Vyhledávání

Prvním vítěze soutěže Citroën Creative Awards je italský designér Flavio Melchiorre

CITROËN CREATIVE AWARDS 2010 ZNÁ SVÉHO VÍTĚZE

Včera byl vyhlášen první vítěz soutěže Citroën Creative Awards, kterým je italský designér Flavio Melchiorre. Ten si mohl na místě prohlédnout své dílo, které Citroën zhmotnil v praxi a vystavil v salonu C_42, mezinárodní vitríně značky Citroën na Champs-Elysées. Tato zcela nová verze osobní úpravy se dostane i do příštího katalogu vozu Citroën DS3.


Elegantní městský vůz DS3 se při příležitosti prvního ročníku mezinárodní soutěže pro designéry Citroën Creative Awards propůjčil ke hře, v níž 12. května 2010 vyzval ředitel Design centra značky Citroën Thierry Metroz zájemce, aby se přihlásili se svým návrhem úpravy vozu. Do soutěže bylo přihlášeno více než 700 návrhů střech a palubních desek inspirovaných uměleckým světem a pro jeho autory z více než 50 zemí, ať už nováčky, či uznávané designéry, se tak Citroën DS3 stal skutečnou múzou.

Při slavnostním předávání cen, které proběhlo v salonu značky Citroën na pařížské adrese Champs-Elysées 42, udělili členové poroty cenu Citroën Creative Awards italskému designérovi Flaviu Melchiorremu a zároveň představili jeho návrh, který se dostane do prodeje v rámci kolekce osobních úprav vozu Citroën DS3 na rok 2011.

Svého favorita mohli také zvolit on-line uživatelé internetu z 50 návrhů, které předem vybrala porota. Cenu publika tak v tomto prvním ročníku 2010 získal polský designér Piotr Bajbak.
Soutěže se účastnil také český designér, Jan Rada, jehož vize byla odbornou porotou vybrána mezi 50 nejlepších návrhů pro on-line hlasování na internetu.

Návštěvníci stánku Citroën na letošním Autosalonu mají rovněž možnost si pohrát s osobní úpravou vozu Citroën DS3 a pomocí speciálního počítače si celou kolekci 2010 zobrazit na LED střeše v životní velikosti. 



Značka CITROËN

Kreativní a dynamická značka Citroën uvádí v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3.
CITROËN, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, přináší konkrétní odpovědi na otázky ochrany životního prostředí a v roce 2010 přichází se dvěma plně elektrickými vozy a u všech svých vozů začíná využívat mikrohybridní technologii e-HDi. Citroën, to je téměř 10 000 kontaktních míst, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v téměř 80 zemích a 1 346 000 vozů prodaných v roce 2009.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu