Vyhledávání

ŠKODA bude i v příštích šesti letech oficiálním hlavním sponzorem hokejového MS

ŠKODA bude i v příštích šesti letech oficiálním hlavním sponzorem hokejového MS

ŠKODA nadále sází na lední hokej
› ŠKODA bude i v příštích šesti letech oficiálním hlavním sponzorem mistrovství světa IIHF
› Smlouva se společností Infront, marketingovým partnerem IIHF, byla prodloužena do roku 2017
› Lední hokej je důležitým pilířem sportovního sponzoringu společnosti ŠKODA

Mladá Boleslav/Bratislava, 13. května 2011 – ŠKODA prodloužila své angažmá oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF(International Ice Hockey Federation) o dalších šest let až do roku 2017. V rámci 75. Mistrovství světa IIHF v to dnes v Bratislavě společně oznámila česká automobilka, Světová federace ledního hokeje IIHF a Infront Sports & Marketing, oficiální marketingový partner IIHF pro mistrovství světa. ŠKODA je už od roku 1993 hlavním sponzorem každoročních šampionátů o titul mistra světa v ledním hokeji. Výrazem uznání tohoto dlouholetého angažmá byl mimo jiné i záznam do Guinnesovy knihy rekordů za „nejdelší hlavní sponzoring v dějinách sportovních mistrovství světa".

Šéf společnosti ŠKODA, Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, u příležitosti podpisu smlouvy prohlásil: „Máme radost z toho, že budeme i v následujících šesti letech hlavním sponzorem mistrovství světa IIHF a že tak bude pokračovat mimořádně úspěšné partnerství. ŠKODA na světových trzích mocně přidává plyn. Do roku 2018 chceme náš odbyt minimálně zdvojnásobit a dostat se tak na zhruba 1,5 milionu prodaných automobilů. Fascinace ledním hokejem se přitom ke značce ŠKODA optimálně hodí. Síla sportu nás bude i v budoucnu skvěle podporovat v našem růstovém kurzu.“ Angažmá společnosti ŠKODA v ledním hokeje hraje už od začátku našeho úspěšného rozvoje na počátku devadesátých let pro společnost klíčovou roli a do dnešního dne podstatně přispívalo ke zvyšování image a známosti české značky ŠKODA na světových trzích.

Dr. René Fasel, prezident IIHF, říká: „Díky prominentní roli oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa IIHF a angažovanosti společnosti ŠKODA v ledním hokeji jsou dnes tato značka a toto sportovní odvětví dnes už takřka nerozlučně spojeni. Prodloužení smlouvy je potvrzením úspěšné práce všech zúčastněných stran a já jsem rád, že ŠKODA, IIHF a Infront v rámci každoroční vrcholné mezinárodní hokejové soutěže i v budoucnu potáhnou za jeden provaz. Spolehliví partneři jsou předpokladem pro trvalý a úspěšný rozvoj turnaje."

„Letošní mistrovství světa IIHF je první velkou sportovní akcí, při které ŠKODA prezentuje svou novou Corporate Identity – to je důkazem toho, jaký význam má mistrovství IIHF pro své komerční partnery. Dnešního dne prodloužená spolupráce umožňuje všem zúčastněným nadále dlouhodobě rozvíjet partnerství“, říká Philippe Blatter, prezident a CEO společnosti Infront. „S podporou prvotřídních služeb společnosti Infront bude ŠKODA i v budoucnu profitovat se své vysoké prezence v pozici oficiálního hlavního sponzora a z mnoha možností aktivace a bude tak moci dosáhnout své náročné marketingové cíle. Jsme přesvědčeni o tom, že trvalé angažmá bude také podnětem pro další sponzory mistrovství IIHF."

ŠKODA podporuje mistrovství světa IIHF mnoha způsoby. Při mistrovství světa na Slovensku, které o tomto víkendu končí, je česká automobilka zastoupena silněji než kdy předtím: ať už flotilou 40 vozů pro oficiální funkcionáře a hosty, velké logo ŠKODA na středu hracího pole či loga, umístěna na mantinelech, dresech a přilbách pěti mužstev, nebo o akce na stadionech a na internetu: ŠKODA při tomto mistrovství světa nastavila vysokou laťku. Vystoupení na vysoké úrovni, zvýrazněné v neposlední řadě i první prezentací nového firemního designu milionovému televiznímu publiku.


Evžen Krauskopf, Communications

 

Fotogalerie

Česká Škoda na hokejovém MS v Německu 2010, foto Jar. Mareček

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu