Vyhledávání

ŠKODA v prvních sedmi měsících roku expedovala celosvětově rekordních 523.200 vozů

ŠKODA celosvětově zvýšila počet dodávek zákazníkům, poprvé prodala více než 500.000 vozů do konce července
› ŠKODA v prvních sedmi měsících expedovala 523.200 vozů
› Celosvětové prodeje se zlepšily o 19,7 %
› S 68.500 vozy nejsilnější červenec v historii podniku

Mladá Boleslav, 10. července 2011 – Značka ŠKODA v prvních sedmi měsících roku expedovala celosvětově 523.200 vozů (leden – červenec 2010: 437.300 vozů). V porovnání s uplynulým rokem tak česká automobilka zvýšila své prodeje o 19,7 % a do konce července poprvé dodala zákazníků více než 500.000 vozů. Současně dosáhla ŠKODA s 68.500 prodanými vozy nového červencového rekordu (v uplynulém roce: 58.500).
„ŠKODA nadále udržuje úspěšný kurs“, prohlásil člen představenstva společnosti ŠKODA pro oblast Prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. „Růstové regiony jako Čína, Indie nebo Rusko se v červenci svým dvojciferným růstem pro značku ŠKODA vyvíjely skvěle. I na etablovaných západoevropských a východoevropských trzích zaznamenáváme s naší atraktivní modelovou paletou trvale vysokých prodejních výsledků.“

Na českém trhu rostla ŠKODA tempem 9,6 % rychleji než celkový trh. Zákazníkům bylo dodáno 4.400 vozů.
Výrazných přírůstků zaznamenala značka v červnu také v dalších zemích střední a východní Evropy: na Ukrajině vzrostly prodeje o 54,8 %, Slovinsko se zlepšilo o 9,3 %, Polsko o 3,7 %, Chorvatsko o 4,0 %.

Potěšitelný byl také vývoj prodejů v západní Evropě. S nárůstem o 24,0 % dosáhla česká automobilka prodejního objemu 27.200 vozů. Vysoké tempo růstu hlásí Nizozemí s nárůstem o 53,2 % a Rakousko s nárůstem o 36,8 %. Na německém trhu ŠKODA jakožto nejoblíbenější dovážená značka svůj tržní podíl také dále zvýšila. Prodeje v Belgii se zvýšily o 23,8 %, ve Francii o 22,6 % a ve Švýcarsku o 13,2 %.

Vysokým tempem rostou trhy Číny, Indie a Ruska. V Číně vzrostl v červenci počet dodávek značky ŠKODA zákazníkům o 15,4 % na 17.800 vozů. V Rusku dosáhla ŠKODA třetího nejlepšího měsíčního výsledku 6.100 dodávek a nárůstu o 22,7 %. V Indii je ŠKODA se 2.300 prodanými vozy o 70,1 % nad úrovní minulého roku. Zhruba dvě třetiny indických zákazníků se přitom rozhodlo pro model Fabia.


I na dalších mimoevropských trzích zaznamenala značka ŠKODA dobré výsledky. V Austrálii dosáhla značka v červenci druhého nejlepšího měsíčního výsledku.
Dodávky zákazníkům v červenci 2011 (modely značky ŠKODA v porovnání s červencem 2010):
Octavia (29.400 vozů/plus 22,7 %), Fabia (21.000 vozů/plus 18,8 %), Superb (8.800 vozů/plus 15,1 %), Yeti (5.300 vozů/plus 32,5 %), Roomster (2.900 vozů/plus 19,2 %).

 

Rudolf Dreithaler, Podniková komunikace

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu