Vyhledávání

Program komplexní Záruky auto plus pro ojeté vozy se rozšiřoval a tržní podíl vzrostl

Značka auto-plus® posiluje své postavení a její tržní podíl dosáhl 9,5 procenta

• Nárůst v prodeji ojetých vozů zaznamenaly osobní a užitkové vozy Volkswagen a Audi.
• Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy se rozšiřoval i v roce 2009.
• Podíl prodeje značky auto-plus® dosáhl 9,5 % na celkovém trhu.

Praha, 21. ledna 2010 – Během dvanácti měsíců roku 2009 prodali smluvní partneři tohoto obchodu ojetými vozy 13 614 automobilů. Nárůst v prodeji ojetých vozů zaznamenaly značky Volkswagen osobní vozy (+8,3 %), Volkswagen Užitkové vozy (+26,2 %) a Audi (+8,3 %). Naopak pokles se projevil u značky SEAT (–2,8 %), Škoda (–13,3%) a u ostatních značek (–10,6 %).

V roce 2009 se v Česku registrovalo 144 tisíc ojetých vozů, což je o 37 % méně než v předchozím roce. Za této situace značka auto-plus posiluje své postavení a podíl jejího prodeje dosáhl 9,5 % na celkovém trhu.

Program komplexní Záruky auto-plus pro ojeté vozy se dále rozšiřoval i v roce 2009. Záruka auto-plus zajišťuje zákazníkům, že je nepotkají nečekané výdaje na opravu vad a poruch. Záruka je dvanáctiměsíční a kryje i vady, které se projeví až v průběhu užívání auta. Pro zákazníka tak odpadá nutnost dokazovat, že vada existovala už v okamžiku koupě ojetého vozu. Konstrukční části, jejichž opravy lze v rámci záruky hradit, zahrnují v podstatě celé vozidlo. Záruku lze po uplynutí dvanáctiměsíční lhůty při splnění určitých podmínek opakovaně prodlužovat. Navíc značka auto-plus v roce 2009 ve spolupráci se společností ŠkoFIN s.r.o. připravila akci, při níž zákazník dostal výše uvedenou záruku na vozy Volkswagen zcela zdarma.

„Zájem českých zákazníků o služby auto-plus nás těší,“ říká Roman Filip, vedoucí divize auto-plus společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Znamená to, že čeští motoristé stále častěji považují kvalitu ojetého vozu za mnohem důležitější než samotnou pořizovací cenu. Současně s těmito obchodními úspěchy cítíme závazek, abychom své služby i nadále zlepšovali a zdokonalovali.“

Klíčovým prodejním nástrojem jsou internetové stránky www.auto-plus.cz, které zákazníkům usnadňují vyhledávání v rozsáhlé nabídce. Ta v současnosti činí téměř 2 400 ojetých automobilů. Nabídka prochází průběžnými aktualizacemi a je samozřejmě dostupná nepřetržitě a odkudkoli. Počet unikátních návštěv za rok 2009 dosáhl 2 607 956, přičemž v meziročním srovnání unikátní návštěvnost vzrostla o 26,6 %!

Na internetových stránkách www.auto-plus.cz není prostor jen pro auta. Své okénko zde má totiž také Lucie Křížková (dříveVáchová), Miss České republiky 2003, která je již třetím rokem tváří programu auto-plus. Lucie Křížková – Váchová touto cestou sděluje své názory na vozy, které jí auto-plus poskytuje k testování, a každý měsíc přináší rozhovor se známou osobností ve Zpovědnici Lucie Váchové. Její postřehy mohou čtenáři nalézt také v magazínu Plus. Na veřejných akcích, kde je síť auto-plus zastoupena, se Lucie Křížková - Váchová objevuje na autogramiádách.

Značka auto-plus se rovněž aktivně podílí na podpoře kultury v České republice a je i nadále sponzorem Dejvického divadla.

***
Značka auto-plus®, vlastněná společností Import VOLSKWAGEN Group s.r.o., se zabývá prodejem ojetých vozů v České republice již více než devět let. Program auto-plus zahrnuje výhradně obchodníky z řad autorizovaných prodejců vozů Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy v České republice. Zákazníci tak mají v auto-plus jistotu důvěryhodného a stabilního partnera se silným zázemím a bohatou nabídkou referentských, předváděcích a zánovních vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Škoda a ostatních značek obvykle ve výtečném technickém stavu.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu