Vyhledávání

Prodeje nových a lehkých užitkových vozů Citroën ve Francii se za leden se zvýšily

Prodeje nových a lehkých užitkových vozů Citroën ve Francii se za leden se zvýšily

Obchodní výsledky ve Francii: první měsíc roku 2011 je dobrou předzvěstí

Prodeje nových a lehkých užitkových vozů značky Citroën se za leden 2011 zvýšily o 9,4 %, to vše na trhu, který zaznamenal 8,3 % růst. Citroën dosahuje díky objednávkám přijatým na konci roku 2010 a hlavně díky výrobkům jako je nová C4, C3 a DS3 podíl na trhu ve výši 15,5 %.

Za první měsíc, kdy se na francouzském trhu již nevyplácí šrotovné, se prodeje značky zvýšily jak u osobních vozů (+8,4 %), tak u lehkých užitkových vozů (+14,3 %) a zejména se zvýšily objednávky oproti lednu 2010 o 10 %. Za tímto dobrým výsledkem stojí kvalitní výrobky a zejména obnovená moderní modelová řada, která má úspěch a zákazníkům se líbí.
· Vůz CITROËN C3 zaznamenal jen za měsíc leden 7 000 nových registrací. Tento vůz, který je k dispozici ve speciální sérii Airplay, je stále nejprodávanějším vozem v nabídce;
· Model CITROËN DS3 se stále setkává s obchodním úspěchem, v lednu bylo zaznamenáno 2 600 nových registrací a od uvedení na trh již značka přijala 33 000 objednávek;
· A konečně novinkou v nabídce je nový Citroën C4, který má za sebou dobrý start: více než 4 000 nově registrovaných vozů jen za leden a hlavně více než 17 000 objednávek.

Jako důkaz toho, že toto auto má všechny trumfy nutné k okouzlení svých zákazníků, spouští značka tento měsíc hru na internetu, která bude trvat až do 20. března a výhrou bude právě nový Citroën C4. Zákazník nebo budoucí zákazník bude mít po odzkoušení vozu možnost ho oznámkovat v rámci pěti kritérií (život na palubě, styl, komfort, pohoda a technologie). Jednotlivé udělené známky se budou takřka v reálném čase objevovat na internetových stránkách věnovaných celé operaci (www.citroen.fr/legrandtest).

Značka tak vstupuje do roku 2011 v naprostém klidu, o to víc, že tento rok bude rokem řady DS! Ta se obohatí o dva nové modely: Citroën DS4 a DS5.

Obchodní výsledky na konci ledna 2011
Leden 2011
Nově registrované vozy Podíl na trhu v %
CITROËN OV + LUV 34 046 15,5
CITROËN OV 28 079 15,1
CITROËN LUV 5 967 17,8


Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je 8 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

 

PR

 

Fotogalerie

Test Citroenu Crosser u německého Nurburgringu

foto Pavel Douša, Pavel Puštějovský a Jiří Fiala

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu