměstnává přibližně 134 500 pracovníků ve 46 zemích.

Divize pneumatik pro osobní a lehká užitková vozidla vyvíjí a vyrábí pneumatiky pro kompaktní vozy, střední a vyšší třídu vozidel, vozy 4×4 a lehké užitkové automobily. Tato divize vyrábí pneumatiky pod obchodními značkami „Continental“, „Uniroyal“ (s výjimkou oblasti NAFTA – Severoamerická dohoda o volném obchodu, Kolumbie a Peru), „Semperit“, „Barum“, „General Tire“, „Euzkadi“, „Viking“, „Gislaved“, „Mabor“, „Matador“, „SIME Tyres“ a v Malajsii, Singapuru a Brunei „Dunlop“. Tato divize zahrnuje i výrobu pneumatik pro jednostopá vozidla (motocykly a jízdní kola) a maloobchodní prodejní společnosti s více než 2 200 specializovanými prodejnami a licencovanými prodejci ve 13 zemích.


Barum Continental spol. s r.o.
Oddělení marketingu

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu