Vyhledávání

Salon C_42 se od tohoto víkendu odívá do šatu DS3

CITROËN C_42: CONCEPT STORE DS3 OTEVÍRÁ SVÉ BRÁNY

Salon C_42 se od tohoto víkendu odívá do šatu DS3. Citroën totiž zahájil novou, slavnostní a v mnohém nevídanou sezónu. Salon C_42, který je opravdovou vitrínou společnosti Citroën, se přeměnil v podivuhodný concept store, který je zasvěcen jejímu nejnovějšímu výtvoru: vozu Citroën DS3. Představení nového modelu Citroën spojil s degustací a při příležitosti této výjimečné sezóny pozval slavnou kreativní cukrářskou a lahůdkářskou firmu Fauchon, která v posledním patře budovy nabízí ochutnávku zákusku věnovaného modelu DS3.

Pokud si chcete nákupu svého vozu DS3 užít, vybrat si kola či střechu, představit si sebe sama za volantem modelu Citroën DS3… nic není nemožné. Stačí přijít do salonu C_42. Toto jedinečné místo, tato mezinárodní vitrína Citroënu, se na jednu sezónu mění na koncept store věnovaný vozu DS3.
Račte na prohlídku…


Od concept store DS3 …

Návštěvník salonu C_42 se po příchodu ocitá rovnou ve světě modelu DS3: černý a zcela průsvitný vzhled budovy nese ve své centrální části logo DS3, které se na této celoskleněné budově objevuje poprvé.

Po cestě z přízemí do horních podlaží se postupně odkrývá šest Citroënů DS3, každý s jinou osobností. Návštěvník tak objevuje jednotlivé možnosti úpravy vzhledu, od vozu DS3 spojujícím bílou, modrou Boticelli a střechu Maori, po model, v němž se snoubí červená Aden, bílá a střecha Zèbre. Plně ho to pohltí a ponoří se do světa vozu DS3.

Již u vchodu se tak ocitá na území DS3 a v prvním patře se dostává přímo do „store“ DS3. Může si prohlédnout různý oděv vozu: karoserii, nabídku barvy střechy, ozdoby na palubní desce, kryty kol jako manžetové knoflíčky… Návštěvník si rovněž může vyzkoušet DS3 podle svého vkusu a nechat se ve fotografické kabince zvěčnit za volantem vozu, který se pro něj nejvíc hodí.

Salon C_42 nabízí jako třešničku na dortu za osobní úpravou i barevnou animaci. Každý zákazník si může podle přání a chuti zvolit barvu a celý concept store DS3 osvětlit pomocí obrovského lustru zavěšeného uprostřed stropu.

Ve druhém patře čekají na zákazníka novinky ze světa dobrodružství, najde tu lyže či surfovací prkno DS3. Na tomtéž patře má rovněž možnost nakonfigurovat si vlastní vůz a dodat mu exkluzivní a jedinečný vzhled. To vše díky počítačům připojeným na webovou stránku www.ds3.citroen.com/fr.



…po zákusek DS3, který připravila cukrářská firma FAUCHON

Citroën má poprvé v historii potěšení nabídnout v posledním patře salonu C_42 dočasný bar Fauchon, který je otevřený po celý den a zve Vás ke gurmánské přestávce. Můžete zde ochutnat nejslavnější výrobky této cukrářské a lahůdkářské firmy, včetně zcela nového zákusku, který vzdává hold vozu DS3: jde o „éclair DS3“, který vymyslel výkonný šéf firmy Christophe Adam a hlavní cukrář Benoît Couvrand. Vychutnejte si slavnostní dezert, ochutnejte zcela novou nabídku čokolád, atd.. a to vše s nezapomenutelným výhledem na Paříž!

Citroën a Fauchon chtějí svým návštěvníkům a zákazníkům nabídnout, aby si prodloužili svůj jiný, „distinktivní“ zážitek, a proto pro ně připravili kyvadlový spoj mezi salon C_42 a obchody Fauchon. Budou tak moci vyjet buď ze Champs Elysées nebo z náměstí Madelaine a vyzkoušet si zcela nový zážitek ve voze Citroën DS3.





Značka CITROEN
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací a automobilové kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní komplexní řadu osobních a užitkových vozů. Značka je díky vozu C4 Picasso evropským lídrem mezi kompaktními MPV a s vozem C1 se řadí do čela vozů s emisemi max. 110 g CO2/km. CITROËN v roce 2008 znamená 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů. V roce 2009 se značka pustila do komplexního projektu transformace: nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová řada produktů – řada DS.
Salon C_42, již téměř 90 let mezinárodní vitrína společnosti, přitáhla od svého znovu otevření v září 2007 více než tři miliony návštěvníků.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu