Vyhledávání

Přes 400 novinářů z Evropy po premiéře v Paříži otestuje novou Octavii

Jen několik dnů po světové premiéře v Paříži a měsíc před uvedením na trh se modernizovaná Škoda Octavia představí zástupcům mezinárodních médií. Škoda Auto se rozhodla uspořádat mezinárodní novinářskou prezentaci novinky na domácí půdě.

V pondělí 13. října 2008 začne v Praze a Plzni dvoutýdenní akce, které se zúčastní přes 400 nejvýznamnějších automobilových novinářů ze 23 zemí.

Během dvoudenního programu absolvují novináři s modernizovanou Octavií přes 200 km testovacích tras a seznámí se s historií modelu, jehož „jmenovec“ byl poprvé představen v padesátých letech minulého století.

V designové dílně předvedou zástupci vývojového centra Škoda Auto novinářům (za pomoci moderní výpočetní techniky a také ruční práce designérů a modelářů), jak vznikal tvar a konečná podoba designu karoserie tohoto modelu.

Od roku 1996 prodala Škoda Auto více než 2 miliony vozů Octavia obou generací, přičemž jenom letos se jich plánuje prodat přes 360 tisíc.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu