Vyhledávání

Škoda představí v Ženevě nový korporátní design podtrhující úspěchy a nové směřování značky

Škoda představí v Ženevě nový korporátní design podtrhující úspěchy a nové směřování značky

ŠKODA AUTO NA ŽENEVSKÉM AUTOSALONU 2011

 Nový corporate design a nové logo představují nadcházející etapu rozvoje značky
 Designová studie reflektuje nový designový směr značky
 Fabia Monte Carlo – oslava úspěchů motorsportu značky

Mladá Boleslav, 22. února 2011 – Škoda Auto představí na mezinárodním autosalonu v Ženevě nový korporátní design podtrhující úspěchy a nové směřování značky. Po extrémně dynamickém rozvoji v posledních 20 letech a po nejlepším prodejním výsledku v historii podniku v roce 2010 míří česká automobilka k novým cílům a do roku 2018 chce své prodeje minimálně zdvojnásobit. K vidění bude také studie naznačující nový designový jazyk značky.

Úspěchy v předchozích letech považuje automobilka za základnu pro další růst. Vedle aktuální palety modelů představí automobilka také automobilovou studii v duchu nového designového jazyka značky. Designový koncept upoutá jasně definovanými a vybroušenými tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a vytříbeným citem pro detail. Nové logo, které bude na designové studii k vidění, bude od roku 2012 zdobit nové modely ŠKODA.

Nová expozice Škoda Auto na ženevském autosalonu 2011 podtrhuje nový směr značky. Logo s ústředním motivem okřídleného šípu získalo nové barevné spektrum a působí jasnějším, preciznějším dojmem. Nejen veškerá komunikace značky Škoda, ale i její prodejci budou postupně přecházet na nový vzhled. Za tímto účelem bude podstatným způsobem modernizována architektura showroomů a vnější uspořádání provozoven. V roce 2011 slaví Škoda jubileum „110 let motorsportu“. Při této příležitosti bude mít v Ženevě výstavní premiéru sportovní akční model Fabia Monte Carlo.

Se sportovním podvozkem, dynamickým vzhledem s černými doplňky a interiérem známým z verze RS připomíná úspěchy značky Škoda na závodních tratích a zprostředkovává radost z vítězství i zákazníkům. Skvělý start 110. jubilejní soutěžní sezony se podařil hned v prvním podniku letošního roku – ve 100. ročníku Rallye Monte Carlo, kdy koncem ledna Freddy Loix ve voze Fabia Super 2000 získal druhé místo.

Expozici Škoda Auto o rozloze 1.918 m2 v duchu nového corporate design můžete navštívit v hale 2 na stánku ženevského centra Palexpo.

 

Evžen Krauskopf, Podniková komunikace

PR

 

Fotogalerie

Škoda na Autosalonu v Ženevě 2009

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu