Vyhledávání

Speciální akce Triglavu odhalila zájem o majetkové pojištění. Včetně pojišťování aut..

Speciální akce Triglavu odhalila zájem veřejnosti o majetkové pojištění

Brno, 4. prosince 2009

Triglav pojišťovna vyhodnotila speciální akci týkající se majetkového pojištění, kterou zahájila začátkem dubna a ukončila v říjnu. Zájem o atraktivní slevu 20 % převýšil očekávání. Měsíc před koncem roku eviduje pojišťovna bezmála dvakrát více uzavřených smluv než loni, přičemž takřka čtvrtina majetku byla letos pojištěna online.

Speciální akcí na majetkové pojištění se Triglav pojišťovna rozhodla podpořit letošní informační kampaň České asociace pojišťoven (ČAP). Během sedmi měsíců mohli nabízené slevy ve výši 20 % využít zákazníci, kteří uzavřeli smlouvu u vybraných obchodní partnerů Triglav pojišťovny, na jejich oblastních pobočkách či přes internetové stránky www.triglav.cz. Největší zájem o pojištění měli klienti v období od května do července, nejvíce smluv pak bylo uzavřeno v měsíci červnu.

„V České republice je aktuálně pojištěna pouze třetina domácností. Letošní akcí jsme tedy chtěli upozornit na případná rizika nepojištěného majetku a zvýšit tím informovanost o pojistných produktech. Naše speciální akce ukázala, že pokud lidé mají dostatek informací, mají o majetkové pojištění zájem,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny, která díky letošní akci evidovala na konci listopadu bezmála dvakrát více smluv na pojištění majetku než za celý loňský rok. „Samozřejmě nás potěšil i fakt, že takřka čtvrtina letos pojištěného majetku byla pojištěna online. Internetu totiž přikládáme velký význam,“ doplnil Baný.

Kromě nízké informovanosti jsou velkým problémem tuzemského trhu zastaralé pojistné smlouvy, které neodpovídají současné hodnotě majetku. Také na tento problém se Triglav pojišťovna v rámci své letošní akce zaměřila. „Na nutnost aktualizace pojistných smluv jsme se snažili veřejnost upozornit. Není li ve smlouvě stanovena adekvátní pojistná částka, pojistka nemůže být kvalitní,“ upozornil Roman Sznapka, produktový manažer Triglav pojišťovny.

Majetkové pojištění kryje většinu rizik, která s majetkem souvisí. K pojištění domácnosti či nemovitosti poskytuje Triglav pojišťovna automaticky již v základu asistenční služby v nadstandardním rozsahu, s vysokým pojistným krytím a širokou strukturou služeb. Asistence se poskytuje například při technické havárii, zablokování dveří, právní pomoci či onemocnění klienta.



O společnosti Triglav pojišťovna, a. s.

TRIGLAV POJIŠŤOVNA, a. s., vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupil 100 % akcií této společnosti. V současné době působí na celém území České republiky. Vedle generálního ředitelství v Brně jsou vybudovány obchodní kanceláře tzv. oblastní agentury v Praze, Českých Budějovicích, Ostravě, Pardubicích, Plzni, Liberci, Olomouci a v Brně.

Triglav pojišťovna je součástí mezinárodního finančního konglomerátu Skupiny Triglav, který tvoří kromě pojišťoven na území střední a jihovýchodní Evropy také zajišťovna (Triglav RE), banka a společnosti zabývající se správou investic. Triglav pojišťovna je jeho součástí vedle dceřiných společností z osmi evropských zemí. Skupinu Triglav spojují tři pilíře – pojišťovnictví, správa majetku a bankovnictví.

V roce 2008 zaznamenala Triglav pojišťovna nárůst předepsaného pojistného oproti roku 2007 ve výši 27 %, a blíží se tak k hranici 1 miliardy korun v předepsaném pojistném. V loňském roce společnost zaregistrovala o 44,5 % nových pojistných smluv více než v roce 2007 a v segmentu pojištění odpovědnosti za provoz motorových vozidel se zařadila mezi tuzemské pojišťovny s největším nárůstem nových klientů.

Kontakty
Petr Baný
generální ředitel a předseda
představenstva společnosti
petr.bany@triglav.cz
tel.: +420 542 423 725
Novobranská 544/1, 602 00 Brno
www.triglav.cz

Petr Lesenský
PR & Media Specialist

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu